Pensacola, بومی, دانشگاه هاروارد, دانشجو, بسیج 5,100 دانشجویان پزشکی برای مبارزه با COVID-19

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مارس 12 سال 2020قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس فرستاده او را به خانه به پنساکولا در ماه مارس Jalen بنسون و برای اولین بار در سال دانشجوی پزشکی در دانشکده پزشکی هاروارد بود دیدن بیماران هر هفته و کمک به انجام وظایف مانند گرفتن سابقه پزشکی.

در حال حاضر حتی اگر او دیگر نمی تواند کار در بوستون و بیمارستان 24 ساله Pensacola دبیرستان فارغ التحصیل هنوز هم می خواستم برای کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی و یادگیری از این بیماری همه گیر. بنابراین به تازگی او را تاسیس ملی دانشجویی پاسخ شبکه یا NSRN برای اتصال مراقبت از سلامت دانش آموزان در سراسر کشور به مناطق که در آن داوطلبان مورد نیاز هستند.

"این سخت بود برای من چون من می دانستم که اگر من هنوز در بوستون مشغول به کار در دانشگاه هاروارد ما سه بیمارستان ها و دانش آموزان کمک به انجام telehealth تماس های تلفنی و آنها ارائه شد (personal protective equipment) و آنها انجام شد ماسک-اتصالات آموزش. حتی دانش آموزان سال اول (بودند) درگیر شدن در تمام این جهات" بنسون گفت.

فقط در یک ماده از هفته NSRN رشد کرده است به 5,100 دانشجو داوطلبانی که در حال انجام صدها کار درخواست مانند PPE, تجهیزات, تحویل, تماس, ردیابی, تحویل مواد غذایی برای سالمندان و حجامت. NSRN مدیران در تمام 50 ایالت در حال کار برای ارتباط با بهداشت عمومی ادارات, بیمارستان ها و سازمان های غیر انتفاعی در سراسر کشور برای پیدا کردن چگونه خود را به داوطلبان کمک می کند.

شبکه رهبران نیز اطلاع رسانی به سازمان های مراقبت سلامت در همه چیز است که, پزشکی, پرستاری و پزشک و دستیار دانش آموزان واجد شرایط را اداره کند. بسیاری از دانش آموزان در بازگشت به خانه از مدرسه در مناطق که معمولا نمی فراوانی از مراقبت های بهداشتی دانش آموزان و یا یک مدرسه پزشکی و ممکن است آگاه از وظایف آنها می تواند انجام دهد.

"ما نمی توانیم نوشتن دستورات و ما نمی توانیم نوشتن نسخه و چیزهای شبیه به آن. اما من می توانید تماس های تلفنی به بیماران بدون سوال گفت:" بنسون است که به عنوان مدیر ملی از شبکه. "من می تواند کمک کند در بسیاری از راه های. این فقط ایده از گفتن این بیمارستان 'هی ما اینجا هستیم. سلام ما خوشحال برای کمک به.'"

بنسون گفت: آن را تنها در زمان حدود سه هفته از اولین ایمیل برای راه اندازی این سیستم از یک تیم اجرایی و منطقه ای و دولت هماهنگ و شروع به تطبیق داوطلبان به وظایف.

کارلا Dias یک 21 ساله junior در پرینستون در یک pre-med پیگیری شد که در این شبکه در اوایل. یک همکار Pensacola دبیرستان گراد Dias در حال حاضر می دانستند بنسون و در حال حاضر در خدمت به عنوان یک استراتژی ملی هماهنگ کننده سازمان است.

Dias و دو تن دیگر از دانشجویان مقطع کارشناسی پیشرو فشار برای دریافت کلمه در مورد NSRN و افزایش تعامل. او شده است برای کمک به تلاش های رسانه های اجتماعی و تماس با رسانه ها.

کمک از Pensacola: "آنها بسیار سپاسگزار هستیم': Pensacola, پرستار می پیوندد مبارزه با COVID-19 در بیمارستان نیویورک

نگرانی های بهداشتی: باید در مواقع اضطراری ؟ جلوگیری نمی ER در طول همه گیر Pensacola بيمارستان استرس

بیمارستان نامه: بيمارستان حمایت دوباره باز نابارا, ساحل, Pensacola, ساحل, 'شرایط'

"هدف اصلی این است که در تلاش برای کاهش بار که قرار داده شده در یک گروه کوچک از مردم درست است ؟ اولین پاسخ مردم مشغول به کار در بیمارستان در محلی سلامت بخش آنها بوده ام به طور نامتناسبی بر دوش با مراقبت از بيمار" Dias گفت. "یک تن از مردم قادر به پر کردن آن نقش ... بنابراین ما به عنوان دانش آموزان قادر به حتی فقط در برخی از راه های کوچک قادر به کمک به آنها را."

بنسون گفت: او داوطلب در موبایل, آلاباما به انجام coronavirus تست اما NSRN هنوز به داوطلب درخواست در Escambia County یا سانتا رزا شهرستان است.

بیمارستان ها و سازمان هایی که نیاز به مراقبت های بهداشتی داوطلبان دانش آموز یا دانش آموزانی که می خواهند به داوطلب می توانید به nsrnhealth.org برای گرفتن آغاز شده است.

"اگر هر سازمان نیاز دارد, داوطلبان, لطفا به ما. و لطفا کلمه گسترش به عنوان بسیاری از دیگر سازمان های مراقبت های بهداشتی به عنوان شما می توانید چرا که ما می خواهیم مطمئن شوید که ما آن پیام را به آنها" بنسون گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن