استاد مهران Sahami اطمینان دانش آموزان او را از ادامه پرتاب آب نبات تقریبا

با توجه به COVID-19 همه گیر و دانشجویان و معلمان به طور یکسان صورت چالش های به طور ناگهانی مجبور به ثبت نام در

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

با توجه به COVID-19 همه گیر و دانشجویان و معلمان به طور یکسان صورت چالش های به طور ناگهانی مجبور به ثبت نام در آنچه که در اصل جهانی "زوم دانشگاه." استنفورد به طور معمول رتبه در میان بهترین دانشگاه های سنتی در رتبه بندی همچنان یک مدعی به ضرب و شتم دانشگاه ایالتی آریزونا برای ردیف 1 آنلاین دانشگاه صرفا بر اساس تلاش های یک به خصوص تعیین استاد مهران Sahami. پیشگام CS106A کد در محل در کنار co-مربی کریس Piech به آموزش مقدماتی برنامه نویسی Sahami نشان داده است درست است تعهد به ارائه تجربه کامل CS106A حفظ ضروری ترین جزء: Sahami را بدنام آب نبات-پرتاب.

مهران در عمل است. (حسن نیت ارائه میدهد از مهران Sahami)

"من می خواهم هر کد در محل دانشجو به راه رفتن دور با تغییر زندگی تجربه شده پرتاب آب نبات با من درست مانند هر دیگر استنفورد دانشجو در اینجا" ادعا کرد Sahami. "این جدایی ناپذیر مراسم از تصویب است که احساس می کنم هر کس باید قادر به دسترسی به و من افتخار می کنم چقدر خوب هستم کمک به جهان در طول این زمان دشوار است. من نمی خواهید به لاف زدن اما من قطعا می دانم که هدف من نیز اخذ شده است و حتی بهتر! مطمئن شوید که آنها بر روی صفحه نمایش اما آن را بسیار سرگرم کننده به هدف در یک دانش آموز صورت در حال حاضر که می توانید آنها را گول زدن."

روزانه دریافت کرده است بررسی مخلوط از دانش آموزان از CS106A کد در محل.

"این خوب بود چقدر او می خواست برای انطباق با زوم جدید با فرمت است, اما آن را بسیار بی دست و پا زمانی که بسیاری از ما را متوقف تظاهر به آن را گرفتن ، اظهار داشت: دبیرستان ارشد Lindor Ghirardelli '20. "همیشه وجود دارد چند دقیقه سکوت بعد از آب نبات قطره به زمین و او در نهایت به نظر می رسد تا ما با این توله سگ-سگ چشم اقدام جرم است که هیچ یک از تلاش برای رسیدن به."

یکی از مهران را TAs, Star B. Urst '20 گزارش احساسات مشابه به عنوان Ghirardelli.

"این فقط افسرده به دیدن او هنوز هم به نحوی دست آموز او قرار بود به پرتاب در. او می گوید که بهتر اما اگر مردم مخالف او را فوق العاده unmotivated به تدریس" Urst گفت. "این رو به نقطه ای که آن را در حال حاضر یک TA وظیفه به معنای واقعی کلمه پانچ از طریق لپ تاپ خود را روی صفحه نمایش برای ایجاد یک "واقعی گرفتن' به صورت کاهش آب نبات و او را تشجیع کردن. من شکست دو لپ تاپ تا کنون و من حتی در حال بازپرداخت شود."

با وجود گزارش ها از نارضایتی Sahami باقی مانده متعصب به علت نجیب و عنوان کرد دانشکده مدل نقش برای نمونه تعهد به انطباق با حضوری ترم به یک فرمت آنلاین. پایان مصاحبه او با شوق و ذوق اظهار نظر که ممکن است قصد دارد به طور رسمی را روشن زوم تصویری اجباری و شامل آب نبات-ابتلا به تلاش تحت مشارکت نقاط با noncompliance منجر به اتوماتیک نتواند و لیست سیاه از دانشگاه استنفورد.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با تانیا Watarastaporn در tanyawat 'در' دانشگاه استنفورد.e



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن