Pensacola شهردار خواستار ساکنان به پوشیدن ماسک در مکان عمومی,, اما هیچ برنامه ای برای آن اجباری

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:03 PM EDT Jun 22, 2020به عنوان فلوریدا در صدر 100,000 مثبت COVID-19 م

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

به عنوان فلوریدا در صدر 100,000 مثبت COVID-19 موارد و Escambia County صدر از 1200 موارد مثبت در دوشنبه مقامات بهداشتی دولت صادر بهداشت عمومی مشاوره بیش از آخر هفته با دعوت از همه برای پوشیدن ماسک ،

Pensacola شهردار Grover رابینسون تکرار وزارت بهداشت مشورتی در صبح روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی خواستار هر کس در این شهرستان به پوشیدن ماسک ،

"ما شاهد افزایش, اما آن را خیلی دیر نیست برای ما اگر ما پرش بر روی آن چیزهایی و کسانی که عادت است که ما می دانستم که خوب بودند که ما را در آوریل و مه" رابینسون گفت. "ما نیاز به بازگشت به که و اگر ما انجام این کار, من فکر می کنم ما می تواند سرعت گسترش که در آن ما هستند که به ما اجازه می دهد برای باز کردن اجازه می دهد تا کسب و کار ما باز شود."

رابینسون گفت که او شخصا شاهد یک کاهش در تعداد زیادی از مردم با پوشیدن ماسک در زمانی که او رفته به مکان هایی مانند فروشگاه مواد غذایی و یا جو پتی را غذاهای دریایی. او را متوقف کوتاه اما گفت او را شماره اورژانس را به نیاز به ماسک قابل استفاده در فضاهای داخلی.

"ما درخواست شما را به انجام آن (ماسک)" رابینسون گفت. "ما این را. ما انجام این کار است. نه مثل این خارجی چیزی. ما فقط راحت و ما شروع به مصرف آنها را خاموش. بنابراین در این مرحله من می خواهم همه در خارج وجود دارد در شهر Pensacola به فکر می کنم به زمانی که ما تا به حال این, و ما در برخورد با ماسک. پوشیدن ماسک. ماسک ضروری است در حال حاضر در برخورد با گسترش."

دیگر شهرهای فلوریدا ساخته شده اند که حرکت را به ماسک های عمومی اجباری مانند اورلاندو و تمپا. لئون شهرستان را پوشش می دهد که تالاهاسی نیز با توجه به مشابه حرکت می کند.

آخرین تست شماره: Escambia County تاپ 1,200 COVID-19 موارد پس از سنگین را افزایش می دهد بیش از آخر هفته

سواحل در طول COVID: مردم محلی بسته Pensacola Beach طول coronavirus بیماری همه گیر. اما گردشگران ،

رابینسون گفت: او معتقد است هر کس باید با پوشیدن یک ماسک تحت وزارت بهداشت و درمان, مشاوره, اما گفت که او باور نمی کند این شهر که در نقطه ای از ساخت آن مورد نیاز است.

مشاوره از وزارت بهداشت خواستار مردم را به پوشیدن ماسک های اجتماعی که در آن فاصله است و خواست مردم را به خودداری از شرکت در تجمعات از 50 نفر یا بیشتر.

دولت دیده است چندین روز از ثبت اعداد مثبت نتایج آزمون.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه که افزایش نمی توان نسبت به افزایش در تست به عنوان دولت دیده می شود با گذشته خوشه در تعدادی از موارد است.

DeSantis حکومت یک دولت-اختیارات گسترده ای برای پوشیدن ماسک و گفت این امر می تواند غیر ممکن است برای به اجرا درآوردن.

"ما قصد داریم به اعتماد مردم به تصمیم گیری خوب" DeSantis گفت.

دولت میزان بستری شدن در روز دوشنبه با افزایش 82 مردم برای رسیدن به 13,119 از زمان شروع این بیماری همه گیر. که تعداد تجمعی است و منعکس نمی کند تعداد فعلی بیماران در بیمارستان است.

پس از همه گیر آغاز شده و 75 COVID-19 بيمار در Escambia County و 26 در سانتا رزا شهرستان بستری شده است به یک بیمارستان برای درمان در برخی از نقطه. رابینسون گفت: تعدادی از بستری شدن در بیمارستان افزایش 24 در طول هفته گذشته.

Escambia County تا به حال 416 در دسترس تخت بیمارستان و 159 موجود هواکش که از روز شنبه با توجه به شهرستان را مدیریت اضطراری وضعیت گزارش COVID-19.

"است که کمترین تعداد از ما تا به حال از اواسط مارس" رابینسون گفت.

بسیاری از مقامات دولتی از جمله DeSantis و رابینسون گفت: هدف از این مقیاس بزرگ آتن در آوریل و مه به حفظ سیستم بیمارستان' ظرفیت تحمل COVID-19 بيمار.

رابینسون به صورت هفتگی برگزار می شود تماس با مقامات بیمارستان و گفت: جامعه هنوز هم "ظرفیت قابل توجهی" در آن بيمارستان.

"ما باید احتمالا شما می دانید سه گانه که در آن ما در حال حاضر قبل از اینکه ما واقعا خراش سطح از تاثیر قابل توجهی در بیمارستان" رابینسون گفت. "در حال حاضر معنا است که ما نباید با انجام برخی از چیزهایی است ؟ منظورم این است که آن را بسیار آسان برای ما به دو و سه اگر ما نمی پوشیدن ماسک. اگر ما به عقب برویم به شستن دست ما مذهبی, اگر ما نمی انجام برخی از چیزهایی که ما انجام داده ایم."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن