Pensacola مرد به اتهام برداشت ECSO معاون انداخت و او را به زمین

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:53 PM EDT آوریل 4 سال 2020پس از گفته شکستن را به یک زن خانه ص

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

پس از گفته شکستن را به یک زن خانه صدمه زدن به یک کودک و تهدید به کشتن مادر, Pensacola مرد برداشت یک پاسخ Escambia County Sheriff معاون دفتر او انداخت روی زمین و ضربه او.

یعقوب Foust 39 دستگیر شد و به اتهام مقاومت در برابر دستگیری باتری با یک مامور اجرای قانون ظلم و ستم نسبت به یک کودک غفلت سرقت با حمله و باتری آسیب به اموال و جنایی فساد و مواد مخدر در اختیار داشتن.

او رزرو شده به Escambia County Jail با $16,500 باند و سوابق شهرستان نشان داد که او همچنان در بازداشت به دوشنبه.

با توجه به دستگیری او گزارش ECSO نمایندگان در پاسخ به سرقت در پیشرفت جمعه شب و در بر داشت Foust در صحنه است. محل حادثه شد redacted از این گزارش.

چند شاهد بعد از محققان گفت که Foust شروع به مبارزه با نمایندگان پس از ورود آنها و در نهایت ضربه یک معاون در صورت.

یکی از شاهدان اعلام کرد که Foust برداشت معاون تا او را انداخت روی زمین و پس از آن گیر و معاون در چهره اش.

مبارزه به پایان رسید و پس از یک معاون رام Foust با یک تیزر این گزارش اعلام کرد.

زن گفت: محققان که او به خانه بازگشت جمعه و Foust شروع به فریاد در او. او گفت: Foust به نظر می رسد مست کردم به او نزدیک چهره و فریاد زد: "من به f------ کشتن شما" باعث او را به ترس برای زندگی خود و اجرا از بازگشت از محل اقامت خود.

یک زن و شوهر زندگی می کردند که نزدیک گفت: Foust آمده بود بر روی اموال خود را و خود را نابود مشعل ماورا — پرتاب یک مشعل به یک کامیون.

یک مرد و یک زن که شاهد مبارزه بین Foust و ECSO نمایندگان اعلام کرد که فقط قبل از اجرای قانون ورود Foust تا به حال نزدیک شدن و مورد آزار و اذیت آنها توسط "درهم و برهم در مورد اسلحه و مهمات" در این گزارش اعلام کرد.

اضافی شاهد توضیح داده شده دیدن Foust تعقیب یک دختر در اطراف مجاور حیاط و تلاش برای ضربه او با ورود به سیستم.

در طول پیگیری تحقیق و تفحص نمایندگان از صحبت با دو بچه که شاهد یافت یک فاصله کوتاه از صحنه نزدیکی بزرگراه 29 این گزارش اعلام کرد.

کودکان توضیح داد که Foust فرستاده بود آنها را در جاده ها برای پیدا کردن یک زن به نام Jessica Carroll. آنها شد می ترسم با توجه به "تمام وسایل نقلیه در جاده" اما به نوبه خود به دلیل "Foust گفت: آنها را به نگه داشتن راه رفتن" در این گزارش اعلام کرد.

بچه ها توضیح داد که آنها از ترس به نافرمانی Foust زیرا پیش از آن که شب او تا به حال "هل" یکی از سر خود را به زمین گزارش اعلام کرد.

کارول 32, اردوگاه بود واقع شده و دستگیر جمعه به اتهام غفلت برای او در بخشی از گفته خروج از بچه ها مراقبت می باشد.

او رزرو شده به Escambia County زندان بدون فوری فرصتی برای پیوند سوابق شهرستان نشان داد که او از زندان آزاد شد در روز یکشنبه ،

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن