Pensacola تظاهرات: رویای مدافعان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:14 PM EDT Jun 6, 2020عاطفی کلامی رویارویی با یک گروه کوچک از معترضا

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

عاطفی کلامی رویارویی با یک گروه کوچک از معترضان و Pensacola شهردار unfolded در پنساکولا پل خلیج در روز شنبه در میان نهم مستقیم بعد از محلی جورج فلوید تظاهرات.

یک گروه از 20 تا 30 Black Lives Matter معترضان به رهبری Pensacola رویای مدافعان قفل اسلحه و مسدود شدن همه خطوط ترافیک بر روی پل امتناع از حرکت تا زمانی که شهردار Grover رابینسون آمد به آدرس خواسته های خود را.

"ما در حال شکستن خط تا زمانی که او می آید در اینجا و او می گوید آنچه که او نیاز به می گویند و ضبط شده است گفت:" حال Morrissette منطقه ای سازمان برای شمال فلوریدا رویای مدافعان که در زمان زانو در وسط خیابان 17 و پس از آن رهبری یک مارس به Bayfront پارک وی فقط بعد از ظهر شنبه. "این که ما از نظر. ما در حال نگه داشتن کسی را به گروگان گرفتند. ما نه خشونت. ما صلح آمیز است."

شهردار که قبلا در این روز خطاب به جمعیت معترضان در نقاشی های دیواری پل راه می رفت پایین 17th, خیابان برای دیدار با جدایی از گروه ترافیک حمایت در تمام جهات با بسیاری از رانندگان بوق می زدند.

پس از صحبت با معترضان برای چند دقیقه او متعهد به انتصاب Morrissette به این شهر در عین حال-به-می شود-تشکیل شهروندان کمیته مشورتی که یک Escambia County هیئت منصفه توصیه می شود پس از Tymar کرافورد 28 ساله سیاه پوست به ضرب گلوله کشته شد و کشته شدن توسط یک Pensacola افسر پلیس در ماه جولای سال 2019.

زمانی که رابینسون ساخته شده تعهد Morrissette در اشک را شکست و معترضان را شکست سلاح و منحل گردید. ترافیک پاک شد لحظاتی بعد.

بعد از پل محاصره Morrissette گفت: اخبار مجله که او آماده است به طور رسمی صدا برای جوان جامعه که در این شهرستان راه اندازی شهروندان کمیته مشورتی. رابینسون گفت: او می خواست به این کمیته در محل این تابستان اما coronavirus همه گیر تاخیر آن تلاش. شهردار گفت: اخبار, مجله روز جمعه که او امیدوار بود که این کمیته در محل اکتبر.

"یکی از بزرگترین نگرانی در مورد کمیته بود که رفتن آنها به انتخاب مردم که نمی شد نماینده جامعه ما" Morrissette گفت. "من خوردن, زنده, تنفس, خواب و بالا بردن بچه ها برای Pensacola. و به همین دلیل از مردم خواسته برای من بود منصوب کرد. آنها می خواستند صدای آنها شنیده می شود."

به عنوان معترضان پوشش بودند در تمام خطوط برای جلوگیری از ترافیک یکی از معترضان "قرار" را بر روی کاپوت یک نقره فورد فلکس به عنوان آن سوار گذشته و انجام شد و در سراسر طول پل و به خلیج فارس نسیم با توجه به پنساکولا پلیس سخنگوی وزارت افسر بریتنی ماهیان خاویاری. مرد مجروح شد اما منتقل شد به بیمارستان توسط اورژانس با توجه به پنساکولا اداره پلیس. که تحقیقات در حال انجام است.

دیگر اختلالات گزارش شده به عنوان Morrissette و رویای مدافعان ترافیک مسدود شده برای نزدیک به یک ساعت و نیم در حالی که بزرگتر از زندگی ماده معترضان شنیده شد درخواست از آنها برای روشن شدن خیابان.

مردم شنیده میشد گفت: "این راه" به عنوان یک داخلی کلامی اختلاف و درگیری میان دو طرف شد.

Morrissette گفت: او چراغ ترافیک مسدود اعتراض به این دلیل که رویای مدافعان ناراضی بودند با رابینسون در سخنرانی به کلی جمعیت کمتر از یک ساعت قبل.

"شهردار ساخته شده بیانیه ای که او را در قدرت خود را است که ما کاملا می دانم که او در قدرت خود را به انجام," Morrissette گفت: پس از آن. "بسیاری از ما برداشت (سال گذشته) بسیاری از ما در رویای مدافعان. ما برداشت شد, توسط ماموران, توسط بازرسان فدرال. ما از رنج مردم اذیت و آزار ما را تهدید زندگی ما برای زمان بسیار طولانی برای ساخت خواسته از طرف Tymar کرافورد و (کرافورد مادر) Charnell Palmers' خانواده خواسته است."

رابینسون صحبت کرد و به جمعیت در نقاشی های دیواری پل در روز قبل از آن در 11:30 صبح

"چیزی که من می توانم به عنوان شهردار, و من در مورد آن صحبت میکنیم بلافاصله روانی خدمات در دسترس به Tymar کرافورد خانواده" رابینسون گفت. "ما داد که به Lakeview (مرکز) و آنها که آماده برای رفتن."

رابینسون به یاد جمعیت آن شهر اخراج دانیل Siemen کارآگاه که شات کرافورد هفت بار در جولای 5, 2019 پس از کرافورد چراغ پلیس در یک سرعت آهسته تعقیب به پایان رسید که در کرافورد ،

"من نمی باید توانایی برای قرار دادن او در دادگاه این چیزی است که شهردار است" رابینسون گفت: گروه در نقاشی های دیواری پل. "من به شما بگویم (PPD) رئیس (Tommi) Lyter حمایت کرده است من در این است که قوانین پلیس باید پاسخگو خواهد بود. اما من معتقدم که ما باید خوب افسران پلیس که در اینجا مشغول به کار هستند تا همه چیز را راست. آنها فقط به عنوان بسیار است که بخشی از ساخت این صلح آمیز است. شما ساخته شده است این صلح آمیز است."

مدت کوتاهی پس از رابینسون صحبت تمام Keyshawn راجرز یک دانشگاه وست فلوریدا دانشجو داده شد میکروفون و او با استفاده از وقت خود را به صحبت می کنند به طور مستقیم به رابینسون.

راجرز ذکر سه مورد مسائل خاص: او می خواهد Confederate monument در Palafox خیابان را به پایین گرفته شود و او می خواهد حداقل مقدار از آموزش پلیس قبل از افسران در حال سوگند به زور مطرح شود به دو سال و او گفت که او می خواهد برای دیدن این شهر منع KKK و اعضای دیگر نژادپرستانه سازمان از پیوستن به اداره پلیس.

"من اعتقاد دارم که هر سه امتیاز واقعی هستند" راجرز گفت. "و صادقانه آنها می توانند همه اتفاق می افتد در همان زمان. در نظر گرفتن این اثر تاریخی را ندارد دیگر از کاغذ بازی. که چیزی بیش از کاغذ بازی."

پس از راجرز بیان رابینسون کشیده او را کنار گذاشته و دو رد و بدل شماره تلفن. راجرز گفت: شهردار به او گفت که او "می خواستم برای ایجاد یک تغییر برای جامعه" و می نشستن با راجرز خصوصی به بحث در مورد امتیاز خود را.

"من مایل به او را به نفع شک و من مایل به کمک به او کمک به ما را امتحان کنید برای ایجاد یک تغییر" راجرز اضافه شده است.

در طول رابینسون بعد از گفتگو با گروه کوچک در Bayfront پارک وی Morrissette همچنین شهردار خواسته به "دستورالعمل صریح و روشن" به PPD که "آنها نمی نیاز به کشیدن مردم بیش از فقط به خاطر اینکه آنها هم بوی ماری جوانا" و یا در حال رانندگی ماشین خوب است.

PPD بدن فیلم دوربین در طول کرافورد حادثه نشان داد که پلیس تحریک کند و پس از تعقیب و تلاش برای متوقف کردن تا زمانی که آنها بوی ماری جوانا که از ماشین خود را.

"... ما نیاز به کسانی که در سطح پایین جرائم مانند است که (با انجام دور) از آنجا که در حال حاضر در Escambia County زندان وجود دارد افرادی که در معرض شده COVID گیر بودن بیش از وجود دارد چرا که آنها کوچک ماری جوانا مسائل و اتهامات از برداشت تا مرکز شهر" Morrisette گفت: در حالی که مقابله با شهردار.

در طول ارز, رویای مدافعان خواسته رابینسون به ارتکاب در د-اولویت بندی سطح پایین جرائم مربوط به در اختیار داشتن ماری جوانا.

رابینسون کاهش یافته است به رفتن که دور اما گفت که او می خواهم به آدرس این مسائل کار "در چارچوب قانون" قبل از دو طرف تغییر چرخ دنده ها منتقل شده و موضوع را به شهروندان کمیته مشورتی.

"حال من خوشحال هستم برای مقابله با همه چیز شما خواسته ایم در ضمنی و صریح تعصب ما در حال کار با آن" رابینسون گفت: بر روی پل. "ما در حال یادگیری چگونه به یک زن بهتر نیروی از طریق چه خبر است."

شنبه اولیه تظاهرات مسالمت آمیز آغاز شد و با یک گروه صبحانه در ساعت 10 صبح و شامل سخنرانی از رابینسون 2020 Escambia County Sheriff نامزد دیوید الکساندر و بسیاری دیگر. هنگامی که ترافیک محاصره اعتراض به پایان رسید که گروهی از 20 تا 30 مردم دوباره به گروه بزرگتر از معترضان در نقاشی های دیواری پل.

شنبه مشخص نهم مستقیم روز است که معترضان را اشغال کرده اند گرافیتی پل در پاسخ مستقیم به مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که در یادبود روز پس از سفید سابق مینه سوتا افسر پلیس kneeled در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

جمعیت حدود 200 نفر جمع شده بودند جمعه شب در پل برای یک تظاهرات مسالمت آمیز در یک هفته سالگرد اولین اعتراض مارس 29. سازمان دهندگان گفت: آنها ثابت قدم در ماموریت آنها این است که به جمع آوری هر روز در همان نقطه تا زمانی که تغییر طول می کشد محل در سطح دولت و شهرستان.

"چه اتفاق می افتد برای این توقف است و ما باید این قوانین را تغییر داد. قوانینی که سازگار نیست با کمک به جامعه سیاه و سفید تبدیل شدن به یک مکان بهتر بود" گفت: Caleb هوستون که MC می خواهم از اعتراض و صحبت کردن در طول شب جمعه و پیشرو جمعیت شعارهای دوره ای. "تا زمانی که ما می توانیم فرماندار و شهردار برای کمک به اطمینان حاصل شود که ماموران در حال آموزش به درستی به طوری که آنها می توانید کار خود را به درستی که زمانی که آن را متوقف خواهد کرد. هنگامی که ما در حال درمان عادلانه."

Zayne توپ و یک 21 ساله, پرستار, از, Mobile, آلاباما گفت: چند کلمه در مورد Breonna تیلور, سیاه, زن بود که به ضرب گلوله توسط لویی افسر پلیس در ماه مارس قبل از این جمعیت خواند "تولدت مبارک" چه شده اند تیلور 27th تولد.

توپ گفت که فراتر از مبارزات او رو به عنوان یک زن در امریکا او را در برخورد با سردرگمی کل زندگی خود را به عنوان سیاه و سفید دیک, دختر سفید مادر و پدر.

"من مخلوط مادر من سفید است. مطرح شده توسط یک قوی سفید و قهوه ای بوده و یک احساس متفاوت" توپ گفت. "دیدن مردم که شبیه من شدن توسط افرادی که قرار است برای محافظت از ما از آن می رسد به من."

توپ گفت: انرژی در هوا در پنساکولا اعتراض در روز جمعه او را نقل مکان کرد. یک دقیقه یک مایکل جکسون را بر روی سیستم صوتی و مردم بر روی تپه ها می رقصند با هم و یک یا دو آهنگ بعد از معترضان را قفل اسلحه به عنوان "تکیه بر من" و یا "این نور کمی از معدن" ایفا کرده است. کودکان نوپا مدرسه ابتدایی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و شهروندان ارشد از پر جمعیت سهشنبه رهبری سازمان در اواسط تا اواخر 20s.

Teniadé Broughton محلی مورخ و رئیس جمهور از جان, جمعه, جامعه, گفت اخبار, مجله روز جمعه که او را تحسین تداوم Black Lives Matter معترضان در طول هفته گذشته.

طولانی ترین متوالی تحریم در حقوق مدنی تاریخ رخ داده است در پنساکولا در طول ناهار ضد sit-ins از اوایل 1960s. Broughton گفت: اثری که همان روح مسالمت آمیز در میان معترضان تقریبا 60 سال پیش قابل مشاهده بودند در مردم اشغال گرافیتی پل.

"در 707 روز آن طولانی ترین تحریم در حقوق مدنی تاریخچه و آن را حق در اینجا در پنساکولا. این صحبت به اراده مردمی جوان, اما آن را نیز به صحبت کرد را از خود مخالفت" Broughton گفت. "من فکر می کنم امروز آنها به دنبال در قدم به قدم از کسانی که قبل از آنها را در روح سازگار تظاهرات و داشتن امکانات و استقامت به برگزاری حقیقت به آنچه که آنها احساس مهم."

Broughton گفت: گام بعدی خواهد آمد اگر و هنگامی که معترضان می توانید بنشینید با شهر مقامات. Broughton اشاره کرد که Pensacola دارای سابقه ساخت که اتفاق می افتد.

"یکی دیگر از عناصر Pensacola را در اعتراض به روح این است که ما همیشه قادر به نشستن در جدول با افرادی که نظرات مختلف به منظور به دنبال قطعنامه" او گفت:. "می شود که بخش دوم آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب