Pensacola بومی پوند Kee'vin نشانه های رویایی با سوابق

ارین Stephens ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 29 مه سال 2020پوند Kee'vin است با بهره گیری از سوار کردن

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

پوند Kee'vin است با بهره گیری از سوار کردن.

این Pensacola بومی توسط امواج از رپ زیرزمینی به عنوان بزرگ بعدی هنرمند به بیرون آمدن از رویایی سوابق.

در 24 سال او را به گوش دیگر خواننده های رپ مثل T-Pain که به تازگی به اشتراک گذاشته شده یکی از آهنگ های خود را در ساوندکلاود. زمانی که هنرمند تاسیس شده با هزاران نفر از پیروان خود می دهد موسیقی اشاره آن استقبال پا.

متولد Kee'vin Lewis, رپر, استفاده از اینترنت به نفع خود بازاریابی خود را از طریق چندین سایت موزیک. او در تلاش است بخشی از دلیل او فرود مقابله با رویایی سوابق در تابستان 2019. زیر چتر کمپانی کلمبیا متعلق به Sony Music Entertainment, مشخصات ناشر مراکز کشف و استعداد.

پوند Kee'vin رشد در Belair جاده در مونتکلیر محله Pensacola.

"این درست مانند هر دیگر "هود" او گفت:. "وجود فقر است. مانند رشد تا من همه چیز من می خواستم اما مامان من ساخته شده مطمئن شوید که همه چیز داریم. پس از آن بود بیش از حد بد اما شما می دانید."

کاهش یافته است در ماه آوریل گفت: "نام جدیدترین آلبوم خود را با رویایی سوابق "Belair کودک" به خاطر آن که در آن زندگی خود را آغاز کرد و همه چیز آغاز شده برای او. آلبوم جلد یک عکس از یک جوان Kee'vin لوئیس نشسته در دامان مادر او.

"(به عنوان آلبوم) من می خواستم به ترکیب من در خیابان, خیابان که من از Belair جاده با یک عکس از من به عنوان یک نوزاد با مامان در '90s."

آن را آشکار پوند Kee'vin می خواهد دیده شود و شنیده می شود. او در فیلم "ماریا از کالی" او می پوشد یک کراوات رنگ Led Zeppelin تی شرت. تبلیغی دیگر عکس ها نشان می دهد که در یک نئون-باسواد Billie Eilish توپ را روی گوه. هر دو تصاویر اشاره به هنرمندان استعداد و شهرت است که به دنبال.

"من واقعا دوست داشتم این شیوه زندگی است. چرا من شروع به ساخت موسیقی در ابتدا واقعا تغییر شیوه زندگی من – شما می دانید و پول و همه چیز. اما پس از آن من شروع به سقوط در عشق با موسیقی و رفت از وجود دارد," او گفت:.

قبل از اینکه کشف, رویایی, سوابق او پرکار در ایجاد موسیقی. خود شیرجه رفتن به ضبط شروع نسبتا به تازگی.

"من ساخته شده است یک استودیو در خانه من و من شروع به مصرف آن را به طور جدی. شروع کردم به ضبط کردن از گنجه در یکی از اتاق ها در خانه من. که یک سال و نیم پیش است."

رپ اتحاد از آنجا به آتلانتا نقل مکان کرد اما مادر او هنوز هم زندگی در پنساکولا. نادانسته به او وارد پسرش به WorldStarHipHop را Heatseeker مسابقه ماهانه مسابقه به دنبال تازه ترین هنرمندان در صنعت موسیقی.

"مادر من در واقع وارد شد و من را به مسابقه برای $50 و من بدون توجه," او گفت:. "من حتی نمی آن را ترویج. من نمی بگویید که مردم را به رای دادن برای من و یا هیچ چیز نیست. من حتی با توجه به آن پرداخت."

پس از دو هفته گذشت و در کمال تعجب مادر خود را به او گفت که او تا به حال برنده مسابقه است. "اومد با $15,000 ارتقاء بسته و یک نقطه در صفحه اول سایت برای حدود 24 ساعت است. من آمار یک میلیون بازدید در صفحه اول برای آن روز."

آهنگ که برنده این مسابقه در ماه آوریل 2019 شد "بوستون جورج" که در حال حاضر دارای بیش از یک میلیون جریان است.

"این ویدئو برای 'Boston George' به طرفداران من مانند یک واقعی خام نگاه به آنچه که قرار بود در زندگی من," او گفت:. "این خانه که من شات تصویری در جبهه بود و در خانه من زندگی در زمان. آن را واقعی ناهموار آن را نمی باید بدون پرده. این یک تله بود خانه در واقع."

پوند Kee'vin موسیقی را می توان در "هر پلت فرم," او گفت:. "شما می توانید به من در همه چیز. فقط نوع در @£ Kee'vin و من خواهد شد تا پاپ."

این هنرمند در حال برنامه ریزی برای رها کردن موسیقی در تمام طول سال. آزادی خود را با عنوان "Heartbreak Kid" است که آخرین تصویری آنلاین در دسترس است.

"من به دنبال به جلو به فیلم میاد بیرون. من ضبط 24/7. هر زمان که من می توانید به استودیو من در آن هستم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن