بندر Pensacola ممکن است محل جدید مرکز کنسول قایق ماهیگیری تولید کننده

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT مه 27 سال 2020طولانی رها مجتمع انبار در بندر Pensacola ممکن

توسط NEWSSALAM در 7 خرداد 1399

طولانی رها مجتمع انبار در بندر Pensacola ممکن است خانه جدید از جنوب فلوریدا-سفارشی بر اساس مرکز-کنسول قایق ماهیگیری شرکت تولیدی.

این Pensacola شورای شهر رای خواهد داد پنج شنبه که آیا به تصویب اولیه 10 سال اجاره برای پورت انبار #9 #10 برای ساده کردن قایق از Hialeah, Florida.

این شرکت تاسیس شد در سال 2017 و با تمرکز در مرکز ساختمان-کنسول قایق های ماهیگیری.

در زیر پیشنهاد حداقل ساده قایق خواهد پرداخت $127,875 در هر سال برای پنج سال اول اجاره نامه و $255,000 هر سال برای دومین دوره پنج ساله از اجاره نامه.

اجاره نامه همچنین اجازه می دهد تا برای تا شش پنج سال الحاقات از اجاره برای یک مجموع از 40 سال اگر هر دو طرف به توافق برسند با تمدید اجاره نامه و اجاره نامه پرداخت افزایش هر پنج سال مدت تا 7.5 درصد بر اساس ارزیابی ارزش اموال.

این شرکت خواهد بود مسئول برای تکمیل ساخت و ساز از warehoused #9 #10 که رها شده بودند در نیمه راه از طریق ساخت و ساز توسط شرکت بین Deepflex Inc.

که شرکت با تمرکز بر روی ساختمان زیراب لوله نفت-صنعت اما ورشکست طول رکود در بازار نفت در سال 2015.

هیچ Deepflex در پورت: Pensacola شهرستان admin: Deepflex 'اتفاق نمی افتد'

ساختمان ها نشسته اند خالی و اساسا فقط "پوسته" با توجه به پورت Pensacola مدیر Amy Miller.

"آن را ندارد تهویه مطبوع" میلر گفت. "آن را ندارد آب است. آن برق وجود دارد اما فقط به سختی. بخشی از آن را ندارد یک طبقه. این دقیقا راه آن باقی مانده بود توسط Deepflex زمانی که آنها رفت و ورشکسته در وسط ساخت و ساز."

میلر گفت: تحت اجاره نامه ساده قایق را از 24 ماه به پایان برساند ساخت و ساز ساختمان است.

"ساده است رفتن به در آمده و به پایان برسد که تا حدودی تکمیل مرکز به یک مرکز تولید است که مطابق با نیازهای خود را برای سفارشی قایق ساختمان" میلر گفت.

میلر گفت: این شرکت انتظار دارد را در بین 25 و 35 شغل در سال اول خود را از عملیات آن آغاز خواهد شد در سال 2022 خواهد بود و در نهایت استخدام تا 100 کارگران است.

اخبار مجله قادر به رسیدن به این شرکت برای اظهار نظر در شنبه اما شرکت رئیس جمهور پیتر گارسیا نقل شد در سال 2018 در میامی هرالد عنوان کرد و گفت: این شرکت با تمرکز بر ساخت سفارشی قایق برای همه.

"ما در حال ارائه به طور کامل سفارشی قایق در قیمت ورود به سطح" گارسیا گفت. "من تاکید نمی تواند چقدر مهم است. ما می خواهیم قادر به فروش قایق به پلیس و آتش نشان."

ساده کردن قایق ساخت سه مدل از کنسول مرکز قایق در 26 فوت, 34-و 45-قایق پا ساخته شده است که به منظور, با توجه به وب سایت این شرکت.

میلر گفت: این شرکت به دنبال ساخت یک دوم تولید محل در شمال غربی فلوریدا و با نزدیک شدن به پورت مورد اجاره ساختمان.

میلر گفت: این نوع از تولید انجام شده توسط این شرکت متناسب به بندر 2018 چشم انداز طرح ساخته شده است که این پیشنهاد "آسان بله."

چشم انداز طرح به نام انبارها #9 #10 مورد استفاده قرار گیرد برای "سازه های دریایی صنایع پشتیبانی و یا دیگر دریایی استفاده کنید."

2018 پورت چشم انداز طرح: بندر Pensacola مطالعه میسازد چشم انداز برنامه ریزی برای آینده از بندر

"هنگامی که شما در حال ارزیابی یک شرکت و آن را مشروع شرکت با کسب و کار مشروع است که جامد از نظر مالی دارای توانائی برای انجام پروژه آنها پیشنهاد اگر آن را متناسب با چشم انداز طرح باید آن را آسان بله" میلر گفت. "و اگر آن را متناسب نیست در چشم انداز برنامه ریزی, سپس آن را هرگز نباید به شورای شهر برای آنها را به که بگویم."

یکی اضافه شده ارائه اجاره نامه منع آزمایش seaplanes در نزدیکی بندر که Pensacola شهردار Grover رابینسون گفت: اضافه شده پس از یادگیری این شرکت به طور بالقوه علاقه مند به ساخت seaplanes.

رابینسون گفت: این شرکت هیچ برنامه فوری برای ساخت هر نوع هواپیمای دریایی اما می خواستم این ماده اضافه شده به اجاره نامه به طوری که اگر آن را تا کنون انجام, پورت نمی تواند به عنوان یک مرکز آزمایش.

رابینسون گفت: او موافقت کرد که این شرکت جا به چشم انداز برنامه ریزی برای پورت و متناسب با بزرگتر کشتی کار در حال انجام توسط دریایی داخلی.

"آن را داخل در کمی کوچکتر از مقیاس" رابینسون گفت. "این بیشتر از یک قایق سفارشی ساز. این است که بوسیله اسباب گردنده و سوختگی نوع تسهیلات ساخت. این خواهد بود که بیشتر از یک قایق سفارشی که آن را بیشتر سازگار با عملیات است که ما در حال حاضر وجود دارد. بنابراین از نقطه نظر که ما فکر آن را قطعا منجر به آنچه که ما در حال حاضر انجام می دهند در بندر. آن را نباید قطع مرکز شهر شاهرود است که آنچه ما در حال حاضر و ما باید قادر به آوردن درآمد به بندر و درآمد در شغل برای جامعه ما است."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن