Pensacola تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ماندن صلح آمیز پلیس ستایش سازمان

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:29 PM EDT Jun 2, 2020تظاهرات در پنساکولا بیش از پلیس با قتل جورج فلوی

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

تظاهرات در پنساکولا بیش از پلیس با قتل جورج فلوید در مینیاپولیس مسالمت آمیز است پس از اولین تظاهرات جمعه شب در نقاشی های دیواری پل.

Pensacola پلیس سخنگوی وزارت مایک چوب سه شنبه گفت که بازداشت شده اند ساخته شده و معترضان را تا حد زیادی شده است پلیس خود را.

"ما دیده ایم بسیاری از مردم که می خواهند به صدای آنها را شنیده و ما ارائه امنیت برای که. ما هر حال نمی کردند. ما هر حال نمی بلیط صادر شده است. ما هر حال نمی کردند. پس از آن تمام شده است در داخل مرزهای."

تظاهرات در پنساکولا شروع جمعه پس از یک پرتره از فلوید توسط هنرمند براندون عروق بود با پوشش قهوه ای پاشیده از رنگ است که بسیاری از مردم در زمان به عنوان تحقیر برای پیام.

کایل کول سازماندهی خودجوش اعتراض در پل در روز جمعه با قرار دادن کلمه را در رسانه های اجتماعی.

"بعد از دیدن کسی بی احترامی چیزی خیلی خوب متوجه شدیم که وجود دارد این است که نفرت حق در اینجا ما در شهر خود" کول گفت: اخبار, مجله روز جمعه.

شمع افروزی: صدها نفر از تظاهرکنندگان "ایستاده برای عدالت" در نقاشی های دیواری پل در روز جمعه

شهردار صحبت می کند: Pensacola شهردار Grover رابینسون ستایش صلح آمیز جورج فلوید تظاهرات در نقاشی های دیواری پل

عزاداری: به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

وود گفت شده اند وجود دارد چند حوادث با معترضان نشان دادن در خیابان و مسدود کردن ترافیک, اما پلیس به صحبت, سازمان, شده اند که قادر به نگه داشتن همه چیز صلح آمیز است.

"سازمان صحبت کردیم و به مردم" چوب گفت. "ما می دانیم که برای اطمینان حاصل کنید. ما نمی دانیم که دقیقا همان چیزی است که گفتگو بود اما ما می دانیم که همه چیز اقامت صلح آمیز است. همیشه وجود دارد رفتن به آشوبگران و این سازمان در حال مراقبت از این آشوبگران."

چوب و گفت: پلیس در پنساکولا شد "بیمار" با تصویری که نشان داد سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در پشت فلوید گردن به عنوان او تلاش برای تنفس و پس از آن متوقف شد در پاسخ به این زندگی کردن از او.

"این مرد است که یکی از ما" چوب گفت با اشاره به چوین. "و بسیاری از اوقات این بحث بین چه پلیس و چه عمومی می بیند. این یکی از آن زمان است. در این زمان ما همه در همان صفحه."

پاسخ پلیس به تظاهرات

چوب و گفت: پلیس در پاسخ به معترضان این است که به طور کامل وابسته به اقدامات داعش است.

"اگر همه چیز آرام و مسالمت آمیز پس از آن ما نیست (پاسخ)" وود گفت. "ما ممکن است یک یا دو افسر پایین وجود دارد نظارت است. اما اگر همه چیز شروع به قدم تا پس از آن ما خواهد شد که به افزایش افسران. ما به سازمان از این رویداد و ما با آنها صحبت کنید و بیشتر از آن زمان است که همه آن را می گیرد."

تصویری از یک گروه از پنساکولا افسران پلیس با لباس ضد شورش و تمرین راه رفتن در یک خط در یک پارکینگ در گرگوری خیابان نوشته شده بود در رسانه های اجتماعی شنبه. چوب تایید شد معتبر و گفت: این نه به معنای تحریک آمیز در هر راه.

"با همه چیز است که رفتن در این کشور در حال حاضر اداره پلیس آماده برای همه چیز" چوب گفت. "هر چیزی کوتاه در حال انجام است که زیانی به ما شهروندان است. بنابراین ما تا به حال که دنده. ما همیشه به حال که دنده. هر افسر است که دنده در رزمناو اما از آن زمان به مطمئن شوید که همه چیز کار میکنه. که چیزهایی که نمی شد خشک پوسیده یا شکسته است. و این چیزی است که آنها انجام می دهند."

امیدوار معترضان در پل در روز سه شنبه

صبح روز سه شنبه یک لیست از خواسته های به نظر می رسد در نقاشی های دیواری پل خواستار یک شهروند کمیته نظارت و منع از نیروی کشنده توسط پلیس. اما بعد از ظهر سه شنبه ثبت نام حذف شده بود توسط معترضان.

گذشته تظاهرات در پنساکولا در مورد خشونت پلیس به نام های مشابه حرکت می کند.

Pensacola شهردار Grover رابینسون که قول داده بود برای ایجاد یک شهروند کمیته مشورتی برای پلیس این تابستان روز دوشنبه گفت که coronavirus همه گیر بود آهسته که تلاش اما او انتظار می رود این کمیته تشکیل می شود ،

خوزه Cobbs یکی از حدود 20 نفر در پل بعد از ظهر سه شنبه قبل از تظاهرات مجموعه ای برای شروع دوباره آن شب. Cobbs گفت که او می خواهد به تظاهرات صلح آمیز باقی می ماند و تمرکز به اقامت در پایان دادن به نژادپرستی سیستماتیک.

"هر 10 سال ما چیزی شبیه به این فقط تا موسیقی پاپ و ما نیاز به انجام همه چیز را فقط به آن را متوقف کند" Cobbs گفت.

اما او گفت که او امیدوار است این بار متفاوت است.

"من امیدوار هستم فقط به عنوان من هر 10 سال ما این کار را انجام," او گفت:. "احساس می کنم این است که کمی متفاوت است. احساس می کنم که برخی از مردم شروع به واقعا از خواب بیدار شوید و ببینید که شما می دانید این است که فقط درست نیست."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب