Pensacola رسما خواستار Escambia County برای اتخاذ ماسک نیاز

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:58 AM EDT Jul 17, 2020این Pensacola شورای شهر رسما به نام Escambia Co

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

این Pensacola شورای شهر رسما به نام Escambia County به تصویب اجباری ماسک فرمان.

این شورا رای 6-1 به نفع قطعنامه به Escambia County کمیسیون تشویق شهرستان به تصویب یک ماسک فرمان مانند یک اثر در محدوده شهرستان.

رئیس شورای جواهر Cannada-وین حمایت از قطعنامه است.

"اگر BCC می توانید پیدا کردن یک راه بهتر از آنچه CDC می گوید: یکی از راه های که در آن به منحنی و سطح تعداد ما پس از آن همه بزرگ" Cannada-وین گفت. "اما من فقط می خواهم به اجازه دهید آنها را می دانم که من نگاه برای ما به عنوان یک تیم کار."

عضو شورای P. C. وو بود تنها هیچ رای گیری در مورد این قطعنامه است. وو گفت: حمایت از ماسک مورد نیاز اما احساس نمی آن را مناسب برای این شورا به شهرستان کمیسیون چگونه برای رای دادن.

Pensacola شهردار Grover رابینسون صادر اورژانس را در ژوئن 26, نیاز به ماسک قابل استفاده در فضاهای داخلی در کسب و کار در این شهرستان است. شورای شهر با تایید این حرکت چند روز بعد عبور خود را اضطراری فرمان که اضافه بالقوه برای جریمه برای نقض فرمان.

Escambia County کمیسیون شده اند و تمایلی به حمایت از هر گونه ماسک نیاز به جای امید بستن برای بهداشت عمومی پیام کمپین درخواست از مردم به پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و عمل اجتماعی فاصله.

کمیسر رابرت بندر گفت: یک ماسک فرمان خواهد بود غیرقابل اجرا و کمیسر جف Bergosh گفت: او از دستورالعمل های فدرال اما معتقد است که باید آن را یک انتخاب فردی.

شهرستان در جلسات کمیسیون تنها کمیسر به پوشیدن ماسک شده است کمیسر Lumon ممکن است.

در ضمن یک گزارش از مرکز عمومی یکپارچگی منتشر قبلا unpublicized کاخ سفید گزارش از جولای 14 آماده برای کاخ سفید Coronavirus نیروی کار که ذکر شده Pensacola هشتم در لیست بالا 12 مناطق مترو در "منطقه قرمز" برای افزایش coronavirus موارد در ایالت فلوریدا.

سند ساخته شده, سیاست, توصیه هایی برای مناطق در "منطقه قرمز" از جمله به عنوان پیام مردم باید با پوشیدن ماسک در همه زمان ها در خارج از خانه و محدود کردن گردهمایی اجتماعی به 10 نفر یا کمتر.

در این سند همچنین به نام مقامات دولتی برای اطمینان از تمام کسب و کار خرده فروشان و خدمات شخصی نیاز به ماسک و اجتماعی فاصله.

"منطقه قرمز" در این گزارش تعریف شده است به عنوان مناطقی که در حال اضافه کردن بیش از 100 مورد جدید در هر 100 ، 000 نفر در یک روز و یک تست مثبت نرخ بالاتر از 10٪.

Escambia County دیده است یک نرخ ثابت رشد در تعداد موارد جدید به طور متوسط بیش از 100 و مثبت نرخ بالای 10 درصد برای سه هفته گذشته.

تعداد افراد تحت درمان در بيمارستان منطقه برای COVID-19 دو برابر شده است در ماه جولای افزایش به بیش از 19 درصد از بیماران در بیمارستان شهرستان. رشد در مواردی باعث شده است که بیمارستان ها برای تبدیل شدن به اضطراب دکتر جان لانزا گفت: پنج شنبه و آنها را آغاز کرده اند که پیاده سازی سیاست های طراحی شده برای افزایش ظرفیت است.

عضو شورای Jared مور گفت که او احساس پرسیدن دیگر نهادهای دولتی به سیاست های اتخاذ می توانید "squirrely" اما او امیدوار است که کمیسیون دریافت این قطعنامه به عنوان یک توصیه دوستانه.

"من قصد دارم به من ماسک بنابراین اگر بخش کمیسیون در حال تماشای آنها می توانند با دیدن من لبخند زدن" مور گفت. "اما یکی از مورد علاقه من آیات کتاب مقدس است که اگر هر مردی نادان بود, اجازه دهید او را نادان. هنوز هم اگر آنها می خواهند به دستور ماسک که برای آنها تصمیم به برخی از درجه احساس می کنم اما من قصد دارم برای حمایت از خانم Cannada-وین. من می دانم آنچه شما در حال تلاش برای رسیدن به وجود دارد."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن