Pensacola مقرون به صرفه مسکن نیروی کار به دیدار سه شنبه برای اولین بار پس از فوریه

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 23, 2020Pensacola مقرون به صرفه مس

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

Pensacola مقرون به صرفه مسکن نیروی کار را در دیدار روز سه شنبه برای اولین بار پس از فوریه پس از لغو نهایی آن سه نشست میان گسترش coronavirus.

وظیفه نیروی دیدار خواهد کرد عملا در 3:30 بعد از ظهر شنبه. این گروه در ابتدا برنامه ریزی شده به پیش نویس گزارش آماده این ماه در چه شهر چگونه می تواند به 500 جدید خانه های مقرون به صرفه در پنج سال.

در میان موارد دستور کار روز سه شنبه نیروی کار را بشنود داده ها در کجا و چه نیاز برای مسکن مقرون به صرفه در جامعه و همچنین بحث در مورد پتانسیل زمین فرصت و چگونه COVID-19 may تاثیر گروه های هدف است.

در ماه فوریه در جلسه نیروی کار می خواستم به دنبال اطلاعات در مورد پتانسیل ساز و کارهای مالی و مکان تعداد موجود مقرون به صرفه اجاره و مالکیت واحد و اینکه آیا گزینه های مانند خانه های کوچک و یا واحدهای کمکی می تواند اعمال می شود, در میان موضوعات دیگر.

ایجاد نیروی کار رانده شد رئیس شورای شهر جواهر Cannada-وین. آن را ساخته شده از 12 عضو در ساختمان و مسکن معاملات و همچنین غیر انتفاعی.

بیشتر

جلسه اول: مسکن مقرون به صرفه وظیفه نیروی لگد کردن تلاش برای رسیدن به 500 خانه های جدید در 5 سال

شهرستان برنامه: Escambia County اعلام کرد نیروی کار جدید مسکن, برنامه, برنامه ای برای ساخت چهار خانه

وظیفه نیروی مشغول به کار در همکاری با فلوریدا مسکن ائتلاف به توسعه توصیه در مورد چگونگی این شهرستان از پنساکولا می توانید رسیدن به هدف خود را از 500 خانه های مقرون به صرفه در پنج سال. در نظر گرفته شود مقرون به صرفه اصلی از جمله اجاره و وام مسکن و همچنین آب و برق و مالیات و بیمه و نمی تواند هزینه بیش از 30 درصد نسبت به درآمد خانواده.

این شهر را هدف نامربوط به یک Escambia County اعلام هفته گذشته که آن را خواهد ساخت چهار نیروی کار مسکن خانه در املاک شهرستان. کسانی که خانه های فروخته خواهد شد به مردم درآمد 80 درصد از منطقه متوسط درآمد تا $40,000 در پرداخت و بسته شدن هزینه کمک.

کسانی که علاقه مند ممکن است این نشست در شهر در وب سایت cityofpensacola.com/428/Live-Meeting-Video. به ارائه عمومی ورودی ساکنان می توانند به https://www.cityofpensacola.com/AHTFinput ابتدا در 1 بعد از ظهر جمعه.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن