Pensacola کهنه که الهام گرفته از قانون تبدیل 104 سال پنج شنبه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 2, 2020این Pensacola کهنه که باع

توسط NEWSSALAM در 12 تیر 1399

این Pensacola کهنه که باعث قانون جدید در ایالات متحده آمریکا مجلس با تشکر. مت Gaetz تبدیل می شود 104 روز پنج شنبه.

یوسف Ainsworth, از Pensacola متولد شد و در طول میدوی نقطه از جنگ جهانی اول در سال 1916 و در ادامه به مبارزه در دو امریکا جنگ خود, خدمت, در هر دو جنگ جهانی دوم و جنگ کره.

Gaetz معرفی "جوزف Ainsworth عمل" در فوریه. 6. در حالی که Ainsworth دهکدهای از دست داد خیلی از تحرک خود را در هفته های اخیر با توجه به انزوای COVID-19 pandemic, او گفت:, اخبار, مجله این هفته "من افتخار این لایحه است."

نگاهی دقیق تر به 'یوسف Ainsworth عمل'

قانون فعلی دیکته که جانبازان که خالص ارزش بیش از $129,094 فاقد شرایط لازم برای "کمک های حضور و غیاب و حقوق بازنشستگی" مزایا — مبلغ ماهانه به ارزش حدود 2000 دلار برای کمک به پرداخت برای مراقبت های پزشکی از قبیل هزینه های زندگی کمک امکانات.

این یوسف Ainsworth عمل خواهد از بین بردن ارزش خالص محدودیت برای جانبازان بیش از 99 سال سن.

Ainsworth ساکن ایوان Pensacola, تسهیلات زندگی کمک در جنگل های کاج جاده ها است. خود را به ارزش بیش از محدودیت زمانی که او اعمال خود را برای مزایای بازنشستگی از دولت در سال گذشته.

پس از وزارت امور سربازان بازنشسته اشاره به ارزش خالص حد به آن موجب انکار Ainsworth خود منافع او و 71 ساله پسر استیون Ainsworth تبدیل به انتخاب نمایندگان خود برای کمک به.

"من مات Gaetz را درگیر و از سوی دیگر ، (مارکو) روبیو را درگیر — بسیار مفید" استیون Ainsworth گفت.

زمانی که Gaetz پیشنهاد این لایحه که به از بین بردن ارزش خالص محدودیت برای جانبازان مانند جوزف Ainsworth او نام آن را پس از سرباز که الهام گرفته از آن است.

"جانبازان نظامی ضربان قلب شمال غربی فلوریدا و گنجینه های ملی را به کل کشور" Gaetz نوشت: در یک Feb. 6 بیانیه. "از بین بردن این حکومت نظامی ما برای قهرمانان که باید دست به چنین نقطه عطف در زندگی خود را کمک خواهد کرد که کاهش بار مالی آنها ممکن است تحمل و همچنین نشان می دهد ملت ما قدردانی خود را فارغ از خود گذشتگی به کشور ما است.

"امید من این است که برای اولین بار ستوان یوسف Ainsworth وضعیت ریشه کن خواهد شد برای آینده صد ساله جانبازان نظامی و خدمات خود را به کشور ما را جاودانه می شود از طریق این قانون" در این بیانیه به این نتیجه رسیدند.

همانطور که از چهارشنبه جوزف Ainsworth عمل شده است با اشاره به فرعی در ناتوانی کمک و یادبود امور پس از مراجعه به خانه کمیته امور جانبازان.

"ما به طور فعال برای پیشبرد این لایحه گذشته فرعی و به دنبال راه هایی برای قانون دست آوردن کشش در سنا سمت به عنوان" Gaetz گفت: اخبار و مجله از طریق ایمیل.

مبارزه برای منافع شده است اما یوسف Ainsworth با استفاده از یک بیت از خود-استهلاک زمانی که او در مورد آن.

"او اغلب به من می گوید" اگر من می دانستم که من که قرار بود به زندگی این من کار کرده اند سخت تر'" گفت: استیون Ainsworth. "اگر او واجد شرایط برای مزایای بازنشستگی او می تواند تا حدود 2000 دلار در ماه برای کمک به, به دلیل آن است که ارزان نیست در اینجا."

از آنجا که پدر و پسر برای اولین بار اعمال می شود برای منافع یوسف Ainsworth خالص ارزش کاهش یافته است در زیر محدودیت آستانه و او در حال حاضر واجد شرایط برای دریافت منافع خود و بدون کمک از پیشنهاد سن معافیت.

"او است که در زیر آستانه. امیدوارم او زندگی می کنند به اندازه کافی بلند به درو برخی از آن بهره مند شوند," او گفت:. "امیدوارم این کمک خواهد کرد که آینده جانبازان که رسیدن به 100 سال خوانده شده را علامت. منظورم این است که چگونه بسیاری می تواند وجود داشته باشد؟"

COVID-19 بحران طول می کشد تلفات

یوسف Ainsworth سلامت رفته سراشیبی از زمان شروع این بیماری همه گیر. او خوب است و او روز بد. اما اکثر روزها او مشکل زبان مانند او یک بار بود.

"او به طور عمده نشسته در تاشو و تماشای تلویزیون. او در مورد مرگ بسیاری," او گفت:. "او نبود مثل این قبل از همه گیر آغاز شد."

در سال 1944 یوسف Ainsworth فراخوانده شد در سن 28 به ارتش ایالات متحده و دریافت آموزش در دریاچه های بزرگ Naval Air Station. فورا او را حمل به فیلیپین برای محافظت از یک بیمارستان که در آن او برای اولین بار از روی لئامت دادن در ارتش به طول انجامید و حدود یک و نیم سال است.

"در عبارت" هری من به خوبی او از من خواست تا برای درگیری های کره ای,'" استیون Ainsworth گفت. "هری همانطور که در Truman."

قبل از او فراخوانده شد برای بار دوم و یوسف Ainsworth مشغول به کار بود برای اف بی آی است. او اختصاص داده شده به آموزش نظامی پلیس در اردوگاه گوردون در گرجستان برای تمامیت دوم املا در ارتش پسر خود را گفت.

"یکی از سربازان خود را وجود دارد تد کندی آینده سناتور" پسر خود را گفت.

هفته آینده جوزف Ainsworth بزرگ-نوه آغاز خواهد شد خود را آموزش نظامی.

"ما یک نوه من پدر بزرگ و نوه در نیروی دریایی است. او می رود در آینده دوشنبه و او گزارش 76 سال بعد به دریاچه های بزرگ نیروی دریایی ایستگاه — همان پایه که بزرگ و پدر بزرگ خود گزارش به" استیون Ainsworth گفت. "او بزرگ-پاریس اعتبار برای الهام بخش برای آن است."

یوسف Ainsworth شده است ساکن در ایوان Pensacola برای شش سال گذشته تا کنون از او نقل مکان کرد به پنساکولا از, Wilson, North Carolina, با, پسر و دختر در زمانی که آنها تصمیم به بازنشسته در این منطقه است.

او زندگی می کند در یک اتاق در طبقه سوم از تسهیلات زندگی کمک. تا همه گیر او خواهد رفت پایین به طبقه اول و غذا خوردن با ساکنان دیگر.

"او اجتماعی با آنها صحبت کردیم و به آنها به عنوان خوانده شده روزنامه های پایین وجود دارد" استیون Ainsworth توضیح داد. "اما پس از همه گیر او نمی تواند ترک این طبقه مگر اینکه او را به رفتن به ساختمان را ترک کنند."

بیش از یک کاهش آهسته تسهیلات کارکنان مشاهده یک تغییر چشمگیر در یوسف Ainsworth رفتار هفته گذشته است. او فقط نبود اقدام مانند خود قدیمی خود را در همه, و امکانات اجازه استیون Ainsworth به دیدار پدر خود را روزانه است.

بازدیدکننده داشته است به شدت بهبود یافته جانبازان جسمی و وضعیت روحی و روانی.

این دیدار به معنی تمام جهان به افتخار پدر که شکست را به یک لبخند در طول یک تماس FaceTime این هفته است.

"من خوشحالم که برای پسر من اینجا بودن" او گفت:.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن