Pensacola ورزشی میزبان آن حلقه در امریکا: ماهیگیری برای یک علت برای بهره مندی جانبازان

برایان ACHATZ Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:28 PM EDT مارس 19 سال 2020Pensacola ورزشی خود را ادامه خواهد دا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

Pensacola ورزشی خود را ادامه خواهد داد آن حلقه در امریکا: ماهیگیری برای یک علت از طریق چهار هفته که شامل محبوب ماهیگیری زمان دوره های آخر هفته روز یادبود و روز پدر آخر هفته.

ماهیگیری مجازی مسابقات شامل پنج دسته با هزینه ثبت نام از $20-$200. ماهیگیران تفننی مورد نیاز برای ارسال عکس و یا تصویری بسته به نوع گونه.

بخشی از هر هزینه ورود می رود به سمت جوایز برای برندگان و نیز کمک به معلولان سربازان آمریکایی یک سازمان کمک به جانبازان نهفته COVID-19 بیماری همه گیر.

ماهیگیران تفننی ممکن است ارائه به عنوان بسیاری از ماهی گرفتن به ثبت نام خود ماهی رده در سراسر مسابقات. جلب می شود را مشاهده کنید در www.ReelitinAmerica.com و ماهیگیران تفننی می توانید برنده تنها یک بار در هر دسته ماهی در آن ثبت شده است.

به رقابت ماهیگیران تفننی باید در امتداد ساحل خلیج فلوریدا, آلاباما, لوئیزیانا و یا تگزاس.

این مسابقات آغاز می شود در نیمه شب 22 ماه مه به پایان می رسد و در 11:59 p. m. CT 21 ژوئن.

مسابقات همپوشانی با Pensacola ورزشی نور جوانه ماهیگیری بازار مال فروشان. ثبت نام برای ماهیگیری در بازار مال فروشان pensacolasports.org.

"در طول چهار هفته آن حلقه در امریکا به ماهیگیران تفننی در تمام سنین این فرصت را به رقابت گفت:" ری پالمر رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت Pensacola ورزشی. "ما هیجان زده به ادامه آن و دعوت بیشتر ماهیگیران تفننی به عضویت جدید چهار هفته از مسابقات است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن