Pensacola تظاهرات به ماندن در نقاشی های دیواری پل با وجود شهردار تماس به حرکت

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:21 PM EDT Jun 9, 2020یک گروه نزدیک به 40 معترضان در نقاشی های دیواری

توسط NEWSSALAM در 21 خرداد 1399

یک گروه نزدیک به 40 معترضان در نقاشی های دیواری پل در پنساکولا در زمان زانو در ظهر جمعه به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه در حافظه جورج فلوید و دیگران کشته شده توسط پلیس.

سازمان دهندگان این تظاهرات گفت: این تظاهرات ادامه خواهد داد در این سایت با وجود شهردار خواستار معترضان به پیدا کردن یک محل جدید.

روز سه شنبه تظاهرات رخ داده در همان زمان به عنوان یک مراسم تشییع جنازه خصوصی برای فلوید در حال وقوع بود در هوستون. 8 دقیقه و 46 ثانیه بود همان مقدار از زمان سابق مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در Floyd گردن است که در نهایت خفه فلوید به مرگ است.

روز شنبه در اعتراض: Pensacola معترضان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

عکس: Pensacola گرافیتی پل اعتراض نشت بیش بر روی Bayfront پارک وی

به عنوان معترضان زانو ماشین سوار توسط رانندگان با بوق و یا بالا بردن مشت خود را در حمایت از تظاهرکنندگان. به سمت پایان 8 دقیقه و 46 ثانیه رانندگان اتومبیل در هر دو جهت متوقف ترافیک و معترضان در زمان این فرصت را به ایستادگی در سراسر 17th خیابان و شعار فلوید نام.

این تظاهرات به پایان رسید و حدود یک دقیقه بعد و معترضان پاکسازی خیابان اجازه می دهد ترافیک را از سر گرفت. بسیاری از رانندگان که گذشت ادامه داد: تکان دادن و بوق در حمایت از معترضان.

پس از مه 29, تظاهرات در پنساکولا مورد فلوید مرگ و نژادپرستی نظاممند در پشت خشونت پلیس شده اند بر محور نقطه عطفی پل و یک نقاشی دیواری از فلوید نقاشی بر روی پل توسط Pensacola هنرمند براندون عروق.

دیانا مونیز-دیوار, که گفت که او آمده است به پل تقریبا هر روز پس از تظاهرات شروع آورد و او کودکان را به روز سه شنبه رویداد.

"اگر این بچه ها نمی خواهید آموخت, درست, تاریخ, من از رفتن به اجازه دهید آنها را بخشی از تاریخ ساخت" مونیز-دیوار گفت.

او گفت که او ترس برای ایمنی کودکان و گفت: او پسر که در دبیرستان مواجه شده است و تبعیض و حتی حمله شده است بیش از خود را درک گرایش جنسی او گفت:.

"او حتی نمی باید افتخار به سوار دوچرخه خود را به خارج است که شش بلوک دور چون من ترس برای ایمنی خود" مونیز-دیوار گفت. "او مجاز به اجرا در محله زیرا او می تواند آینده Ahmaud Arbery."

Pensacola شهردار Grover رابینسون روز دوشنبه گفت که تظاهرات نیاز به تغییر به مکان های مختلف به دور از ترافیک بالا منطقه از نقاشی های دیواری پل به دلیل نگرانی های ایمنی.

"ما در نظر گرفته شده به, صلح آمیز, اما ما نمی توانیم همچنان آرام و" مونیز-دیوار گفت. "شهردار انتظار ما را ترک کنند اما ما قصد داریم در هر نقطه."

کایل کول یکی از سرب دهندگان این تظاهرات گفت: در ادامه برگزاری تظاهرات در پل و نقاشی دیواری از فلوید.

"ما در حال انجام کاری اشتباه" کول گفت.

به عنوان تظاهرات رشد بیش از دو هفته گذشته کول تشکیل یک سازمان با دیگر معترضان به نام کایل پروژه که برای جوان نگه داشتن مدیران توانمند و با هدف مبارزه با نابرابری نژادی در پنساکولا.

"ما نه در طرف های سیاسی از چیزهایی که بسیاری از مردم فکر می کنم ما" کول گفت. "چیزهایی هستند که ما می خواهیم برای دیدن تغییر است که ما قطعا رفتن به صدا."

کول افزود که این گروه در حال کار با سازمان های دیگر برای نگه داشتن تظاهرات و گفت: چیزهایی وجود دارد این شهر می توانید انجام دهید برای تغییر در آغوش تظاهرکنندگان خواستار.

"اولین چیزی که باید تغییر باید که مجسمه" کول گفت: با اشاره به Confederate monument در لی مربع است. "...که باید اول چون فقط اخلاقی و از نظر اخلاقی اگر شما می دانید آنچه که مجسمه برای غرفه شما باید می خواهید آن را خودتان. که باید یک اولویت است, اگر مردم می خواهیم برای آن است."

چیزهای دیگر کول گفت: می تواند انجام شود بهتر است آموزش و پرورش و بهداشت روانی ارزیابی برای افسران پلیس.

رابینسون گفت: در حال حاضر نبود زمان مناسب برای صحبت در مورد حرکت Confederate monument.

یک درخواست تماس برای حذف این اثر تاریخی به حال بیش از 10000 امضا از شنبه بعد از ظهر.

این رویداد در نقاشی های دیواری پل بود در تضاد کامل با یک رخ داده است که دو ساعت قبل از در سراسر شهر در دوستی Missionary Baptist Church با مسئولان شهرستان و اعضای اجرای قانون و شبان صحبت با جمعیت کمتر از 20 نفر است.

هر دو Pensacola اداره پلیس رئیس Tommi Lyter و Escambia County Sheriff دیوید مورگان گفت: در صورتی که آنچه اتفاق افتاده است به فلوید بود و قتل و افسر توجهی فلوید زندگی یک اقدام خشونت و نژادپرستی.

"ما خیانت شده اند در اجرای قانون با کسی که در صفوف ما که نه آنچه که آنها ادعا می شود" مورگان گفت.

رابینسون همچنین صحبت کرد بیشتر چسبیده به تم مذهبی از این رویداد و نماز خواندن برای فلوید ، شهردار گفت که او مایل به کار با کسی که به بهبود این شهرستان و حرکت آن رو به جلو است. اما رابینسون نیست به طور خاص ذکر است اعتراض و یا نظرات خود را در روز دوشنبه خواستار اعتراض به حرکت مکان.

کول گفت: تظاهرات در پل ادامه خواهد داد تا زمانی که آن را طول می کشد برای ایجاد یک تغییر با حوادث معمولا با شروع در حدود 6:30 p. m.

"بیایید حداقل کسانی که کارهای اساسی انجام شود" کول گفت. "مثل ما گفت: روز شنبه (شهردار) استفاده از قدرت خود را برای خوب است. استفاده از قدرت خود را برای خوب است. شما می دانید شما می توانید برخی از چیزهایی که پس بیایید کسانی که همه چیز تغییر زودتر از بعد."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب