Pensacola شهردار پیشنهاد بسته شدن Palafox بنابراین رستوران, خرده فروشی می تواند در خارج

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:04 PM EDT آوریل 4 سال 2020Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola به زود

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola به زودی می تواند بسته به اجازه می دهد رستوران ها و خرده فروشان به استفاده از جاده برای ناهار خوری و خرید در طول بیماری همه گیر کوروناویروس, اما نه همه صاحبان کسب و کار در هیئت مدیره با این ایده.

Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: صبح روز دوشنبه بود که او در حمایت از این ایده و با همکاری با مرکز شهر بهبود هیئت مدیره در بهترین راه برای پیاده سازی آن را به عنوان به زودی به عنوان این آخر هفته.

"ما هدف و ایده این بود که هر دو رستوران ها و خرده فروشی می تواند با استفاده از پیاده رو و پس از آن ما می خواهم که مردم راه رفتن در خیابان در دو طرف که در آن شما می خواهم به راه رفتن در همان جهت است که به شما خواهد بود با اتومبیل های که در راه شما نمی خواهد که به راه رفتن توسط مردم که در حال غذا خوردن در جداول" رابینسون گفت.

آنچه باز: این Pensacola رستوران ها دوباره باز: در اینجا یک نورد لیست اطلاعات

در خط مقدم: Alcaniz شیر مالک پاسخ تماس از ذخیره ارتش برای کمک به بیماران مبتلا به کروناویروس

بیشتر Pensacola اتاق بازرگانی ارسال شده بیانیه ای در رسانه های اجتماعی روز شنبه حمایت این ایده از بسته شدن خیابان.

نه همه Palafox صاحبان کسب و کارهای حمایت با توجه به Lissa Dees, مدیر اجرایی مرکز شهر بهبود هیئت مدیره.

"بخش زیادی از کسب و کار بودند شدیدا مخالف به آن" Dees گفت.

او گفت: دیب کسب و کار مورد بررسی همراه Palafox خیابان در روز جمعه.

"اکثر آنها در همه حال با نگرانی عموم مردم به دنبال در این عنوان مانند یک گالری شب فرصت وجود دارد و نه پلیس برای کنترل آن" Dees گفت.

Dees گفت: بسیاری از رستوران ها در امتداد خیابان عامل منظقه به خدمات و بسته شدن خیابان را بیشتر صدمه کسب و کار خود را به جای آنها کمک کند.

"اگر آنها می گویند هیچ, این کار برای آنها, پس از آن من فکر می کنم این امر احتمالا واجب بودن همه ما را به گوش دادن به آنها" Dees گفت. "اگر چه ما در حال تلاش برای انجام دهید این است که به آنها کمک کند و در اصل آن را نمی خواهید به آنها کمک کند و من فکر می کنم ما باید به آنها گوش کنید و ببینید اگر ما می توانید پیدا کردن برخی از رسانه شاد."

رابینسون گفت که او آن را درک نمی سود هر خرده بنابراین او به دنبال محدود کردن و بستن خیابان در طول بعد از ظهر و شب ساعت تنها در روزهای جمعه و شنبه و شاید یک دوره دیگر روزهای یکشنبه.

"از نظر ما ما دوست داریم که مردم در اینجا" رابینسون گفت. "این است که یک گالری شب. ما در حال آوردن مردم از خارج از منطقه در. این است تنها برای افرادی که یا اجاره موسسات یا واقعی مالکیت در Palafox قادر به استفاده از."

رابینسون گفت: بسته شدن خیابان اجازه می دهد برای بیشتر مردم به مرکز شهر و افزایش کسب و کار در حالی که نگه داشتن اجتماعی فاصله اقدامات در محل.

"دو ماه گذشته شده اند به چالش کشیدن پایین اینجا," رابینسون گفت. "در واقع, شما می دانید, شما می توانید تقریبا رانندگی در مرکز شهر و به نظر می رسد مانند آن را پشت در '80s تقریبا در حالی که برای. هیچ کس را در اینجا. بنابراین ما در حال تلاش برای بازگرداندن برخی از این طراوت و چالاکی اما آن را در راه به عهده دارند."

رابینسون گفت: او می داند که برخی از کسب و کار باید رزرو در مورد این ایده اما گفت که او معتقد است که در یک پست-COVID-19 جهان, راه کسب و کار عمل در گذشته را مجبور به تغییر. او اضافه کرد که او معتقد است جوامع است که بازیابی سریع ترین خواهد بود کسانی که مایل به چیزهای جدید را امتحان کنید.

"بازار در حال تغییر است در زیر شما" رابینسون گفت. "ما احتمالا نیاز به تغییر برخی از چیزهایی که ما در حال انجام است. ما اصلا این را به عنوان یک جایگاه بلند مدت اما ما فکر می کنم در کوتاه مدت این می تواند کمک به برخی از کسانی که در هر دو خرده فروشان و رستوران های مرکز شهر. نه فقط در Palafox اما آوردن بازار به مرکز شهر به این معنا است که مردم در حال پایین وجود دارد کمک می کند و همه شما می دانید نوع جزر و مد افزایش آسانسور تمام قایق. این چیزی است که ما در حال تلاش برای انجام."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن