Pensacola لی مربع بسته به اين Confederate monument تخریب

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:11 PM EDT Jul 1, 2020لی مربع بوده و بسته به اين مؤتلفه بنای تاریخی ت

توسط NEWSSALAM در 11 تیر 1399

لی مربع بوده و بسته به اين مؤتلفه بنای تاریخی تخریب شد در اوایل صبح روز سه شنبه.

کارگران شهرستان نصب شده و یک زنجیره لینک حصار در اطراف این بنای تاریخی و عابر پیاده موانع در اطراف پارک کوچک که اشغال وسط Palafox خیابان.

شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد گفت: این شهرستان در حال حاضر در حال آماده شدن برای مانع شدن این پارک در آماده سازی برای تصمیم گیری از شورای شهر به حذف و انتقال این بنای تاریخی است.

لاگارد گفت که پس از خرابکاری این شهرستان تصمیم به قرار دادن موانع هر چه زودتر برای جلوگیری از هر گونه آسیب بیشتر قبل از جلسه شورای شهر در جولای 14.

"اگر بنای رفتن به پایین از آن خواهد شد یک تصمیم گیری از شورای شهر" لاگارد گفت.

ناگفته سابقه در پشت بنای تاریخی: یک 'کودتا' led سفید supremacists منجر به قرار دادن Pensacola را Confederate monument

پتانسیل جدید صفحه اصلی: سنت جان گورستان ارائه می دهد به Confederate monument از مرکز شهر Pensacola

پلیس کشف این اثر تاریخی شده است مخدوش صبح روز سه شنبه. رنگ قرمز پخش شد بیش از بخشی از این اثر تاریخی اختصاص داده شده به سابق فلوریدا رژیم صهیونیستی است. ادوارد Aylesworth پری و در زیر به بخشی از این اثر تاریخی اختصاص داده شده به مؤتلفه مرده کلمات "خود را هم مرده" نوشته شده بود در رنگ اسپری.

مؤتلفه آثار تاریخی تبدیل شده اند یک منبع اختلاف در جریان تظاهرات موجب مرگ جورج فلوید در دست سابق مینیاپولیس افسر پلیس است. معترضان در پنساکولا به نام شهر Confederate monument به حذف از املاک شهرستان.

در ماه ژوئن شورای شهر باعث 30 روز مدت زمان انتظار مورد نیاز شهرستان تحت سیاست برای تغییر یک نشانگر تاریخی و برگزاری یک نشست ویژه جولای 14 به بحث در مورد از بین بردن این بنای تاریخی است.

سنت جان گورستان در پنساکولا ارائه شده به این اثر تاریخی از شهر.

Pensacola پلیس سخنگوی وزارت مایک چوب گفت: پلیس هنوز در حال بررسی خرابکاری به این بنای تاریخی است اما نمی تواند ارائه هر گونه اطلاعات در مورد در حال انجام تحقیقات است.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب