پرو دانشجو شروع می شود جمع آوری کمک برای کمک به کشور از دور

در لسلی Anasu Espinoza Campomanes' '23 زوم زمينه وجود دارد یک عکس از تپه های سبز و نورد کوه: یک عکس از او در ک

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

در لسلی Anasu Espinoza Campomanes' '23 زوم زمينه وجود دارد یک عکس از تپه های سبز و نورد کوه: یک عکس از او در کشور پرو. هزاران مایل دور Espinoza Campomanes زندگی در دانشگاه استنفورد این دانشگاه که در آن او خواهد بود ماندن برای بهار و تابستان چهارم.

با وجود فاصله او شده است تلاش برای کمک به کشور به حداقل رساندن اثرات منفی COVID-19 همه گیر سازماندهی جمع آوری کمک "Manos A La Obra." بودجه را ارائه ملزومات مانند آب و غذا و ماسک و ضد عفونی کننده برای جمعیت های آسیب پذیر در پرو.

Espinoza Campomanes الهام گرفته شده بود برای ایجاد ابتکار پس از گروه شاهد در دانشگاه استنفورد انجام شبیه اعانه برای کمک به نسل اول و/یا کم درآمد (FLI) دانش آموزان مانند خودش.

"هنگامی که COVID برای اولین بار شروع به ایمیلی دریافت کردم از FLI جامعه پرسیدن اگر ما تا به حال هر گونه درخواست ویژه در مورد مواد غذایی تامین مسکن [و] ذخیره سازی — من بسیار تحت تاثیر قرار داد که" اسپینوزا Campomanes گفت. "چرا که نه تکرار چیزی شبیه به این با پرو بازگشت به خانه ؟ ما پرو هستند که از نظر مالی پایدار و مشتاق به حمایت از سایر پرو, بنابراین من می خواستم به یک ارتباط [بین آنها]."

پرو یکی از اولین کشورهای آمریکای لاتین به آدرس رمان coronavirus اجرای دقیق سراسر کشور مستند از مارس 16. با وجود این تلاش های این کشور گزارش کرده است بیش از 50 ، 000 موارد و 1500 مرگ و میر. این امر منجر به هر دو پزشکی و مبارزات اقتصادی در کشور در حال توسعه به خصوص برای کارگران رسمی مانند فروشندگان خیابانی که در حال حاضر هیچ راهی برای به دست آوردن یک درآمد روزانه. مشکل گسترده است: یک بررسی اخیر نشان داد که حداقل 42 درصد از پرو شد و در حال حاضر بیکار با توجه به تغییرات از مستند.

دولت پرو شده است تلاش برای کمک به شهروندان بیکار اما این کمک فقط به کسانی که شمارش شدند در تازه ترین سرشماری گفت: Espinoza Campomanes. این برگ کسانی که نبودند شمارش جمله اخیر روستایی مهاجران از ارتفاعات آند بدون منبع درآمد و فاقد شرایط لازم برای دریافت کمک از دولت است.

Espinoza Campomanes را با هدف جمع آوری کمک برای حمایت از "مردم که دسترسی به اینترنت دارند که از زنده جدا شده و دور افتاده از شهرها در 'گوشه' لیما و در مناطق روستایی استان است که هر منبع دیگر از حمایت" با توجه به آن GoFundMe صفحه.

"من می توانم صحبت می کنند به همه این به این دلیل خانواده من رفته از این طریق و همچنین پدر و مادرم در اصل از آند" Espinoza Campomanes گفت:, و اضافه کرد که او تا به حال مشغول به کار به عنوان یک فروشنده خیابانی هنگامی که او جوان تر بود.

او دیدگاه او نسبت به جهان های مختلف از دانشگاه استنفورد و پرو به عنوان یک دارایی منحصر به فرد است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به پل تفاوت بین جوامع و به منظور تسهیل کمک به آن نیاز ترین.

"این واقعا سرد برای دیدن [Manos A La Obra] از پشت صحنه — او می تواند مانند 'قطع در بچه ها من نمیتونم تماشای فیلم در حال حاضر" از آنجا که او می شود من نمی دانم صحبت کردن با کسی مهم در پرو. و من می دانم که او فقط تا زمانی که چشم انداز در واقع متوجه شدم" گفت: Camilla Pernell '23, یک دوست از Espinoza Campomanes که شده اقامت در محوطه دانشگاه برای بهار سه ماهه.

البته خیلی دور از پرو مطرح شده برخی از پتانسیل چالش های لجستیکی برای Espinoza Campomanes' ابتکار. خوشبختانه او در حال حاضر می دانستم که یک پایه از افرادی که علاقه مند به کمک به. در دبیرستان او شروع به یک سازمان غیر انتفاعی به نام ", Aunque Lejos Unidos Permaneceremos" (ALEUP) که تقریبا ترجمه به "صرف نظر از فاصله we belong together," او گفت:.

ALEUP هدف برای اتصال دانش آموزان از بخش های مختلف از پرو و جهان, معرفی آنها به همسالان از مکان های جغرافیایی مختلف و زمینه های اجتماعی و اقتصادی. بسیاری از اصلی ALEUP داوطلبان هنوز واقع در پرو, در نزدیکی مناطق که Espinoza Campomanes امیدوار بود برای کمک به.

"من به نام دوستان من از ALEUP و مانند آنچه که ما می رویم به انجام مورد COVID?' و آنها مانند " لسلی ما شده اند در انتظار برای تماس شما!'" او گفت: در حافظه است.

این Manos A La Obra کمپین متشکل از 25 کل داوطلبان: هشت نفر بر روی زمین در پرو و 17 سازمان. این تیم شامل ALEUP دانش آموزان و اعضای خانواده و دو خبرنگاران. کسانی که بر روی زمین توزیع کیت که شامل آب و مواد غذایی و ماسک و ضد عفونی کننده — به مناطق آسیب دیده.

"ما کمک کرد حدود 85 خانواده — اما این به این معنا نیست آن را به یک خانواده چهار" Espinoza Campomanes گفت. "معمولا این خانواده ها حدود 10 یا هشت نفر ،

علاوه بر توزیع کالاهای ضروری Espinoza Campomanes شده است با تمرکز بر آموزش مردم در مورد ویروس. کسانی که زندگی می کنند در بیشتر مناطق فقیر پرو نیست همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشد. این است ایجاد سردرگمی پیرامون جزئیات coronavirus و عدم اطمینان در مورد راه های مبارزه با آن, او گفت:. پس از آن وجود دارد اطلاع رسانی توجه داشته باشید در هر یک از این کیت که شامل حقایق در مورد کوروناویروس و دستورالعمل در مورد چگونه به بهترین استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده.

در یک ویدیو Espinoza Campomanes ساخته شده است به برجسته کردن این برنامه پیشرفت چندین خانواده که دریافت کیت های نشان داده شده بر روی صفحه نمایش. وجود دارد کلیپ از مردم بحث در مورد جزئیات همه گیر با Espinoza Campomanes' پدر (که ضبط تصویری) به عنوان بخشی از تلاشهای آموزشی. کلیپ های دیگر نشان می دهد مردم تشکر Espinoza Campomanes و دیگر داوطلبان یادآوری است که آنها تا به حال شده است قادر به دریافت هر گونه کمک از دولت است.

"من فکر می کنم آموزش و پرورش کلیدی است زیرا COVID آمد اما تصور کنید که چیزی در آینده نزدیک دوباره می آید, شما باید آماده" Espinoza Campomanes گفت.

تلاش های او نیز به عنوان الهام بخش به برخی از همسالان خود مانند هلن او '23 یکی از Espinoza Campomanes' دوستان است.

"من فکر می کنم این فوق العاده الهام بخش است که او اقدام به مطمئن شوید که مردم را از خانه اش در حال اشکالی ندارد حتی اگر او خودش نمی تواند به خانه. و هنگامی که من شنیده ام در مورد کار خود را واقعا شما را از خودتان بپرسید " چه می توانم انجام دهم برای کمک به دیگران در طول این زمان است؟" او گفت:.

اگر چه Espinoza Campomanes نتواند خانواده اش در پرو او احساس خوش شانس بود در محوطه دانشگاه با شش نفر از دوستان خوب که خالی خوابگاه و ساختمان خالی از احساس بیشتر شبیه به یک "محیط خانواده." و او با بهره گیری از دانشگاهیان که او امیدوار است تا در ادامه به درخواست به حالات دنیای واقعی مانند Manos A La Obra مبارزات انتخاباتی.

"زیبایی از بودن در اینجا این است که یادگیری برای خوب به جای درجه," او گفت:. "در حال حاضر که من این دسترسی به آموزش و پرورش من بسیاری از منابع بیشتر است. بنابراین من سعی کنید برای برقراری ارتباط [چیزهایی که من یاد] به مردم در بازگشت به خانه."

از سه شنبه Manos A La Obra مطرح شده $1,552 از آن $5,000 هدف است. جمع آوری کمک دریافت کمک های مالی از اساتید و مربیان و دوستان است. Espinoza Campomanes خوشبین است که آن را در نهایت رسیدن به مقدار مورد نظر.

"من می دانم که در دانشگاه استنفورد من بسیاری از دوستان که بسیار سخاوتمندانه — آنها به دنبال راه آنها می تواند انجام آنچه آنها می توانند برای کمک به," او گفت:.

تماس با Meghan سالیوان در meghans8 در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن