عکاسی اوانستون جوانان مارس

هر چند از عکاسان این حق را برای گرفتن عکس از معترضان در مکان های روزانه انتخاب کرده است به انتشار تصاویر است ک

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

هر چند از عکاسان این حق را برای گرفتن عکس از معترضان در مکان های روزانه انتخاب کرده است به انتشار تصاویر است که می تواند به راحتی فاش کردن هویت کسانی که به تصویر کشیده شده.

گالری عکس قابل مشاهده است در پایین این پست.

روز یکشنبه هزاران نفر از مردم جمع آوری شده برای جوانان-سازمان, اجتماعی دور, مارس برای زندگی در اوانستون ایالت ایلینوی است. اوانستون حومه به طور مستقیم در مرز شیکاگو است و اغلب ستایش برای تنوع آن است. اما نیاز به راهپیمایی و سخنرانی های به اشتراک گذاشته شده نور بر روی یک طرف از اوانستون است که به عنوان مشتاقانه به اشتراک گذاشته شده به عنوان صدا در مورد تنوع. زیر عکس گرفتن ماه مارس نفر با هم تحمل ماسک و علائم برای بیان خشم و galvanize action.


اوانستون دوست دارد به فکر می کنم در خود جای تنوع. که روایت من با داستان من دیدم در اطراف من در دبیرستان و صدا نیش من به اشتراک گذاشته ام با کسانی که آشنا هستند با زادگاه من.

جمعیت من راهپیمایی در کنار روز یکشنبه به نظر می رسید به در نظر گرفتن این توضیحات. من تو را دیدم مردمی از هر سن و نژاد و جنسیت و مذهب و راه رفتن با هم به نمایش مشترک, خشم. این احساس وحدت هر کس به مبارزه با هم برای شهر ما و کشور ما است.

اما سخنرانی در پایان ماه مارس باز چشم من به چیز دیگری. ایستاده در پارکینگ اوانستون Township High School, یک ساختمان که چهار مایل از راهروها من تا به حال راه می رفت و فقط در سال گذشته فهمیدم بیشتر از همیشه قبل از این که من اوانستون نیست اوانستون.

من اوانستون نمی دستگیری من سوار بر پشت یک دوچرخه بر خلاف 12 سال از یک جوان سیاه زن که به اشتراک گذاشته شده داستان خود را در یک تجمع سخنرانی در ماه مارس. من اوانستون نمی آید به خانه دوران کودکی من و مقابله با من پس از من گفت: "لطفا به من دست نزن یا من باید یک حمله وحشت" بر خلاف تجربه دیگر جوان سیاه. من اوانستون جلو نمی من و سوال من بدون هیچ دلیل و هشت بار در ماه بر خلاف سیاه و سفید پسر از یک زن که صحبت کرد. من اوانستون ندارند این چیزها را به من چون من سفید طبقه متوسط بالا ، من اوانستون نباید خیلی متفاوت است.

من می دانستم که اوانستون بود جدا از مسکن به جداول ناهار به کلاس های پیشرفته و من می دانستم که نژاد پرستی وجود داشته و در درون مرزهای آن. من می دانستم که وجود داشته است حوادث و من تا به حال به عنوان خوانده شده مقالات و کلاس بحث. اما من تا به حال شده است به طوری پناه. پناه socioeconomically طبقه بندی AP کلاس و عمدتا سفید محله یهودی خصوصی دبیرستان و سفید پوست است.

من هرگز کشیده شده است بیش از, به هر حال هرگز به اجرا فهم با پلیس است. هیچ یک از دوستان من است یا نه. من می دانستم که من تجربه نبود ارومیه, اما من تا به حال هیچ ایده چگونه آن متفاوت بود از تجارب بسیاری در اوانستون. من افتاد به امنیت کاذب از تفکر است که چیزهایی بودند که بد نیست در اینجا در اوانستون که مشکلات ممکن است وجود داشته باشد اما نه به همان اندازه در اینجا.

نباید آن را که در راه است. من هرگز باید شده اند بسیار غافل. چگونه می تواند من فارغ التحصیل از مدرسه مانند اوانستون Township, دبیرستان, مدرسه, تا با تمرکز بر عدالت نژادی و هرگز شناخته شده اند از این تجربه اتفاق می افتد فقط در خارج از خط دید? چگونه می تواند من پدید آمده از اوانستون تا کور به طبیعت از کجا آمد ؟

وقتی که من به خانه پدرم پرسید: اگر من فکر کردم تظاهرات شده بود یک موفقیت است. قبل از این من هرگز مطمئن شوید که اگر موفقیت تظاهرات اندازه گیری بیشتر با اثبات یک نقطه در سیستم ناعادلانه و یا در وحدت و شلیک کردن مردم در تلاش برای از بین بردن آن نهاد.

این راهپیمایی و تظاهرات و شورش از اواخر سال ثابت کرده اند که یک نقطه وحدت و سخنرانی من احساس و شنیده شد قسمت مساوی دلخراش و الهام بخش است. هر کس با آتش یا حداقل جرقه.

اما من گفت: بابا من هنوز نمی دانیم. موفقیت این تظاهرات بستگی دارد اگر ما می توانید نگه دارید که شعله سوزان که ما نه از لحاظ جسمی راهپیمایی هم زمانی که ما هنوز در ایران با شعارهای زمانی که مسیر راهپیمایی در حال حاضر نیست حک شده برای ما. هدف از تجمع چه اتفاقی می افتد بعدی.

و به عنوان آخرین سخنران با اشاره به "من فقط از شما می خواهم برای حمایت و انجام بیش از فقط نشان می دهد تا. این خوب است, این است اوانستون. اما اوانستون نیاز بیش از آن است. ما نیاز به مطلقا به جامعه است که همه ما ادعای ما هستند."

شنیدن این سخنرانی کسانی که داستان های بسیاری از مردم من به مدرسه رفت با فارغ التحصیل شد اما هرگز حتی می دانستم که — من مجبور به دور از معادل من اوانستون با اوانستون. شنیدن این داستان شخصیت تفاوت بین امریکا و امریکا به عنوان یک کل.

امریکا بیش از حد نیاز به انجام بیش از نشان می دهد. امریکا بیش از حد نیاز به این کشور این ادعا می باشد.

نگاه را از طریق این عکس ها از طریق گالری اما متوقف نمی وجود دارد. با دیدن اولین گام است اما این کافی نیست. شرکت در مکالمات. بررسی تعصبات ناخودآگاه خود را. تماس با نمایندگان خود و کمک به سازمان مبارزه برای ایجاد یک تفاوت. تقاضا عدالت با کلمات خود را و وقت خود را و کیف بغلی خود را.

من یک مقدار زیادی از کار را به انجام در مبارزه با جنگ است که در بسیاری از راه من شده اند همدستی در این درگیری از شهر و کشور من. وجود دارد مقدار زیادی از مشکل مکالمات من باید به زور خودم را به تعامل و بسیاری از راه های که در آن من نیاز به مطالعه من امتیاز. من نیاز به خودم فشار خارج از منطقه راحتی من چون من استراحت به راحتی در آن برای بیش از حد طولانی است.

آن را در همه ما به مردم ما ادعا می شود.

تماس با سارا بلوم در snbloom 'در' stanford.edu.

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)

(عکس: سارا بلوم / استنفورد روزانه)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن