Pensacola شهردار پیشنهاد را به پارکینگ از دیب

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:37 PM EDT 26 مه سال 2020Pensacola شهردار Grover رابینسون در حال حرکت

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

Pensacola شهردار Grover رابینسون در حال حرکت است برای قرار دادن پارکینگ عمومی در مرکز شهر Pensacola برگشت تحت کنترل دولت شهرستان.

رابینسون است درخواست Pensacola شورای شهر به رای در روز پنج شنبه به فسخ 2007 interlocal توافق که به کنترل از مرکز شهر پارکینگ به پنساکولا مرکز شهر بهبود هیئت مدیره.

این دیب توانسته است در مرکز شهر پارکینگ عمومی پس از توافق به اثر رفت در سال 2008.

اگر چه دیب اعضای هیئت مدیره معرفی شده توسط شهردار و تصویب شورای اسلامی شهرستان دیب است که از نظر قانونی نهاد مجزا ایجاد شده توسط قانون دولت در سال 1972 است.

هدف از این دیب بود برای بهبود 44-بلوک منطقه از مرکز شهر Pensacola از طریق یک "وابسته به منطقه ویژه" که مالیات خواص در منطقه و با استفاده از این بودجه برای بهبود منطقه و ترویج فعالیت های کسب و کار.

2007 توافق دست کنترل مرکز شهر پارکینگ مدیریت منطقه به دیب به منظور ساده کردن قبلی سیستم پارکینگ که موفق شد توسط چند شهرستان و بخش و شهرستان را در جامعه توسعه مجدد آژانس.

چگونه به حل پارکینگ گلایه: بهترین راه برای حل مرکز شهر Pensacola پارکینگ مسائل ؟ مشاور می گوید: هیچ چیز ،

کارشناس ملی: پارکینگ گورو دونالد Shoup پیشنهاد 3 راه برای حل Pensacola پارکینگ مشکلات

افزایش: پارکینگ جریمه برای مجرمان در مرکز شهر Pensacola افزایش خواهد یافت

رابینسون گفت: اخبار و مجله او معتقد است که تغییر مورد نیاز است که قادر به مدیریت پارکینگ های عمومی فراتر از مرزهای تیله بازی.

در اوایل این سال دیب محدود اجرای آن فقط به خود 44-بلوک مرزی و نه کل مدیریت پارکینگ منطقه بر اساس نظر حقوقی از وکیل و شهر وکلای مدافع. یک پارکینگ مشاور استخدام دیب که صرف بیش از یک سال به دنبال یک پارکینگ در مرکز شهر توصیه می شود ساخت چند تغییرات به بهبود پارکینگ اما گفت: دیب نباید اجرای هر گونه تغییرات به دلیل کوچکتر اجرای ردپا در این شهرستان است.

رابینسون گفت: او نمی خواست برای پایان دادن به در یک وضعیت با دو پارکینگ سازمان یکی شهر و یکی برای دیب.

"ما فکر کردیم که شاید درست تمام راه را در اطراف فقط به پارکینگ برگشت به شهر" رابینسون گفت.

این پیشنهاد از دیب مشاور به نام برای داشتن یک لایه سیستم پارکینگ با شلوغ ترین مناطق در مرکز شهر اجازه می دهد پارکینگ رایگان برای اولین بار 40 دقیقه و 1 دلار برای هر یک ساعت پس از آن. منطقه دوم اجازه می دهد برای یک ساعت از پارکینگ رایگان با $0.50 برای هر یک ساعت پس از اولین.

رابینسون گفت: او از ایده های ارائه شده توسط مشاور است.

"من فکر می کنم ما می خواهیم برای اجرای چیزی که به جلو رفتن را تشویق می کند که حجم معاملات از فضاهای و پس از آن به نظر می رسد در آن فضاهای آن است که احتمالا در محیطی که بیشتر طولانی مدت در فضاهای باز و شاید هم یک مقدار پایین تر ماهانه رقم به خصوص اجازه می دهد افرادی که نیاز به پارکینگ قادر به اجاره فضاهای" رابینسون گفت.

در زیر پیشنهاد کل شهرستان را شامل می شود در مدیریت پارکینگ منطقه خواهد بود که موفق مانند یک سرمایه گذاری صندوق مانند فرودگاه یا بندر به طوری که آن را خود بودجه.

رابینسون گفت: این شهرستان به احتمال زیاد در زمان دیب پارکینگ کمیته به عنوان یک شهرستان کمیته مشورتی توصیه هایی را در پارکینگ سیاست و همه زمان دیب پارکینگ قرارداد افتخار خواهد بود برای یک سال در حالی که شهر بررسی آنها را به تصمیم می گیرید اگر آن را به هر گونه تغییر.

"در حال حاضر ما فقط نیاز به پارکینگ را به شهر و ما فرصتی برای نگاه به مناطق دیگر که در خارج از دیب که ما فراموش اداره پارکینگ و درک بهتر" رابینسون گفت.

اگر تایید شده توسط شورای شهرستان در روز پنج شنبه این شهرستان را بیش از پارکینگ اجرای on Oct. 1.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن