دوره خون ممکن است به عنوان موثر به عنوان سیستمیک خون برای تشخیص بیماری محققان دانشگاه استنفورد می گویند

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

این مقاله بخشی از یک سری برجسته اخیر تحقیقات بهداشت باروری برای زنان ملی سلامت هفتهآغاز می شود که در روز مادر در هر سال.

خون قاعدگی است که به طور بالقوه فقط به عنوان موثر به عنوان سیستمیک خون برای تشخیص چند کلید, بیماری, با توجه به یک مقاله توسط محققان دانشگاه استنفورد منتشر شده در مجله بالینی و آزمایشگاهی پزشکی در اواخر سال گذشته.

خون سیستمیک و یا خون است که به طور معمول گرفته شده از رگ است که معمولا استفاده می شود برای تشخیص و یا نظارت بر شرایط پزشکی. با توجه به تحقیقات جدید قاعدگی, خون نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد به شناسایی هشت شاخصهای کلیدی از جمله کلسترول و هموگلوبین A1C آخر که مهم است در کنترل دیابت.

در حالی که مطالعه بیشتر مورد نیاز است پژوهش حاضر به عنوان مهم "اثبات مفهوم" به حمایت از پتانسیل خون قاعدگی و تحلیل به عنوان یک جایگزین برای نمونه خون تساوی.

سارا ناصری پژوهشگر در دانشگاه استنفورد دانشکده پزشکی و یکی از این مطالعه نویسندگان گفت: این روش از جمع آوری خون می تواند مهم برای تشخیص زودرس انواع بیماری.

"دسترسی به خون است که هنوز هم تهاجمی آن نیاز به کمک های پزشکی آن را ناخوشایند" او گفت:. "وجود دارد نه بسیاری از مردم [که] انجام خواهد شد که مگر آنها علائم که در آن نقطه در زمان, شما می دانید, شما در حال حاضر نوع بیش از حد دیر است."

افراد مبتلا به بیماری های مزمن مانند دیابت که نیاز به مانیتورینگ مکرر برای تعیین اگر یک دارو در حال کار است و یا اگر سطح قند خون پایین هستند نیز ممکن است بهره مندی از خون قاعدگی تشخیص است.

"دیابت به دلیل اساسا زمینه ای نرخ چاقی واقعا افزایش" گفت: پل Blumenthal ارشد از دانشگاه استنفورد زایمان سرویس و یکی از مقاله نویسندگان. "وجود دارد هر تعداد از مردم به خصوص زنان که مبتلا به دیابت هستند و کسانی که نیاز به دانستن از زمان به زمان, آیا قند خود را خوب کنترل کند."

او همچنین می بیند پتانسیل با استفاده از خون قاعدگی در مراقبت پیشگیرانه. برخی از سرطان ها مانند سرطان تخمدان به ندرت باعث علائم در مراحل اولیه به این معنی که آنها اغلب غیر قابل تشخیص تا سرطان بسیار پیشرفته است. Blumenthal این باورند که در آینده ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ممکن است نظارت بر برخی نشانگرهای زیستی در طول زمان است. اگر یک انحراف از هنجار آن ممکن است یک دلیل انجام قطعی آزمون.

"خوب پس ما پیدا کردن این [نشانگر این است که] عادی عادی عادی آن را فقط نگه می دارد رفتن سال پس از سال پس از سال" Blumenthal گفت. "و سپس همه ناگهانی یک سال, ما می بینیم که آن را شروع به پریدن کرد. در حال حاضر این است که چه ؟ چه معنا است ؟ این است که اولین نشانه ای که چیزی در جریان است ؟ و سپس ما باید نگاه از نزدیک در حال حاضر از آنجا که شما ممکن است نه هر گونه علائم شما ممکن است فکر می کنم همه چیز عادی است."

او افزود که این مفهوم است که یک "آینده ارزیابی که ما می خواهیم به انجام برای دیدن اینکه آیا این تکنولوژی واقعا می تواند بیش از مدت طولانی."

پژوهش حاضر محدود است در بخش های کوچک و حجم نمونه و روش مجموعه است. این مطالعه شامل 20 شرکت کنندگان و با استفاده از قاعدگی فنجان از سردستهزنان خواننده اپرا international inc. برای مجموعه ای از خون است. برخی از زنان کاهش یافته است به شرکت در مطالعه به این دلیل که آنها ناراحت کننده با قاعدگی فنجان. این مقاله همچنین آمده است که "ممکن است که خون نشسته در قاعدگی جام می تواند تبدیل به تخریب اگر به سمت چپ بیش از حد طولانی قبل از تجزیه و تحلیل."

"به واقعا استفاده از خون قاعدگی و آن را تشخیصی[ly] منبع ارزشمند ما نیاز به پیدا کردن یک راه برای جمع آوری آن را در راه است که آن را نگه می دارد پایدار و حفظ آن است و ما را قادر به انجام تجزیه و تحلیل" ناصری گفت.

او ابداع یک راه حل برای کاستی از قاعدگی جام های در حال توسعه Q-پد منحصر به فرد دوره محصول است که اجازه می دهد تا برای مجموعه ای از خون از طریق یک نوار تعبیه شده در پد.

او بنیانگذار شرکت سورن Therkelsen ایجاد یک استارت آپ به نام Qvin. در حالی که او می گوید: "این فوق العاده اوایل روز برای شرکت" راه اندازی وب سایت آمده است که هدف آن این است که "استفاده از دوره خون منحصرا زن منبع خون و سلامت داده ها برای انجام بزرگترین مطالعه بر سلامت زنان و زیست شناسی." هر چند این محصول راه اندازی نمی, هنوز, راه اندازی تیم امیدوار است که مردم قادر خواهد بود برای پیگیری دوره خود را دریافت و اطلاعات سلامت از یک برنامه تلفن همراه پس از دريافت Q-پد.

"این یک محصول زائد آن در واقع شامل یک تن از اطلاعات در مورد سلامت زنان و امیدوارم ما قادر خواهید بود به نوع استفاده از آن در آینده به منظور ارتقاء سلامت زنان" ناصری گفت.

خون قاعدگی تشخیص نیز ارائه یک فرصت برای کسانی که ممکن است کمتر احتمال دارد به رفتن به مطب با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

"این امر می تواند یک راه بسیار آسان برای نظارت بر بیماران در حالی که ما در حال تلاش برای نگه داشتن آنها را از بیمارستان" ناصری گفت.

Blumenthal گفت: این پژوهش متناسب با مقدار "بلندمدت روند که ما شاهد بوده حتی قبل از COVID. و این در حالی است که کل مفهوم مراقبت از خود."

"شاید COVID واقعا تحت فشار قرار دادند و ما در این جهت است." "اما این فشار ما به نوعی نیاز به هر حال."

"چیزهای زیادی وجود دارد که ما می توانیم با خود مراقبتی است که ما در میانهی شب انجام شده است تا در حال حاضر, اما ما می تواند انجام شود," او اضافه شده است.

هر دو از محققان دانشگاه استنفورد گفت که با وجود این ننگ اطراف آن خون قاعدگی مفید است.

"چه کسی می توانست thunk آن است که خون قاعدگی است و خون" Blumenthal گفت. "زنان به طور کلی باید بدانید که این یک محصول زائد. آن را در واقع دارای ارزش سلامت."

"خون قاعدگی چیزی است که اتفاق می افتد به هر کاری در هر ماه! 50 درصد از جمعیت جهان! و ما هنوز هم به آن نگاه کنید به عنوان چیزی ناخالص ... بیایید نوع حذف که تابو" ناصری اضافه شده است. "و امیدوارم این است که یک گام در این جهت و گفت: نگاه کنید این در واقع یک ارزش تشخيصی."

تماس با اما Talley در emmat332 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب