پلیس لغو 'به نظر می رسد مانند پالو آلتو' می گوید: استاد Hakeem, Jefferson, در, نژاد, عدالت کیفری, پنل

"سیستم بیش از حد شکسته را تعمیر کنید ؟" استاد علوم سیاسی Hakeem جفرسون پرسید نه از پژوهشگران برجسته از مسابقه

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

"سیستم بیش از حد شکسته را تعمیر کنید ؟" استاد علوم سیاسی Hakeem جفرسون پرسید نه از پژوهشگران برجسته از مسابقه و عدالت کیفری در مجازی وبینار به خود جلب کرد که بیش از 1600 شرکت کنندگان در روز پنج شنبه.

Jenn جکسون, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه سیراکیوز که توصیف خودش را به عنوان یک طرفدار الغای برده داری "uninvested در اصلاحات" به یک پاسخ روشن: "بله."

"این ایده از اصلاح پلیس است که تقریبا مانند hustling به عقب" جکسون گفت. نهاد پلیس "ایجاد شده است بر پایه ضد سیاهی و نژاد پرستی و نابرابری و سیستمیک تفاوت ساختاری."

"به نظر من ما نباید فکر کردن در مورد راه های پازل با هم" بیش از اصلاحات او ادامه داد.

در توییتر پس از پنل Jackson, شفافی, "تعطیل و سرمایه گذاری کار است که باید انجام شود iteratively شروع با از بین بردن بودجه برای پلیس. به طور خاص به جای کمک های مالی بیشتر پلیس در نظر گرفتن این پول و سرمایه گذاری آنها را به طور مستقیم در زندگی تداوم فرآیند آسیب پذیر جوامع است."

چندین اعضا تایید دو جانبه استراتژی کوچکتر و کوتاه مدت اصلاحات با یک چشم به سمت هدف نهایی از لغو پلیس و برچیدن آمریکا carceral سیستم.

"قبل از ما [لغو]," بازیگران کلیدی می تواند "معنی دخالت در پلیس گفت:" Vesla ویور, یک استاد علوم سیاسی و جامعه شناسی در دانشگاه جانز هاپکینز. "در وهله اول ما نیاز به مداخله است که به ریشه مقیاس پلیس تماس با آمریکا جوانان" ویور ادعا. "چرا ما ساخت پلیس از کودکان مطلق آخرین چاره؟"

مگان مینگ فرانسیس, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه واشنگتن کمتر ابراز خوش بینی در مورد پتانسیل برای معنی دار اصلاحات اما توافق کردند که افزایشی اصلاحات به پلیس در آمریکا باید شامل "اهداف نهایی" لغو و "پایان نظام است."

"اگر این سیستم هرگز برای مردم سیاه و سفید است که هر نقطه در اصلاح آن؟" فرانسیس پرسید: با اشاره به "شکست مطلق اصلاحات" به اساسا تغییر یک سیستم است که "هرگز کار برای مردم" و نه "درمان مردم سیاه و سفید به عنوان کامل شهروندان است."

آلیسون هریس, یک استاد علوم سیاسی در دانشگاه ییل موافقت. "سیستم پلیس در ایالات متحده در حال کار دقیقا راه آن قرار است به کار راه آن را همیشه کار می کرد" او گفت:.

تا زمانی که — اگر همیشه در حال لغو است به دست آورد "ما تمرکز در پایان از پول نقد وثیقه [و] در حال گسترش بهداشت روانی; ما خلع سلاح پلیس; ما توقف کمک های مالی بیشتر از هر زندان و زندانها" فرانسیس گفت.

در مقابل جاناتان Mummolo دانشگاه پرینستون و استاد سیاست و امور عمومی ابراز نگرانی در مورد طرفدار الغای برده داری تمایلات دلسرد افزایشی "کوتاه مدت تغییرات [که] می تواند به مردم کمک کند."

"من سعی کنید بسیار سخت به درک تمایل به بازی شیر یا خط سیستم و بیش از شروع" گفت: Mummolo که پژوهش شامل اثربخشی پلیس اصلاحات.

Ayobami Laniyonu یک استاد جرم شناسی و اجتماعی-حقوقی مطالعات در دانشگاه تورنتو با بیان این که مخالف نگرانی که به دنبال اصلاحات ممکن است آسیب های دراز مدت جنبش برای لغو.

"من شخصا به طور فزاینده ای در مورد راه هایی که در آن زبان از اصلاحات مشروعیت می بخشد یک سیستم است که ما می دانیم سازگار خواهد شد در این ابزار است که با استفاده از آن برای آسیب رساندن به بهره برداری و در نهایت کشتن مردم رنگ مردم فقیر بی خانمان, افراد, افراد مبتلا به بیماری های روانی" Laniyonu گفت.

Mummolo و Laniyonu هر دو اشاره کرد تنوع در ادارات پلیس' پذیرش اصلاحات و مداخله است.

"وجود دارد بسیاری از تغییرات در نگرش ها میان پلیس مدیران نسبت به اتخاذ می گویند شیوه های مختلف با یک چشم به سوی کاهش نابرابری" Mummolo گفت.

در حالی که Laniyonu با اشاره به آنچه که او به نام "شکست های دیدنی و جذاب" در برخی از ادارات که با او کار می کرد در حالی که انجام تحقیقات میدانی او همچنین اشاره کرد که "بهترین بخشی از آن تجربه یادگیری و ملاقات با افسران پلیس و روسای پلیس که به نظر می رسید که شور و شوق بیشتری برای اصلاحات از من."

Laniyonu به نام او تجربه کار در کنار اصلاحات فکر پلیس "تشویق" اما به این نتیجه رسیدند که او در نظر نمی آن را "استفاده مناسب از زمان من" به کار بر روی "اصلاحات تدریجی است که ممکن است موثر در دراز مدت با توجه به تمام ما در مورد چگونه به طور موثر به طور موثر و به سرعت در این سازمان را در انطباق با استقرار تکنیک های جدید از خشونت و اجبار و آسیب برساند."

موسسه تکنولوژی ماساچوست استاد علوم سیاسی آریل سفید شناسایی خودش را به عنوان سفید را از قبل گفت: "در بسیاری از راه های من شخصا در حال حاضر زندگی می کنند در یک جهان محلی لغو یک نوع خاص."

"وقتی که من راه رفتن از درب ما نرخ بسیار پایین از جرم [و] حبس و ما حداقل حضور پلیس" سفید گفت. "و هیچ کس می آید به محله من و می گوید ... 'چگونه شما امن خواهد بود بدون پلیس؟'" او ادامه داد: ارجاع چه جکسون قبلا به نقل از محبوب نگرانی در مورد لغو.

"ما در حال حاضر می دانیم چه حداقل جزئی لغو به نظر می رسد مانند" سفید گفت. "من آن را در زندگی تجربه است و میلیون ها نفر از آمریکایی ها در جوامع نه به حاشیه رانده شده و به جرم بر اساس نژاد و طبقه است."

Jefferson افزود: "هنگامی که مردم بپرسید چه لغو به نظر می رسد مانند آن را مانند به نظر می رسد پالو آلتو!"

"وجود دارد بسیاری از مردم که زندگی می کنند در مکان های که در آن حضور پلیس بیشتر حداقل از آن است که در مکان هایی مانند آنهایی که در آن بزرگ شدم" او ادامه داد.

یکی از روش های کاهش حضور پلیس پیشنهاد دانشگاه دنور استاد علوم سیاسی لورل Eckhouse است برای جدا کردن و جابهجا به مقامات دیگر مشکلات مختلف در حال حاضر واگذار شده به پلیس مانند "مشکلات مردم که اصلا مسکن ... مسائل مربوط به سلامت روان ... [و] حتی چیزهایی مثل ترافیک."

"اگر شما شروع به فکر کردن در مورد کسانی که به عنوان مشکلات خود" Eckhouse گفت: "من فکر نمی کنم هر کسی می خواهد شروع از اولین اصول و می گویند آنچه که ما باید انجام دهید این است ارسال در عوامل مسلح دولت است."

"ما می توانید تمام انواع تغییرات در این سیستم که در واقع مشکلات آدرس بدون افشای ما را به خطر اجبار و خشونت و زور و بدون افشای نژاد/class-اسیر در جوامع به نامتناسب قدرت آن سازمان" Eckhouse گفت.

دانشگاه میشیگان استاد علوم سیاسی مسیحی داونپورت پیشنهاد دو چارچوب برای در نظر گرفتن اصلاحات و آینده پلیس: میراث و قدرت اجباری.

"ما فکر می کنیم 'بیایید تغییر هدف از این موسسه اجازه تغییر شیوه های موسسه اجازه تغییر عضویت این نهاد اجازه می دهد که تغییر فضاهای که در آن نهاد می آید در تماس با جمعیت'" داونپورت گفت. "آنچه در مورد میراث نهاد؟"

"همانطور که ما بحث در مورد اصلاحات از موسسه ... legacies نیاز را شامل می شود که در بحث" داونپورت ادامه داد. "چه نوع از زندگی ما می خواهم به و چه نوع از نقش — اگر هر کدام از انجام این موسسات که نیروی سرکوبگر به آن؟"

داونپورت همچنین با اشاره به تقاطع "اجبار زور و قدرت" در پرچمدار آینده این نهاد: "که برخوردار سلاح از طرف دولت و مقامات سیاسی برای آنها و نسبت به چه منظور است؟"

این اعضا که جفرسون به نام "کارشناسان برجسته در مسائل مربوط به نژاد و تقاطع با پلیس و نظام عدالت کیفری" همچنین در مورد نقش دانشگاه در هدایت سیاست اصلاحات.

"حقیقت و عدالت هستند ناپذیر" Mummolo گفت. "ما به دنبال حقیقت چون ما می دانیم که بدون آن ما در حال رفتن به عدالت است."

"بهترین شواهد علمی ما نشان می دهد که پلیس نمایشگاه قابل توجهی تعصب نسبت به غیر نظامیان از رنگ به خصوص سیاه شهروندان" او ادامه داد. "اطلاعات بیشتر ما را دریافت کنید و دقیق ما را مورد تجزیه و تحلیل آن در واقع بیشتر تعصب ما کشف."

Mummolo افزود: "به لحاظ تاریخی و اجتماعی علم بی ارزش سیاست-تحقیقات مربوطه به خصوص آن را به عنوان مربوط به جوامع به حاشیه رانده شده."

"ما نیاز به نشان می دهد این مطالعه از مسابقه احترام و مراقبت است که آن را سزاوار است."

بافنده گفت که دانشگاه خود اختصاص داده است که توجه کافی به هنری و فعال عبارات از جوامع به حاشیه رانده شده' تجارب زندگی می کردند. او با اشاره به Malcolm X بیانیه آمده است که "یک مرد سیاه پوست در امریکا زندگی می کند در یک دولت پلیس او زندگی نمی کند در هر دموکراسی" را به عنوان به خوبی به عنوان Amiri Baraka را شناسایی پلیس خشونت به عنوان "پلیس سفید پوست, سیاه, سندرم مرگ" خواستار توجه بیشتر در دانشگاه ها و سیاست های عمومی به این و دیگر سخنرانی های هنر و تاریخ شفاهی از جوامع به حاشیه رانده شده.

"به نحوی دانشگاهیان آن را از دست رفته" ویور ادعا. "به نوعی سیاست را نمی شنوند. و به نوعی به امریکا رفت و در زندگی است."

همکاری بین دانشگاهیان و فعالان و سیاست گذاران نیز برجسته برجسته در جفرسون توضیح هدف از پانل.

"اگر کار واقعی از اصلاحات به احتمال زیاد خواهد انجام شده توسط فعالان و روزمره شهروندان است که دادخواست خود را به دولت برای جبران نارضایتی کار ما به عنوان دانشمندان این است برای کمک به روشن شدن و به منظور فراهم کردن زمینه برای وحشت ما تحمل شاهد در این لحظه" جفرسون نوشت: در بیانیه به روز قبل از این رویداد.

"من امیدوارم که ما گفتگو را کمک مردمی بهتر درک کنند که چگونه عمیقا تثبیت نژادپرستی و خشونت نژادی در این کشور در حالی که به آنها یک حس از آنچه ممکن است به عنوان ما ساخت که آینده ای بسیار روشن تر و عادلانه تر از ما در حال حاضر" جفرسون اضافه شده است.

تماس با جکی o'neil در jroneil 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن