برنامه ای برای 2020-21 سال تحصیلی هنوز نامشخص با وجود کثیرالانتشار ایمیل

تصاویری از یک ایمیل به ظاهر ترسیم برنامه ای برای 2020-21 سال تحصیلی گردش اند به طور گسترده ای در اطراف دانشگاه

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

تصاویری از یک ایمیل به ظاهر ترسیم برنامه ای برای 2020-21 سال تحصیلی گردش اند به طور گسترده ای در اطراف دانشگاه استنفورد جامعه اما هر دو دانشگاه و استاد که در اصل با ارسال ایمیل می گویند هیچ تصمیم گیری ساخته شده است در مورد آموزش آنلاین و یا دانشجویان' بازگشت به دانشگاه در سال آینده.

در آن قطعی خط ایمیل — ارسال به بخش ادبيات و فرهنگ ها و زبان ها (DLCL) دانشکده توسط بخش صندلی Cécile Alduy — می گوید که "در جلسات اخیر با رؤسای ما آموخته اند به شرح زیر است: کل سال تحصیلی 2020-21 شامل آموزش از راه دور از طریق زوم با حداقل در پردیس آموزش کلاس درس است."

"دقیق نسبت زوم آموزش به کلاس یا آزمایشگاه تجربه مردد است در آن لحظه بستگی دارد تعدادی از متغیرهای" Alduy ادامه داد.

اما در یک ایمیل به روزانه Alduy نوشت که "در تمام جلسات ما تا به حال, دانشگاه, رهبری ترسیم شده است چندین سناریو و هیچ تصمیم گرفته نشده که به عنوان یکی انتخاب خواهد شد."

ایمیل خود را به دانشکده در نظر گرفته شده بود به دستور آنها را به آماده شدن برای احتمال از دوره های آنلاین نه به ایجاد یک بیانیه قطعی در مورد او گفت: روزانه است.

"من امیدوارم که شما را در درک تفاوت بین آماده سازی و آموزش را واقعا موثر دوره های آنلاین و یک بیانیه در چه تصمیم رسیده در مورد آنچه اتفاق می افتد در سال آینده," او نوشت. "شده است وجود دارد هیچ."

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا تایید کرد که هیچ تصمیم گیری نشده است ساخته شده در مورد آموزش آنلاین برای 2020-21 سال تحصیلی نوشته شده است که وجود دارد بدون هیچ تغییری از هفته گذشته دانشگاه پیام برای دانش آموزان و خانواده ها است. در این پیام مدیران نوشت که دانشگاه انتظار "حدی" از آموزش از راه دور به ادامه در سال آینده.

"ما گفتن همه مربیان برای برنامه ریزی و آماده شدن برای این احتمال که اکثر اگر نه همه, آموزش ممکن است از راه دور به دلیل شرایط نامشخص باقی می ماند" میراندا نوشت. "آماده سازی برای آموزش آنلاین جدا از تصمیم گیری در مورد چه کسی خواهد بود در محوطه دانشگاه."

دانشگاه انتظار برای انتشار یک تصمیم در مورد 2020-21 سال تحصیلی در ماه ژوئن. در آخرین سهشنبه کارشناسی سنا در جلسه پاییز برنامه ریزی نیروی کار شرکت-صندلی معاون شهردار آموزشي استفانی Kalfayan و استاد تاریخ در دانشگاه آرن Rodrigue گفته است که ترکیبی گزینه ها — از جمله یک مخلوط از راه دور و حضوری آموزش است که می تواند تنها برخی از کلاس سال بازگشت به دانشگاه در هر سه ماهه — هنوز هم روی میز است, به عنوان امکان آنلاین-تنها سقوط سه ماهه.

در ایمیل Alduy همچنین نوشت که "در مقطع کارشناسی و ممکن است به ارمغان آورد در پردیس در سه ماهه چرخش بود, با, برای مثال, frosh در پاییز و سالمندان در بهار و غیره."

تصاویری از Alduy ایمیل — تا حد زیادی بدون متن و یا اسناد شده و با گردش در رسانه های اجتماعی و در گروه چت از روز پنج شنبه.

پولی موزر '22 در زمان یک عکس از ایمیل و ارسال آن بر روی Instagram داستان پس از او آلمانی مدرس به اشتراک گذاشته شده ایمیل بیش از زوم.

"من بسیار وحشت زده برای دیدن که دانشگاه استنفورد ساخته شده بود چنین دراز مدت تصمیم گیری و می خواستم به اجازه دهید دانش آموزان به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" موزر گفت: روزانه است.

پردیس انتشار استنفورد نقد و بررسی نیز به اشتراک گذاشته تصویر در رسانه های اجتماعی.

"BREAKING: برخی از دانشگاه استنفورد علمی توصیه شده است که" کل سال تحصیلی 2020-21 شامل آموزش از راه دور,'" آنها نوشت: در Instagram.

تماس با ارین وو در erinkwoo 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن