سیاستمداران آشنائی لاتین تبار و آمریکایی های آسیایی تبار هستند توصیه به گام تا توسعه در حال حاضر

یک UCLA گزارش که امروز منتشر شده نشان می دهد که آمریکایی های آسیایی تبار و لاتین در کالیفرنیا و تگزاس و ویرجین

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

یک UCLA گزارش که امروز منتشر شده نشان می دهد که آمریکایی های آسیایی تبار و لاتین در کالیفرنیا و تگزاس و ویرجینیا رفت و به پای صندوق های رای در اعداد کوچکتر در سال 2020 مقدماتی از آنها در اولیه انتخابات چهار سال پیش است. زیرا این سه کشور بزرگ آسیایی و آمریکایی لاتین جمعیت این یافته ها ممکن است سیگنال که دموکراتیک مبارزات سیاسی مجبور به انجام کار بیشتر برای تعامل با کسانی که رای دهندگان قبل از انتخابات نوامبر.

این گزارش توسط UCLA لاتین سیاست و سیاست ابتکار و UCLA آسیایی آمریکایی مرکز مطالعات و تحليل حوزه در سطح داده ها در حزب دموکرات را نامزد مسابقات از طریق مارس 17, زمانی که جو بایدن شد حزب presumptive ریاست جمهوری نامزد. هدف خود را تعيين لاتین و آسیایی آمریکا رای دهندگان ترجیح داوطلبان در هر یک از 10 متحده با بزرگ آسیایی آمریکایی و/یا لاتین جمعیت.

محققان نتایج حاصل از کالیفرنیا و فلوریدا, ایلینوی, آیووا, ماساچوست, نوادا, کارولینای شمالی, تگزاس و ویرجینیا و واشنگتن است. (در ایلینوی نویسندگان متمرکز تنها در حوزه در شیکاگو با توجه به اطلاعات محدودیت ها و آن جمعیت بزرگ لاتین.) این کشورها تقریبا یک سوم از نمایندگان حزب دموکرات و نیمی از آنها دیده می شود به عنوان میدان نبرد متحده برای انتخابات ریاست جمهوری.

"مبارزات در سراسر کشور نیاز به شرکت رای دهندگان در چشم انداز خود را برای آینده ای مرفه" گفت: ناتالی Masuoka یک UCLA دانشیار علوم سیاسی و مطالعات آمریکایی و گزارش منجر نویسنده. "ما باور داریم که بهره برداری از پتانسیل زیر مجموعه از رای دهندگان از رنگ حیاتی برای پیروزی انتخاباتی برای نامزدهای دموکرات که با تکیه بر حمایت از لاتین و آسیایی و آمریکایی رای و هنوز هم وجود دارد زمان مبارزات برای دریافت کمک رسانی درست است."

در این گزارش مقدمه Sonja دیاز, مدیر موسس UCLA لاتین سیاست و سیاست, ابتکار, ارائه می دهد بینش در مورد چگونه این یافته ها می تواند به ارائه فراخوان برای کمپین که آشنائی آسیایی و آمریکایی لاتین رای دهندگان. او با تمرکز بر سه نکته کلیدی:

  • قوی لاتین و آسیایی و آمریکایی برای حمایت از برنی ساندرز' نامزدی در انتخابات مقدماتی حزب منعکس مبارزات انتخاباتی خود را سرمایه گذاری در تعامل مردمی که کمک به نوبه خود هر روز رای دهندگان به کمپین "سفیران" در درون خود خانواده ها و جوامع است. این باید یک درس برای داوطلبان در آینده انتخابات عمومی.
  • کیفیت زندگی مسائل نقش برجسته ای در رای گیری حتی قبل از COVID-19 همه گیر آغاز شد. لاتین و آسیایی آمریکا رای دهندگان می خواستند نامزدها به آدرس چگونه به نگه داشتن خانواده خود را سالم به سرب با تنوع و به یک طرح برای ساخت رویای آمریکایی در دسترس است.
  • حتی اگر جهانی رای-توسط-mail بودند به اجرا تغییر خواهد نه به خودی خود تضمین Latino رای دهندگان به خصوص در میان جوامع از رنگ. آموزش و پرورش و توسعه تلاش ها برای تشویق رای دهندگان باید بلافاصله راه اندازی.

این مطالعه همچنین نشان داد که در کمتر برگه های رای ریخته شد در چگالی بالا Latino حوزه در لس آنجلس و اورنج کانتی کالیفرنیا در سال 2020 مقدماتی نسبت به سال 2016 مقدماتی. نویسندگان نشان می دهد این ممکن است به علت تغییرات به مراحل انتخابات از جمله انتخابات محل بسته شدن و ایجاد مراکز رای. این اعداد و ارقام نیز ممکن است نشان می دهد که آموزش و پرورش تلاش نمی رسیدن به رای دهندگان لاتین. به عنوان حمایت برای رای گیری توسط پست الکترونیکی رشد می کند در سراسر کشور داده ها از کالیفرنیا برجسته نیاز برای بهبود کمک رسانی در هنگام انتخابات روش های تغییر.

► جزئیات در مورد UCLA حق رای پروژه

دیاز گفت: COVID-19 همه گیر را سنتی توسعه تاکتیک های چنین به عنوان فرد در تظاهرات و درب-به-درب canvassing سخت تر است, اما هنوز هم وجود دارد زمان به اجرای برنامه برای رسیدن به دو کشور به سرعت در حال رشد رای گیری بلوک.

"2020 انتخابات نه تنها تصمیم گیری کنترل کاخ سفید و کنگره ایالات متحده اما پایین-رای گیری مسابقه است که تصمیم خواهد گرفت redistricting بهبود اقتصادی پلیس اصلاحات و ما شکننده شبکه امنیت اجتماعی" او گفت:. "آسیایی و آمریکایی لاتین رای دهندگان باید یک فرصت برای ایجاد صدای آنها شنیده می شود این مسائل در آینده انتخابات اما روشن است که نامزدها و مبارزات باید تعامل با امریکا متنوع رای دهندگان قبل از ماه نوامبر است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن