Pensacola مجرم جنسی دستگیر فدرال child porn charges

از کارکنان گزارش منتشر شده 5:15 PM EDT Jun 12, 202036 ساله مجرم جنسی ثبت شده از پنساکولا دستگیر شد جمعه در فدر

توسط NEWSSALAM در 24 خرداد 1399

36 ساله مجرم جنسی ثبت شده از پنساکولا دستگیر شد جمعه در فدرال اتهامات مربوط به توزیع رسید و در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان.

Steven J. McLendon متهم است که با استفاده از همکار به همکار نرم افزار برای توزیع و دریافت, پورنو کودکان در پنساکولا از فوریه تا ژوئن سال جاری با توجه به انتشار اخبار از لارنس Keefe, U. s. دادستان برای منطقه شمال فلوریدا.

زمانی که اجرای قانون اعدام یک حکم جستجو در McLendon در پنساکولا این هفته آنها کشف و ضبط چندین قطعه از شواهد دیجیتال حاوی پورنو کودکان با توجه به دادستان. در میان کشف و ضبط اقلام یک دستگاه McLendon اتهام تلاش برای پنهان کردن در یخچال و فریزر خود را.

McLendon قبلا به اعدام محکوم شده در سال 2007 از هرزه و سر انجام با یک صغیر و کودک رابطه و نیاز به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی. چرا که او قبل از اعتقادات McLendon چهره های افزایش مجازات اگر او محکوم به اتهام در مورد اخیر.

او چهره اجباری حداقل 15 سال و حداکثر 40 سال زندان برای هر یک از اتهامات از توزیع و دریافت پورنو کودکان و اجباری حداقل 10 سال تا حداکثر 20 سال برای در اختیار داشتن child porn. او همچنین می تواند در صورت فقدان تمام الکترونیک مورد استفاده برای ارتکاب جرم.

از اتهامات عنوان شده علیه McLendon ریشه از یک ماه-تحقیقات طولانی توسط وزارت فلوریدا اجرای قانون است. این مورد نیز مورد بررسی قرار گرفت تحقیقات امنیت داخلی اداره فدرال تحقیقات Escambia County Sheriff و جنوب فلوریدا اینترنت جنایات علیه کودکان نیروی کار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن