Pensacola شهردار می سازد مورد تغییر نام لی مربع به پارک مدیره: 'آن را بحث برانگیز'

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:37 PM EDT Jun 18, 2020شهر Pensacola پارک و تفریح و سرگرمی مدیره روز

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

شهر Pensacola پارک و تفریح و سرگرمی مدیره روز پنج شنبه به اتفاق آرا حمایت شهردار Grover رابینسون درخواست برای تغییر نام لی میدان بازگشت به فلوریدا مربع هموار کردن راه برای شورای شهر به بحث در مورد تغییر نام این میدان در همان زمان آنها را به بحث در مورد از بین بردن Confederate monument که مجریان آن است.

رابینسون ساخته مختصری ارائه قبل از پارک های هیئت مدیره در آن صبح روز پنج شنبه در جلسه آوردن زیادی نقشه تاریخی از سال 1906 نمایش سه پارک در شمال تپه تحمل نام گرجستان مربع فلوریدا مربع و آلاباما مربع است.

در برخی از نقطه رابینسون گفت: پس از مؤتلفه بنای ساخته شد فلوریدا مربع تغییر نام داد برای Robert E. Lee. رابینسون می خواهد به بازگشت آن را به نام اصلی خود را از فلوریدا مربع است.

"این است که به نظر می رسد بحث های جنجالی," او گفت:.

شمارش معکوس آغاز می شود: Pensacola شورای شهر شروع می شود شمارش معکوس برای فعال کردن و از بین بردن Confederate monument

رابینسون گفت: Lee خود را به احتمال زیاد خواهد نمی خواستم میدان بود و بعد از او به نام ادعا لی گفت که او نمی خواست همه چیز را به بعد از او به نام. شهردار همچنین گفت که دوباره نامگذاری آن فلوریدا مربع خواهد بود مناسب برای آینده 200 سالگرد فلوریدا تبدیل شدن به یک بخشی از ایالات متحده است.

"ما قطعا فکر می کنم که موقعیت و آنچه در آن است می تواند نماینده همه ما و تغییر نام (خواهد بود) فراگیر بودن این شهر خیلی از همین راه است که شما در حال برخورد با تلاش برای مطمئن شوید که این شهر به خوبی نشان داده و با همه در سراسر شهر" رابینسون گفت. "ما همچنین می خواهم برای پیدا کردن یک راه برای استفاده از این میدان به عنوان نماینده ما که در جامعه ما و نمایندگی ما به عنوان فلوریدا برای 200 سال است."

هفته گذشته رابینسون گفت: "در حال حاضر زمان مناسب نیست" به بحث در مورد از بین بردن بنای اما بعد از رفت و برگشت که در بیانیه ای اعلام کرد او هل دادن برای تغییر نام لی مربع و گفت: شورای شهر باید تصمیم بگیرند که در جولای 16 جلسه که آیا برای حذف این بنای تاریخی است.

شهردار Grover رابینسون: "در حال حاضر زمان مناسب نیست' به حذف Pensacola Confederate monument

پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیره به اتفاق آرا حمایت از ایده تغییر نام این میدان به عنوان فلوریدا مربع است.

"این یک گام قدرتمند نسبت به انسان وحدت" گفت: برامدگی لبه طبقات سنگ هیکس رئیس پارک ها و تفریح و سرگرمی مدیره. "شنیدن هیچ صدای مخالفت من فکر می کنم این احتمال وجود دارد که همه می خواهم به حرکت به تایید این و ارسال آن به شورای ما با برکت و رحمت است."

شورای شهرستان خواهد شد بحث در مورد تغییر نام در جولای 16 جلسه همان روز شورا انتظار می رود که برای رای گیری در مورد اینکه آیا برای حذف Confederate monument.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب