Pensacola, YouTube star لوگان Thirtyacre برنده $800 K حراج به ناهار خوردن با تام بردی

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:11 PM EDT مارس 14 سال 2020Pensacola, YouTube star لوگان Thirtyacre

توسط NEWSSALAM در 25 اردیبهشت 1399

Pensacola, YouTube star لوگان Thirtyacre قصد دارد در گرفتن برخی از سوشی با شش بار سوپر باول-برنده کارفرمایی تام بردی این سپتامبر پس از Thirtyacre قرار داده و برنده مناقصه در اخیر coronavirus حراج خیریه.

25 سال Thirtyacre پوسته 800.000 دلار برای برنده شدن در یک بسته است که شامل شام با بردی بلیط به افسانه ای QB اولین بازی خانگی به عنوان یک عضو از خلیج تمپا Buccaneers و بردی بازی نیوجرسی و cleats که از سپتامبر. 20 مسابقه.

این Pensacola مقیم و بردی فن فوق العاده گفت که او در واقع تعجب نهایی پیشنهاد شد که پایین.

"من نمی توانم باور کنم برنده من صادقانه فکر می کردم آن را برای رفتن به میلیون ها نفر" گفت: Thirtyacre که انباشته از ثروت خود را از طریق آنلاین عروسک خیمه شب بازی نشان می دهد skits بر اساس سوپر ماریو Bros بازی ویدیویی حق رای دادن. "اما من آن را به یک علت خوب است و همه چیز است."

Chipot-yay: Pensacola اولین Chipotle تا قبل از تابستان

آبی فرشتگان فن فوق العاده می شود سفر از 'Blue Angels, ماشین, در 7th, تولد

بردی وارد شده خود را به همه در چالش یک سری از افراد مشهور مزایده و قرعه کشی طراحی شده برای جمع آوری پول برای تغذیه امریکا وعده های غذایی بر روی چهار چرخ هیچ بچه ای گرسنه و دیگر سازمان های خیریه با متمرکز تمرکز در آن نهفته coronavirus.

خود را تحت "SuperMarioLogan" نام مستعار Thirtyacre یوتیوب حساب 8.61 میلیون مشترک. سپتامبر شام تاریخ نخواهد بود اولین بار Thirtyacre ملاقات بردی.

"من فقط یک فن بزرگ از او من به بهترین رفقا بنیاد خیریه از دو سال پیش و اهدا $50,000 بازی فوتبال با او پس از من برای بازی در یک موسسه خیریه فوتبال بازی با او" Thirtyacre گفت. "بنابراین من در حال حاضر ملاقات کرد و او امضا من سوپر باول بلیط."

این YouTuber شده و تحت تأثیر قرار نمیگیرند با بردی را پس از درخشش او در مدرسه ابتدایی هنگامی که Thirtyacre مادر بزرگ می خواهم که فوتبال بازی در اتاق نشیمن خود را هر یکشنبه. در سال 2017 Thirtyacre و برادرش سوار به هوستون برای تماشای سوپر باول 51 بود که برنده بردی میهن پرستان جدید انگلستان بیش از آتلانتا فالکونز.

او همچنین در حضور و غیاب برای بردی سوپر باول 53 پیروزی در سال 2019 بیش از لس آنجلس قوچ.

"من ترس از پرواز, بنابراین من می خواهم درایو به بوستون برای دیدن بازی های او" Thirtyacre گفت. "از پنساکولا که حدود 21 ساعت رانندگی است."

اغلب اگر نه همه از Thirtyacre یوتیوب ویدئوها را فیلم برداری شده است در پنساکولا شهر او قصد دارد به خانه تماس بگیرید برای بقیه عمر خود را.

"من در سمت چپ طرح نیست در ترک" او گفت:. "من کل خانواده را در اینجا و همچنین همه دوستان من در اینجا هستند که من فیلم را با."

Thirtyacre را 2021 سوپر جام قهرمانی پیش بینی ممکن است به شما شوک: او با بردی Buccs و او را چیدن آنها را به ضرب و شتم قهرمان دفاع Kansas City Chiefs در محکم رقابت بازی.

"من گفت: آنها در حال رفتن به برنده سوپر جام در ورزشگاه خانگی خود و برای اولین بار تیم تا به حال به آن را انجام دهد" Thirtyacre گفت: با اشاره به سوپر باول 55 بودن سرويس رايگان فورشيرد در خلیج تمپا ریموند جیمز ورزشگاه. "تام بردی می خواهد برای اثبات چیزی و آنها در حال رفتن به بیرون رفتن و برنده شدن در آن است. آنها بیش از حد انباشته است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب