Pensacola مرد که گفته می شود وابسته به مچ دست خود را با طناب و بعد از ضرب و شتم او را با چکش

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 4, 2020یک Pensacola مرد به اتهام

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

یک Pensacola مرد به اتهام ضرب و شتم یک زن قبل از بستن یک طناب به مچ خود را به نگه داشتن او را بعد از ضرب و شتم او را در سر با یک چکش زمانی که او فرار کرد.

هاروی Henderson, 35 دستگیر شد مه 28 و متهم با تشدید باتری باعث آسیب و یا معلولیت, آدم ربایی, آدم ربایی-حبس نادرست مقاومت در دستگیری, سرقت و دو فقره باتری.

با توجه به هندرسون, بازداشت, گزارش یک Escambia County Sheriff دفتر معاون شنیده های متعدد "کوبیدن" و "thumping" سر و صدا و فریاد زن "لطفا برای جلوگیری از برخورد من" از داخل یک محل اقامت در 28 ماه مه در حالی که در پاسخ به یک اختلال.

معاون ضرب دیده بر روی درب و اعلام کرد او با کلانتر ،

یک زن با همه کبودی بر بدن او آمد در حال اجرا خارج از محل اقامت و هندرسون زد از درب عقب. هندرسون دستگیر شد یک زمان کوتاه بعد پس از اضافی نمایندگان و K-9 جستجو این منطقه است.

زن گفت: محققان که او تا به حال بدست با استدلال به هندرسون شب گذشته که در آن او گفته بود که او "بی ارزش" و "او سزاوار به رنج می برند" در این گزارش اعلام کرد. او ضربه خود را با یک سخنران چندین بار قبل از مشت او را "بیش از همه" بدن او.

بعد, او به او گفت که او مجاز به ترک و طناب گره خورده است در اطراف یکی از مچ دست او و همچنین در اطراف یکی از خود مچ دست قبل از رفتن به رختخواب.

زن منتظر ماند تا هندرسون بود خواب پذیری خودش و زد به خانه یکی از دوستان.

هندرسون وارد او را بدون اجازه و "تحت فشار قرار دادند و مواد مخدر" زن به اقامت در این گزارش اعلام کرد. پس از بازگشت در داخل او ناودان را درب برداشت یک چکش گفت: این زن او به او صدمه دیده است و آمار چندین بار او را در سر با چکش.

او رزرو شده به Escambia County Jail با $251,000 باند و سوابق شهرستان نشان داد که او همچنان در بازداشت به چهارشنبه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن