استاد برنده جایزه برای پژوهش های یادگیری ماشین

Quanquan Gu، استادیار علوم کامپیوتر در دانشکده مهندسی UCLA Samueli، جایزه تحقیقات یادگیری ماشین AWS از خدمات و

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

Quanquan Gu، استادیار علوم کامپیوتر در دانشکده مهندسی UCLA Samueli، جایزه تحقیقات یادگیری ماشین AWS از خدمات وب آمازون دریافت کرده است. AWS این جایزه را به طور فصلی به دانشگاهیان می دهد تا مرزهای یادگیری ماشین و کاربردهای آن را پیش ببرد.

جایزه، که در قالب هدیه نقدی بدون محدودیت و اعتبارات تبلیغاتی AWS می آید، از تحقیقات گو برای توسعه مجموعه ای از الگوریتم های یادگیری تقویت عمیق اصولی و کارآمد با تضمین عملکرد قابل قبول پشتیبانی می کند. این تحقیق شکاف بین موفقیت تجربی آن الگوریتم ها و نظریه یادگیری تقویتسنتی را پل می کند و پایه های یادگیری تقویتی عمیق را پایه ریزی خواهد کرد، یک فرایند ضروری در کارآمدتر و قابل اعتماد تر کردن این الگوریتم ها در بسیاری از حوزه های کاربردی حیاتی مانند رانندگی خودمختار، هوش مصنوعی برای مراقبت های بهداشتی شخصی شده، و تصمیم گیری های دولتی.

در ماه مارس سال جاری، گو و تیمش مدلی را برای پیش بینی گسترش COVID-19 راه اندازی کرد. اکنون، مدل پیش بینی یکی از 26 مدلی است که به یک پیش بینی مرگ جمعی تغذیه می کند، و یکی از هفت مدل مورد استفاده برای پیش بینی بستری شدن است که پیش بینی ها را از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها آگاه می کند. مدل Gu منحصر به فرد است زیرا آن را در اپیدمیولوژی ماشین رانده یادگیری متکی به جای تکنیک های اتصالات منحنی. پیش بینی هایی که مدل تولید می کند می تواند اثربخشی سیاست های دولت و پیش بینی احتمال وجود امواج در موارد و بستری شدن را اندازه گیری کند.

از سال 2017، جوایز تحقیقات یادگیری ماشین AWS به اعضای هیئت علمی، داوطلبان دکتری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با پژوهش برای پیشبرد مرزهای یادگیری ماشین و کاربرد آن در طیف گسترده ای از مشکلات کمک کرده است. این جوایز فراهم می کند محققان واجد شرایط و برنامه های دانشگاه پشتیبانی از آنها به عنوان توسعه ابزار منبع باز و تحقیقات است که به نفع جامعه یادگیری ماشین در بزرگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب