Pensacola مرد اذعان می کند به تکان دادن نوزاد باعث خونریزی مغزی, نیاز پزشکی کما

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:08 PM EDT Jun 23, 2020یک Pensacola مرد مراجعه کننده به اجرای

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

یک Pensacola مرد مراجعه کننده به اجرای قانون است که او را تکان داد یک کودک هشت تا 10 ثانیه القا shaken baby syndrome — باعث خونریزی مغزی منجر به تشنج و نیاز به این پسر لولهگذاری.

جو Gesse, 24 دستگیر شد صبح روز سه شنبه به اتهام تشدید کودک آزاری و رزرو به Escambia County زندان بدون یک فرصت برای پیوند.

Gesse بستری Escambia County Sheriff دفتر محققان به تکان دادن نوزاد در سمت چپ خود مراقبت توسط پسر هنگامی که او به کار می رفت با توجه به دستگیری او گزارش.

مادر کودک را به کار می رفت از 5 بعد از ظهر تا 11 p. m. 6 ژوئن او گفته محققان. قبل از او در سمت چپ او پسر بود "کمی داد و بیداد کن" اما اقدام غیر معمول و از او خواسته Gesse به دنبال پس از او پسر او در حالی که او رفته بود.

هنگام بازگشت از محل کار مادر متوجه نوزاد بود در تمام خود را به طور معمول-اهل تفریح و بازی خود بود اما داد و بیداد کن تمام شب و خواب نیست بین شنبه شب و یکشنبه صبح.

او را به نام مادر خود را برای مشاوره که پیشنهاد کرد که پسر بود احتمالا دچار درد ناشی از دندان درآوردن و توصیه می شود با قرار دادن مقدار کمی از Orajel در لثه. اما "کودک ادامه داد: به عمل نمی حق" در این گزارش اعلام کرد.

متخصص اطفال پسرش به او گفت که او را کودک به اتاق اورژانس و سی تی اسکن نشان داد خونریزی در مغز کودک را که کارشناسان پزشکی اعتقاد دارند ناشی از تروما.

دکتر در قلب مقدس در بیمارستان مطلع مادر که چون او کودک بود "به طور مداوم دچار تشنج" او را مجبور به قرار دادن به یک پزشکی ناشی از کما و قرار داده شده در یک.

یک پزشک بعد توضیح داد به ECSO محققان که کودک آسیب شد و سازگار با shaken baby syndrome که اگر کسی تا به حال تکان داد "او باعث مغز خود را به بارها و بارها ضربه داخل جمجمه او که می تواند باعث شدید آسیب مغزی یا مرگ" در این گزارش اعلام کرد.

Gesee بعد اعتراف کرد به تکان دادن نوزاد برای 8 تا ده ثانیه که پسر شده بود در سمت چپ خود را مراقبت.

کودک از شیر گرفته از پزشکی ناشی از کما بیش در طول چند روز و به نظر میرسد که متوسط فعالیت مغز. در زمان Gesse بازداشت گزارش نوشته شده بود که "ناشناخته چه در دراز مدت معلولیت" نوزاد را از صدمات است.

سوابق شهرستان نشان داد که غازها همچنان در بازداشت پنج شنبه بعد از ظهر.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.

آخرین مطالب