Pensacola ورزشی کوه راشمور نشان داد! که سرزمینهای میان بالا 4?

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 3 سال 2020این Pensacola ورزشی کوه راشمور است که در

توسط NEWSSALAM در 14 اردیبهشت 1399

این Pensacola ورزشی کوه راشمور است که در اینجا!

هزاران نفر از طرفداران آمد و با هم به رای بیش از گذشته هفته و نیم انتخاب قهرمان بوکس روی جونز جونیور در حال اجرا پشت Emmitt Smith, offensive lineman جاش Sitton و دفاعی lineman فرد رابینز به زر و زیور اراستن کاریکاتوریست اندی Marlette شاهکار.

دستاوردهای این چهار ورزشکاران رتبه در میان پله بالا و حرفه ای و دانشگاهی ورزش در ایالات متحده و فراتر از آن.

Pensacola ورزشی میراث اجرا می شود و شامل چندین جانباز حرفه ای مانند بسکتبال است رخی ایوانز و بیس تراویس Fryman که می تواند بوده ام در میان رای گیری نهایی نامزدها.

به ارائه دیدگاه شخصی ما آرای چند تن از اعضای این Pensacola جامعه ورزشی و رسانه ها در مورد دیدگاه های خود را در بالا 4 ورزشکاران از پنساکولا.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.

فن های نظرسنجی ها

1. روی جونز جونیور - 15.69 درصد

2. Emmitt اسمیت - 14.8 درصد

3. جاش Sitton - 14.04 درصد

4. فرد رابینز - 13.1 درصد

Eric J. والاس - ورزشی نویسنده, Pensacola, اخبار مجله

1. Emmitt اسمیت

2. روی جونز جونیور

3. جرثقیل بروکس

4. جاستین Gatlin

"درام در این گفتگو است که همه در اطراف چهارم نقطه. Emmitt Smith, روی جونز جونیور و جرثقیل بروکس در میان بزرگترین تا کنون در بازی های مربوطه خود را ، که اندازه گیری, برای من, جاستین Gatlin لبه از امثال بابا واتسون و همین Sutton به نقطه نهایی.

"یکی از جهان سریع ترین مردان برای دو دهه Gatlin رزومه رتبه در میان بهترین تا کنون توسط یک آمریکایی قهرمان دو سرعت: 2004 طلای المپیک همه زمان بهترین 5 100 متر مدال در مسابقات جهانی و تاریخی ناراحت از اوسین بولت در سال 2017 آخر. گذشته مجادلات و بازگشت به شکوه و عظمت را Gatlin یکی از پنساکولا را قانع کننده ترین چهره های ورزشی."

لایحه Vilona - ارشد نویسنده Pensacola آبی Wahoos

1. همین ساتون

2. Emmitt اسمیت

3. جرثقیل بروکس

4. روی جونز جونیور

"بسیاری از شهرستانها در سراسر امریکا نمی تواند برگزاری یک جایزه به پنساکولا را گوشته باور نکردنی استعدادهای ورزشی در بسیاری از ورزش های مختلف. بسیاری از ما ورزشکاران زن و مرد بودند نه تنها در میان ملت بهترین دوران خود را, آنها در میان بهترین در ورزش خود را در تاریخ است.

"بسیاری از مقدماتی مستحق ستاره اما با تنها چهار مجاز در کوه راشمور گرانیت در اینجا من Fab Four تمام سالن از شهرت, اعضای, در سفارش خود enshrinement و نهایی علامت مربوطه در ورزش است."

اندی Marlette - کاریکاتوریست Pensacola, اخبار مجله

1. Emmitt اسمیت

2. روی جونز جونیور

3. جاستین Gatlin

4. Yancy اسپنسر

"در یک سال که در آن گشت و گذار راه اندازی شد به طور رسمی تبدیل به یک المپیک ورزشی, Yancy اسپنسر — مشهور بین المللی به عنوان بنیانگذار سواحل خلیج فارس, گشت و گذار, سزاوار nod برای گنجاندن در پنساکولا را Mount Rushmore از ورزشکاران است.

"در حالی که اسپنسر ورزش انتخاب فاقد ملی تحسین و ka-jillion دلار بازاریابی زیرساخت های اصلی ورزش حرفه ای لیگ گشت گنجاندن در سال 2020 توکیو بازی های المپیک یک یادآوری است که ورزشی هستند برای همیشه لطفا برای در حال تحول تطبیق با بالا بردن. و این واقعیت است که Pensacola تولید یکی از بزرگترین رقبا و نوآوران از گشت و گذار فقط به عنوان آن را تا به حال باعث ورزشی عمده افسانه مانند Emmitt Smith, جرثقیل بروکس و روی جونز جونیور فوق العاده خاص است."

لیزا Nellessen وحشی, اجرایی, ویرایشگر, Pensacola, اخبار مجله

1. فرد رابینز

2. روی جونز جونیور

3. بابا واتسون

4. جاش Sitton

"من همیشه به وزن هر لیست با تاکید سنگین بر شخصیت. شما نمی توانید بحث در مورد Pensacola بدون اذعان به این کار باور نکردنی است که فرد رابینز در حال انجام برای آماده سازی نسل جدیدی از ورزشکاران برای یک آینده روشن و خاموش کردن زمینه, ساختمان, شخصیت خود را در هر بیت به عنوان آنجا که خود را در مهارت های ورزشی.

"جاش Sitton و Bubba Watson هر دو بازگشت به پنساکولا و باید به شدت سرمایه گذاری نه تنها در توسعه اقتصادی بلکه در آینده ما را با خود و انسان دوستی. همه مردان و زنان بودند که نامزد دریافت جایزه هستند, باور نکردنی, ورزشکاران, اما آنچه در این چهار مردان بود پس از آنها بازنشسته می سازد آنها را مستحق Pensacola ورزشی کوه راشمور."

دن Shugart - پوشیدن, مدیر ورزشی

1. Emmitt اسمیت

2. جرثقیل بروکس

3. همین ساتون

4. روی جونز جونیور

"NFL تمام زمان منجر حمله کننده است سخت به چشم پوشی است. اما در بالا از آن کار خود را در Escambia به تنهایی قانع کننده بود. من به یاد داشته باشید آنچه که احساس او ایجاد شده فورا و برای همه foour سال است. ما تا به حال هرگز دیده می شود هر چیزی کاملا آن را دوست دارم و دیده نشده یک manit برای مطابقت با آن است.

"Pro Football Hall of Famer. College Football Hall of Famer. ملی بازیکن دفاعی سال در دبیرستان و دانشگاه و NFL. ده سال متوالی به نام طرفدار کاسه. تنها Lawrence Taylor و مایک Singletary می توانید به اشتراک گذاری این افتخار در linebacker. خوب برای شرکت دریک بروکس که خیریه آثار حیرت انگیز و واقعا مفید است.

"پنساکولا اولین Hall of Famer دان ساتون بیش از هر چیز دیگری مجموعه ای از استاندارد برای بیس بال تعالی و مثال برای آنچه که می تواند توسط یک Pensacola-منطقه بازیکن بیس بال.

"این دشوار تماس بین Roy, جاستین Gatlin, بابا واتسون و جری Pate. اما روی جونز جونیور بزرگترین جنگنده در جهان پوند برای پوند برای چندین سال. او چیز دیگر مبارزان به سادگی نمی تواند انجام دهد."

برایان Achatz - ورزشی خبرنگار Pensacola, اخبار مجله

1. Emmitt اسمیت

2. جرثقیل بروکس

3. روی جونز جونیور

4. رخی Evans

"سه ورزشکاران در لیست من هستند givens با توجه به سالن از شهرت قد و قامت. من را انتخاب کنید دیرین NBA pro رخی ایوانز به دور از من, Mount Rushmore با توجه به زمان خود با لس آنجلس کلیپرز که در آن او تابیده دفاعی با NBA 2K تیم است. ما نیز قبل از ملاقات من با TEPFER در روروک مخصوص بچه ها کنسرت در شهر است."

جیک Newby - خبرنگار Pensacola, اخبار مجله

1. Emmitt اسمیت

2. روی جونز جونیور

3. جرثقیل بروکس

4. تراویس Fryman

"[سه] no-brainers برای من به این دلیل این سه نفر نام خانواده در ورزش به عنوان من در حال رشد بود. چهارم من انتخاب است مسلما ساخته شده با برخی از تعصب. تراویس Fryman سوم baseman برای اواخر 90s دیترویت ببر. در حال رشد در دیترویت من با وسواس 96-98 ببر. آنها وحشتناک اما من آنها را دوست داشت."

ری پالمر رئیس جمهور Pensacola ورزشی

1. همین ساتون

2. Emmitt اسمیت

3. جرثقیل بروکس

4. روی جونز جونیور

"این فوق العاده دشوار و چالش با توجه به عمق داوطلبان واجد شرایط ما خیلی پر برکت در منطقه ما. این چهار ایستادگی کردن برای اولین بار من را برای موفقیت و شناخت ورزشی آنها در شرکت بود.

"آنها همه نهفته خود را در شیوه ای مثبت و بیش طولانی spanding مشاغل. خط پایین این است که چهار فرد کوه راشمور فقط به اندازه کافی بزرگ نیست اما کسانی که قوانین ارائه شده است."

مایک بنت - Escambia, سر مربی تیم فوتبال

1. Emmitt اسمیت

2. جرثقیل بروکس

3. روی جونز جونیور

4. Alex Gordon

"الکس گوردون بود که یک تیرانداز مانند Steph کاری و حال و متوسطه حرفه ای و همچنین در Vanderbilt و حرفه ای در خارج از کشور. او با بازی کارفرمایی برای من و من به تماشای بازی بسکتبال و بیس بال. من دیده ام هرگز کسی است که باعث می شود هر کس در اطراف آنها بهتر مانند الکس گوردون.

"من فکر می کنم این تن. Rushmore نیاز به حدود هشت نفر در آن است. وجود دارد بسیاری از بازیکنان بزرگ در رشته های مختلف ورزشی است که باید از طریق آمده است. و همه آنها بزرگ شده اند سفرای Pensacola."

ریچارد LaBounty - Pensacola کاتولیک مدیر ورزشی/سابق و مربی بیس بال

1. Emmitt اسمیت

2. جرثقیل بروکس

3. روی جونز جونیور

4. جاستین Gatlin

"به نظر من جیم براون و Emmitt دو بزرگترین پشت در حال اجرا در نرم افزار تاریخ فوتبال و Emmitt هنوز است تمام زمان حمله کننده پیشرو در NFL. جرثقیل بروکس بهترین بود خارج linebacker تا کنون در بازی NFL به عنوان یک 11-time Pro کاسه و شش-زمان تیم اول تمام نرم افزار.

"روی جونز جونیور پوند برای پوند بزرگترین بوکسور به مرحله در حلقه در حالی که جاستین Gatlin برنده 100 متر مدال طلا در بازی های المپیک 2004. او همچنین موفق به کسب مدال در دو المپیک است. گفت: به اندازه کافی!"

جید قهوه ای - بوکر تی واشنگتن دختران بسکتبال سر مربی

1. روی جونز جونیور

2. Emmitt اسمیت

3. جرثقیل بروکس

4. جاستین Gatlin

"روی جونز جونیور است که هرگز فراموش نمی Pensacola. هر وقت من مردم من از پنساکولا آنها اشاره روی جونز جونیور او ما را بر روی نقشه به نظر من. Emmitt و جرثقیل موفق شد در هر سطح از دبیرستان به جوانب مثبت و آنها Hall of Famers. چگونه می توان ما نیست که آنها را در پنساکولا کوه راشمور?

"جاستین Gatlin شایسته است در اینجا به دلیل دوباره او هرگز فراموش نمی کند در مورد Pensacola و مرا به دیدن او استقامت از طریق سختی است که او تا به حال به چهره و هرگز او را ترک کنید. او فقط نگه داشته در حال اجرا است و او به عنوان یکی از بهترین دوندگان تا کنون در جهان است."

Paul, Bryan - جنگل های کاج و میدانی سر مربی

1. Emmitt اسمیت

2. روی جونز جونیور

3. جاستین Gatlin

4. بابا واتسون

"من guRoy جونز جونیور در نظر گرفته شد پوند برای پوند, بهترین جنگنده در جهان در نخست برگزار شد و متعدد کمربند.

"من آن را به بابا بیش از جری Pate به دلیل موفقیت ادامه داد. کارشناسی ارشد' قهرمان و هنوز نسبتا جوان است. جاستین Gatlin شد نه تنها یک قهرمان ملی در تنسی اما یک سال 2004 قهرمان المپیک است و به مبارزه طلبیده سن هنوز هم می تواند لیگ آمریکا قهرمان دو سرعت تا آخرین سال یا بیشتر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن