Pensacola شهردار تشریح پیشرفت اهداف در ایجاد عادلانه تر پلیس

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 8, 2020Pensacola شهردار Grover را

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون ملاقات هفته گذشته با اجرای قانون ملی کارشناس به بحث در مورد گام های بعدی شهر را به سوی بهتر و عادلانه تر انجام ندادی.

در سراسر کشور مردم را خواستار شده است برای پایان دادن به خشونت پلیس و پلیس افزایش پاسخگویی پس از مرگ جورج فلوید 46 ساله سیاه, مردی که پس از مینه سوتا پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

اگر چه افسر درک چوین شد به اتهام قتل و سه نفر دیگر از افسران متهم شدند با کمک و معاونت در جرم عدالت اجتماعی طرفداران می گویند این کشور هنوز انجام نشده به اندازه کافی به آدرس سیستمیک نژاد پرستی و بی عاطفه بی اعتنایی به صورت سیاه و سفید زندگی می کند اجازه می دهد که مرگ و میر مانند فلوید را به رخ می دهد.

پایدار تظاهرات شده اند اتفاق می افتد در سراسر کشور برای بیش از یک هفته از جمله در اینجا در پنساکولا که در آن صدها نفر در حال جمع آوری روزانه در نقاشی های دیواری پل به تماس برای تغییر.

معترضان روز شنبه به طور خلاصه مسدود شده و ترافیک در Bayfront پارک وی و خواستار صحبت با شهردار بود که خطاب به جمعیت در روز قبل از آن در نقاشی های دیواری پل. شهردار در گفتگو با معترضان در جاده برای چند دقیقه و متعهد به نامگذاری حال Morrissette با Pensacola رویای مدافعان به شهروندان کمیته مشورتی شهرستان در حال توسعه است.

در یک بیانیه صادر جمعه رابینسون خطاب به تظاهر کنندگان گذاشته و مراحل Pensacola گرفته و انجام خواهد شد بهتر است.

"از آنجا که بی معنی قتل جورج فلوید اند و خشم و انزجار در سراسر کشور و در اینجا در شهر ما" رابینسون نوشت. "ما شنیده مطالبات برای تغییر و برابری برای همه است. به جوامع ما از رنگ در پنساکولا و صدها نفر از متحدان خود را که صرف ساعت های بی شماری در این هفته اعتراض و خواستار عدالت و برابری: من شما را ببینید. من شما را بشنود. من ارزش و احترام به شما."

رابینسون گفت: او متعهد به پرورش یک "متنوع و فراگیر و جامعه امن برای همه" وجود دارد و آن این است که هیچ جایی برای نژادپرستی یا تبعیض در شهر Pensacola. او گفت: Pensacola اداره پلیس متعهد به ارزش های مشابه و او برشمرد سیاست ها و شیوه های این بخش در محل برای جلوگیری از ستمگران استفاده از نیروی مرگبار.

Pensacola تظاهرات: رویای مدافعان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

Pensacola تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ماندن صلح آمیز پلیس ستایش سازمان

در حال حاضر وزارت آهنگ همه استفاده از نیروی حوادث همراه با هر توقف ترافیک و نژاد از فردی که متوقف شد. ماموران با میزان بالایی از ترافیک متوقف می شود برای یک مسابقه به طور خودکار پرچم و بررسی شده است.

در میان سیاست های خود PPD دیکته که افسران باید با استفاده از نیروی بیشتر از منطقی لازم است برای به انجام رساندن یک هدف قانونی که یک بار یک افسر دستیابی به کنترل و یا انطباق آنها باید د-تشدید استفاده از زور; و هر که در گروه عضو که شاهدان به عنوان بیش از حد برای استفاده از نیروی وظیفه مداخله و حفاظت از این موضوع از نیروی بیش از حد و ایجاد فوری گزارش به سرپرست.

PPD, سیاست های ایالات, "که در آن وجود دارد شک معقول ارزش یک زندگی انسانی اهمیت بیشتری نسبت به اهمیت فوری دلهره."

این Pensacola اداره پلیس شد انتقاد در تابستان 2019 هنگامی که یک مرد سیاه پوست به نام Tymar کرافورد کشته شد, یک افسر سابق در آنچه که باید یک روال ترافیک متوقف شود. یک افسر اقدام به کشیدن کرافورد پس از گزارش بوییدن بوی ماری جوانا. کرافورد در ادامه رانندگی در نزدیکی محل اقامت که در آن او را به یک درگیری با چندین افسران. کرافورد ضرب گلوله کشته شد توسط کارآگاه دانیل Siemen پس از گزارش گرفتن نگه دارید و بر روی یک افسر تفنگ بی حس کردن.

تصویری: بدن در بادامک فیلم نشان می دهد افسر تیراندازی Tymar کرافورد در طول مبارزه

ساکنان آدرس Pensacola شورای شهر در نگرانی بیش از Tymar کرافورد تیراندازی مرگ

این حادثه باعث داد و بیداد در میان شهروندان که استدلال شرایطی نیست حکم گرفتن زندگی یک مرد است. Siemen شد و در نهایت فسخ برای نقض این بخش را استفاده از زور در سیاست.

پس از این حادثه رابینسون متعهد شده است برای کار با جامعه در مسائل عادلانه انجام ندادی. هر قسم عضو Pensacola اداره پلیس دریافت خواهد شد استفاده بیشتر از نیروی آموزشی در هفته های آینده.

علاوه بر این, استخدام شهرستان ها Cedric الکساندر یک Pensacola بومی و ملی به رسمیت شناخته شده اجرای قانون متخصص برای انجام ضمنی و تعصب و آموزش رهبری با همه سوگند اعضای PPD.

الکساندر خدمت اجرایی در سطح محلی و فدرال اجرای قانون سازمان انتخاب شد تا به عنوان یکی از ده عضو از رئیس جمهور باراک اوباما نیروی کار در قرن 21 پلیس و همچنین شهادت قبل از آمریکا در امور مدنی و حقوق بشر در آمریکا

"این بسیار روشن است که ما در یک بازی بسیار چالش برانگیز و محل آن را به عنوان مربوط به پلیس و جامعه و بنابراین سوال این است که رفتن به تبدیل شدن به: چه خواهد شد پلیس اصلاحات چگونه است؟" الکساندر در روز جمعه گفت.

او اشاره کرد که رهبران در سراسر کشور شد بررسی سیاست ها در هر سطح و chokeholds مانند استفاده فلوید در حال ممنوع است. اما او گفت: در نهایت سازمان های اجرای قانون و جوامع قرار بود به کار بر روی بازسازی اعتماد است.

"ادارات پلیس در حال رفتن به مجبور به کار سخت تر برای ساخت این روابط توسط جلسه با گروه های اجتماعی اعضای جامعه و رهبری آن (تغییر اجتماعی) سازمان در سراسر کشور" الکساندر گفت. "و آنها در حال رفتن به مجبور به درخواست جامعه به یاد داشته باشید وجود دارد که مردان و زنان در ادارات پلیس سراسر کشور که واقعا در حال انجام یک کار قهرمانانه و هر روز آنها را به کار با خدمات و حفاظت از جوامع خود در ذهن داشته باشند."

رابینسون گفت: در یک مصاحبه تلفنی جمعه که او الکساندر, شهرستان, مدیر, Keith ویلکینز و شهرستان محلات مدیر لارنس پاول ملاقات جمعه به بحث در مورد در حال توسعه شهروندان کمیته مشورتی برای ایجاد همکاری بین اجرای قانون و جامعه است.

شهروند مشورتی کمیته های تشکیل شده از سهامداران محلی که به طور منظم با نهادهای عمومی برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه ها و ایده های.

با اقتدار می آید مسئولیت: کارشناس می دهد Pensacola پلیس آموزش در تعصب رهبری

Pensacola شهروند کمیته مشورتی می تواند تمرکز بر روی تمام شهر خدمات — نه فقط پلیس

رابینسون گفت: زمانی که شهر متعهد به آوردن الکساندر در سال گذشته اولویت فوری بود و تکمیل آموزش برای همه افسران. او گفت: حدود 95 درصد از این گروه تا به حال اتمام آموزش که COVID-19 همه گیر در مجموعه و در حال حاضر که همه چیز در حال باز گردیم تا آنها در پایان آخرین جلسه آموزش و عطف توجه خود را به کمیته مشورتی.

"اولین چیزی که (الکساندر) به من گفت" من نمی خواهم به فرض چه Pensacola می خواهد من واقعا نیاز به دریافت و برقراری ارتباط با مردم از پنساکولا از همه بخش ها و به من گفت: "کاملا من دوست دارم که ایده'" رابینسون گفت.

او گفت: این شهرستان مشغول به کار بود به سازماندهی جلسات عمومی در سراسر شهرستان در هفته آینده به گوش دادن به اعضای جامعه' نگرانی و شنیدن دیدگاه های خود را از آنچه خوب شهروندان کمیته خواهد بود. او گفت: حداقل یک جلسه خواهد بود انجام شده عملا به جای مردم نمی تواند در فرد شرکت به دلیل COVID-19 و امید بود که این کمیته در محل اکتبر.

الکساندر گفت: برای پر کردن شکاف بین شهروندان و پرسنل ایمنی "ما در آن کار می کنند. ما باید برای ایجاد اعتماد و ما باید برای حفظ این اعتماد است. و من می گویم — و من نه فقط این و گفت — اما من از لحظه ای که من ملاقات شهردار او را از قلب او مشخص شده است به انجام همه چیز را او می تواند مطمئن شوید که در هر بخش از این شهرستان به اجرای قانون خوب و خوب امنیت عمومی."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن