Pete Townshend از که و راشل فولر را به UCLA برای بورسیه کنسرت

یک هدیه از 100.000 دلار از افسانه ای راک نوازنده Pete Townshend و همسرش راشل فولر را حمایت ویولن سل دانش آموزا

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

یک هدیه از 100.000 دلار از افسانه ای راک نوازنده Pete Townshend و همسرش راشل فولر را حمایت ویولن سل دانش آموزان در UCLA آلپرت مدرسه موسیقی و ارائه بودجه برای کنسرت های ارائه شده توسط دانشگاه UCLA Center for هنر عملکرد در رویس هال.

کلاه UCLA ارائه شده "حیوانات مرثیه" کار اصلی توسط فولر در رویس هال در اکتبر 2019. عاشق حیوانات فولر نوشت: "حیوانات مرثیه" به عنوان یک ادای احترام به حیوانات او و دیگران را دوست داشت و از دست داد و برای بالا بردن آگاهی از مسائل مانند حیوانات ظلم و ستم و غفلت است. کلاه UCLA ارائه برجسته اجرای برنامه توسط استودیو هالیوود, ارکستر و گروه کر محلی اهنگ, داستان, بازیگر جین لینچ و تفسیر آهنگ بیتلز "طرقه" توسط Townshend.

"زمانی که یاد هنرمند مانند پیت و یک آهنگساز مانند راشل تصمیم به ایجاد یک هدیه بشردوستانه برای حمایت از نسل بعدی هنرمندان آن صحبت می کند جلد" گفت: Kristy ادموندز, کلاه دانشگاه UCLA هنری و مدیر اجرایی. "کلاه UCLA خواهد شد قرار دادن پیت و راشل سخاوت به اقدام فوری با, موسیقی, برای, تغییر سه روز جشنواره موسیقی خواهد شد که اولین این سقوط و ویژگی های مختلف از نوازندگان از جمله کرونوس کوارتت."

علاوه بر حمایت از کلاه UCLA ارائه کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان از ویولن سل — فولر ساز مورد علاقه که به نوشتن احساس مانند راه مناسب برای Townshend به افتخار همسر خود را هنری و موفقیت است.

"UCLA ایجاد یک فرصت فوق العاده برای راشل به اشتراک گذاری کار اصلی با مخاطبان آمریکایی و فوق العاده انطباق و تشویق در سراسر" Townshend گفت. "این یک افتخار بزرگ برای حمایت از آینده ویولن سل بازیکنان که ممکن است یک روز اولین کار اصلی را به مخاطبان جدید در رویس هال مرحله آنجا که راشل را انجام داد."

آیلین Strempel رئیس مدرسه موسیقی گفت: هدیه جدید ارائه خواهد شد معنی دار فرصت های جدید برای دانشگاه UCLA ویولن سل دانش آموزان و آینده مهمان نوازندگان.

"پیت و راشل هدیه سخاوتمندانه خواهد شد بازی یک نقش فوق العاده ای در حمایت از صدای موسیقی از آینده حرفه ای cellists," Strempel گفت. "سهم خود را اجازه خواهد داد که ما نوازندگان به ادامه مطالعات خود از این ابزار و تسهیل فرصت های منحصر به فرد است که نمایش گذاشتن استعدادهای گوناگون از UCLA دانش آموزان و هنرمندان مهمان."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن