Pensacola دستگیری پنج نوجوان معتقد مسئول یک رشته از منازل به قصد سرقت خودرو

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:54 PM EDT Jun 24, 2020Pensacola بازداشت پنج نوجوان متهم به سا

توسط NEWSSALAM در 4 تیر 1399

Pensacola بازداشت پنج نوجوان متهم به سازماندهی مداوم رشته از منازل به قصد سرقت خودرو در داخل و اطراف مرکز شهر Pensacola که به طول انجامید تا آنجا که ممکن است.

Pensacola پلیس سخنگوی وزارت مایک چوب گفت که این گروه تصور می شود مسئول برای شکستن را به حداقل 20 وسایل نقلیه پارک شده در نزدیکی مرکز شهر Pensacola و مناطق اطراف آن در شرق تپه محله.

متهمان در محدوده سنی 14 تا 16 سال با دو نفر از آنها دستگیر شده و سه شنبه. سه تن دیگر از متهمان گرفته شده بودند را بازداشت پنج شنبه صبح.

جانی لی سن 16 و گرگوری نیل 14 بودند و هر دو بازداشت سه شنبه و به اتهام پنج فقره جرم سرقت از یک خودرو هر کدام. نیل ممکن است هزینه های اضافی "در انتظار بررسی بیشتر" وود گفت.

روز چهارشنبه پلیس دستگیر 16 ساله Darian Ducree, 15-year-old Tamarian کراکر و 14 ساله جرمی جونز.

Ducree بود به اتهام شش فقره جرم سرقت از یک خودرو. کراکر بود به اتهام پنج فقره جرم سرقت از یک خودرو و جونز به اتهام هشت فقره جرم سرقت از یک خودرو.

Ducree, کراکر و جونز هنوز تحت بازجویی های اجرای قانون از روز شنبه در ظهر.

"هنگامی که آنها در همه مصاحبه وجود دارد هیچ گفتن چقدر اطلاعات بیشتر محققان را از آنها یاد بگیرند" چوب گفت و اشاره کرد که این گروه ممکن است مسئول بیشتر سرقت از محققان در حال حاضر مشکوک بود.

بیش از صرف نمیتوانیم و اموال دزدی چوب اضافه شده است که این گروه متهم به سرقت پنج وسایل نقلیه آشکار است.

یک تحقیق نشان داد که خودروهای صاحبان هر یک از سمت چپ کلید ماشین خود را در داخل وسایل نقلیه خود را قبل از آنها را در حال سرقت چوب اضافه شده است. این PPD خواستار همه Pensacola ساکنان برای همیشه قفل وسایل نقلیه خود را و هرگز کلید ها به یک خودرو که در داخل خودرو هنگام پارک و نه در استفاده از چوب گفت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن