زنان باردار با COVID-19 5 برابر بیشتر احتمال دارد در بیمارستان بستری

فضل Hauck و الیزابت Weise ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 6:58 PM EDT Jun 25, 2020زنان باردار ممکن است در ا

توسط NEWSSALAM در 8 تیر 1399

زنان باردار ممکن است در افزایش خطر ابتلا به بیماری شدید از COVID-19 در مقایسه با زنان غیر باردار به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: پنج شنبه, شکستن از راهنمایی قبل از آن که هیچ تفاوت در خطر بین این دو گروه است.

خبر خوب این است که زنان باردار مبتلا به COVID-19 نیست هر بیشتر در معرض خطر مرگ از زنان که باردار نیست گفت: دکتر دانا Meaney-Delman یک COVID-19 معاون حادثه مدیر با CDC.

خبر بدتر این است که زنان باردار مبتلا هستند بیشتر احتمال دارد به در بیمارستان بستری هستند و در افزایش خطر ابتلا به بستری و نیاز به تهویه مکانیکی با توجه به CDC مطالعه هزاران نفر از زنان در ایالات متحده آمریکا از ژانویه تا ژوئن.

در میان زنان با COVID-19 حدود 32 درصد از زنان باردار گزارش شد که در بیمارستان بستری شده است در مقایسه با حدود 6 درصد از nonpregnant زنان این مطالعه نشان داد.

CDC نیست که مردم به دلیل بستری شده بودند به بیمارستان پس از آن به سادگی می تواند زنان بودند رفتن به کار شدند و از ورود به بیمارستان برای ارائه به دکتر گفت: Richard بیگی رئیس دانشگاه پیتسبورگ مرکز پزشکی مگی-زنان بیمارستان در پیتسبورگ پنسیلوانیا.

"در ایالات متحده حاملگی شماره یک دلیل برای پذیرش بیمارستان," او گفت:. "آنچه که به معنی من این است که آنها احتمالا چیدن مردم برای آنها آن را فقط در زمان تحویل."

تا کنون هیچ اطلاعات در مورد چگونه یک COVID-19 عفونت تحت تاثیر قرار یک زن بارداری یا سلامت نوزادان خود را Meaney-Delman گفت.

"بارداری نه ماه" Meaney-Delman اشاره کرد بنابراین بسیاری از زنان به باردار شدن پس از coronavirus شروع به گردش به طور گسترده ای در ایالات متحده هنوز تولد داده می شود.

این نگرانی وجود دارد که یک COVID-19 عفونت می تواند بر زايمان زودرس و یا تولد پیش از موعد اما اطلاعات هنوز در حال جمع آوری شده او گفت:.

چند مطالعات بین المللی به نظر می رسد نشان می دهد بدون خطر برای نوزادان گفت بیگی.

"به نظر نمی رسد به یک شديد نوزادان مشکل در اکثریت قریب به اتفاق موارد است. ما تجربه محلی را تأیید میکند که" او گفت:.

CDC یافته ها شبیه به کسانی که از یک مطالعه اخیر در سوئد است که در بر داشت که زنان باردار با COVID-19 شد پنج بار بیشتر احتمال دارد به بستری در ICU و چهار بار بیشتر شبیه به دریافت تهویه مکانیکی بودند از nonpregnant زنان, با توجه به مطالعه است.

زنان باردار: به عنوان متحده بازگشایی کارشناسان پزشکی توصیه به ماندن هوشیار در برابر COVID-19

CDC مطالعه توصیه می شود که زنان باردار جست و خیز نیست, مراقبت های دوران بارداری قرار ملاقات. آنها همچنین باید در حد تعامل با افراد دیگر به عنوان آنجا که ممکن است اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از گرفتن COVID-19 هنگامی که در تعامل با دیگران باید حداقل 30 روز عرضه دارو و بحث خود را با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد چگونگی سالم ماندن در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

CDC قبلا اشاره شد که زنان باردار بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیمار از سایر ویروس های تنفسی از افرادی که حامله هستند اما گفت که "هیچ داده ای" نشان می دهد که COVID-19 بر زنان باردار متفاوت از دیگران است.

Coronavirus به روز رسانی: ما روزانه موارد سطح رکورد از آوریل; Kentucky Derby خواهد شد که طرفداران

نسبت به آغاز همه گیر زنان باردار در ابتدا گروه بندی با دیگر گروه در معرض خطر مانند افراد مسن و کسانی که با شرایط بهداشتی مزمن اما این تغییر زمانی که مشخص شد نه آنها و نه جنين شد به طور جدی تحت تاثیر قرار COVID-19.

بیشتر در coronavirus بارداری و تولد:

  • بسیاری از امید بستن برای تولد صفحه اصلی برای جلوگیری از بیمارستان در میان همه گیر
  • نوزاد سه قلو تست مثبت برای COVID-19
  • چگونه به امن در جهان
آخرین مطالب