برنامه ریزی در عصر عدم قطعیت

یادداشت نویسنده: من می خواهم برای رسیدگی به این واقعیت است که من کلاس سازمان مشکل است و هیچ چیز در مقایسه با ک

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

یادداشت نویسنده: من می خواهم برای رسیدگی به این واقعیت است که من کلاس سازمان مشکل است و هیچ چیز در مقایسه با کسانی که زندگی شده اند به طور چشمگیری تحت تاثیر COVID-19.

خواننده عزیز من دوست ندارم برنامه ریزی است. من آن را گفته ام و من دوباره آن را می گویند. من یک نوع B فرد است. من برای پیدا کردن آن فوق العاده سخت است برای تعیین اهداف بلند مدت و بدون لبه بودن بیش از حد انتقادی از خودم. در عین حال که ما به تازگی پرتاب شده است به بار پر سر و صدا من خودم نیاز به انجام این کار است.

شما ببینید به عنوان یک دانشجوی سال دوم انسانی, زیست شناسی, هسته, من پیدا کردم خودم را در روند اعلام و ایجاد رسمی دوره تحصیل در زمانی که همه چیز نامشخص است. انتخاب کلاس ها سخت تر می شود زمانی که شما نمی دانید که اگر آنها به شما ارائه می شود و یا زمانی که سقوط سه ماهه خود نامشخص است.

دو روز قبل از شروع این بهار سه ماهه من خودم نیاز به ثبت نام مجدد در دوره جدید پس از پیدا کردن که دو تا از کلاس های من به دنبال به جلو برای لغو شد. با انتقال به یک مجازی پردیس من فرصت برای کشف علایق پژوهشی نیز ناپدید شد و من دیگر احساس اعتماد به نفس در, درخواست اساتید من دوست داشتم به من عمده مشاوران.

این پست نیست الهام بخش است. و نه آن را احتیاطی. من مطمئن هستم که بسیاری از دیگر همسالان خود را پیدا کنید با این مشکل برنامه ریزی در عصر عدم قطعیت است. برای سالمندان وارد یکی از بدترین بازارهای کار در تاریخ اخیر من نمی توانم پیشنهاد بسیار. برای افزایش frosh که به هیچ وجه رفتن به نمونه frosh تجربه من متاسفم. تنها جایی که من می توانید به راحتی در این زمان است که دانستن بسیاری از ما این راه احساس. بسیاری از ما می ترسند. بسیاری از ما خسته.

اما ما در یک بیماری همه گیر. هیچ یک از ما می دانید دقیقا چه باید بکنید. در برنامه ریزی برای آینده, ما فقط می توانید سعی کنید به آنچه که ما فکر می کنیم ممکن است کار کردن بهترین و امیدواریم که آن را به اندازه کافی است. اما ما نیز وظیفه دارند که به دنبال پس از یک دیگر. اگر ما در حال رفتن به برنامه ریزی برای آینده برای همه ما, ما باید به دنبال پس از یک دیگر در حال حاضر. اما در این لحظه می دانم که شما به تنهایی نیست و از فردی به فرد دیگر من در اینجا برای شما.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن