Pensacola شهردار Grover رابینسون توصیه می کند از بین بردن Confederate monument پس از گزارش کارمندان

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:48 PM EDT Jul 7, 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون است حمایت کارکن

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون است حمایت کارکنان شهرستان گزارش توصیه به حذف کامل Confederate monument در لی مربع است.

شهرستان مدیر Keith ویلکینز با ارسال یادداشتی به شهردار سهشنبه معرفی بنای تاریخی را حذف کامل از املاک شهرستان پس از کارکنان بررسی تاریخ بنای تاریخی و آن را منعکس نمی کند این شهر را "ارزش های فعلی و نه در تلاش برای ایجاد یک جامع تر شهر است."

"اگر چه Confederate monument به یاد کسانی که سرب جنگیدند و مردند برای کنفدراسیون آن را نیز ترویج یک پست-بازسازی 'علت از دست رفته' روایت است که memorializes تفرقه زمان در تاریخ آمریکا انعکاسی از "سفید برتری و Jim Crow دوران" ویلکینز نوشت: در این یادداشت. "مربع و بنای تاریخی هستند و نه عادلانه نمایندگی از همه ما شهروندان است. برای رسیدن به یک قوی تر و متحد جامعه کارکنان توصیه به حذف کامل لی مربع Confederate monument."

این Pensacola شورای شهر هنوز هم حرف آخر را در سرنوشت تاریخی در جولای 14 جلسه ویژه.

ناگفته سابقه در پشت بنای تاریخی: یک 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

لی مربع بسته: Pensacola لی مربع بسته به مؤتلفه پس از تخریب بنای تاریخی

پتانسیل جدید صفحه اصلی: سنت جان گورستان ارائه می دهد به Confederate monument از مرکز شهر Pensacola

هر دو طرف دیدار: Confederate monument حامیان سیاه زندگی توجه فعالان ملاقات برای بحث صلح آمیز

رابینسون آغاز بررسی بنای تاریخی پس از آن به پایین آمدن مطرح در تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید.

رابینسون قبلا گفته او شخصا را پشتیبانی نمی کند و این بنای تاریخی را حذف اما به حمایت از این توصیه ها از نقد و بررسی این اثر تاریخی شهرستان توسط کارکنان.

شهردار گفت: اخبار و مجله در یک بیانیه کتبی گفت او از توصیه و ارسال آن به شورای شهر است.

"پس از بررسی دقیق توصیه ما این است که برای حذف این بنای تاریخی به منظور حرکت رو به جلو و ادامه کار به سمت در حال فراگیر تر جامعه" رابینسون گفت.

کارکنان گزارش گنجانده شده در این یادداشت می یابد که این اثر تاریخی واجد شرایط به عنوان یک تاریخی منابع تحت شورای شهر سیاست و فراهم می کند تجزیه و تحلیل صورت های مختلف مکان های بالقوه برای حرکت در این بنای تاریخی است.

هیچ عمل گزینه نیز مورد بحث در این گزارش اما می گوید که گزینه هنوز هم نیاز تاریخی تفسیری پانل چون بنای خود را "نمی تواند به درستی انتقال یا تتم تاریخ جنگ و یا فداکاری واقعی از کسانی که جنگیدند و مردند برای یک علت آنها به عنوان فقط."

این گزارش همچنین میسازد هزینه برای سه گزینه: جابجایی این بنای تاریخی از بین بردن آن را به ذخیره سازی و از بین بردن کتیبه ها و مجسمه از این بنای تاریخی اما ترک گرانیت ستون هرمی شکل سنگی در محل.

هزینه برآورد شده برای نقل مکان بنای $327,810 در حالی که هزینه برآورد شده برای حذف این بنای تاریخی و محل آن را در ذخیره سازی است $119,175. گزینه ای برای حذف کتیبه از این اثر تاریخی خواهد بود $45,675.

خواندن کامل یادداشت زیر:

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب