پیشرفت: پنج مایل باتلاق آتش 65% موجود در 2,206 هکتار

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:23 AM EDT مارس 10 سال 2020صبح روز یکشنبه به روز رسانی:مشاهده آتش رفتا

توسط NEWSSALAM در 21 اردیبهشت 1399

صبح روز یکشنبه به روز رسانی:

مشاهده آتش رفتار شنبه بود و آرام برای شرکت 2,206 هکتار آتش. روز یکشنبه خدمه خود ادامه خواهد داد و تقویت آتش مهار خطوط در حالی که تصفیوی نقاط داغ برای کاهش اثرات دود به نزدیکی محله.

آتش است در حال حاضر 65 درصد موجود است.

شنبه شب در این شهرستان اعلام کرد که خود را ارزیابی آسیب تیم مشخص بود 14 سازه های مسکونی تخریب شد و هفت آسیب دیده با مجموع 27 ساختمان نابود شده است. مقدار تخمین زده شده برای ساختمان های مسکونی و زیان است که کمی بیش از $1.9 میلیون نفر است.

صبح روز شنبه به روز رسانی:

فلوریدا خدمات جنگل آتش wildland پیشرفت دیروز جمعه گسترش و بهبود پنج مایل باتلاق مهار آتش خط است که نقشه برداری در 2,153 هکتار و 50 درصد موجود است.

خدمه تکمیل پاکسازی مهار خطوط در سمت شمال از آتش به اسکی دیده بان منطقه است. آتش نشانان همچنین زمان صرف شده در جامعه از Garcon نقطه جاده جستجو برای خاموش و نقاط داغ.

شب خدمه مشاهده نشد دود از آتش در من-10 در طول شب

هدف برای آتش نشانان امروز به گشت و شروع به پاک کردن عملیات در نقاط داغ در اسکی دیده بان منطقه است. آنها همچنین تمرکز بر بهبود مهار خطوط در نزدیکی محله در Garcon نقطه جاده بین بردن سیگار مناطق با mop تا عملیات ادامه خواهد داد و به گشت زنی در این منطقه است.

مانند چند روز گذشته خدمه در حال تقسیم وقت خود را با مبارزه دوم آتش در منطقه — 1,405 هکتار هرست امام جواد است که 50 درصد موجود است.

داستان اصلی: خانواده بازگشت به ویرانی

آب و در نهایت به آتش نشانان یک استراحت در روز جمعه اجازه می دهد ماموران آتش نشانی برای پیشرفت در پنج مایل آتش باتلاق شده است ravaging سانتا رزا شهرستان از روز شنبه.

توسط شب هنگام 2,153 هکتار آتش سوزی شد 50 درصد موجود به عنوان بادها از جنوب/جنوب شرقی تحت فشار قرار دادند دور آتش از خانه بوده است شوم برای دو روز. خدمه از فلوریدا خدمات جنگل با استفاده از بولدوزر برای ایجاد خطوط بین 50 و 100 پا گسترده ای در اطراف محیط از آتش که امیدوارم شیرین کاری رشد آن است.

بررسی: فلوریدا, کشاورزی, راه اندازی بخش تحقیقات جنایی را به پنج مایل باتلاق آتش

"آتش است بسیار فعال امروز; شمال شرقی کنار آتش است و چه دیدن ترین عمل" گفت: Todd شرودر سخنگوی خدمات جنگل. "فعال نیست به معنی شعله نیست, سوزش بسیار بالا است و آن را نمی یابد. وجود ندارد بسیاری از آتش سوزی در رفتن وجود دارد ممکن است سوختن و دود اما هنوز بسیاری از جنبش است."

در بعد از ظهر جمعه در سراسر از اسکی تماشای شهرکهای کردن پسر بچه پادو نقطه جاده یک تیم هفت نفره از خدمات جنگل خدمه بودند با استفاده از بولدوزر به قطع خطوط از طریق جنگل های انبوه برای کمک به جلوگیری از گسترش شعله های آتش.

این تاکتیک این است که چگونه خدمات جنگل دعوا آتش سوزی — با قطع آتش را "سوخت منبع" ترکیبی از قلم مو درختان کاج سوزن گیاهان و بوته زار بر روی زمین است که اجازه می دهد تا آتش به گسترش است. خطوط ایجاد شده توسط بلدوزر ایجاد وقفه در پوشش گیاهی و جلوگیری از آتش سوزی در مسیر خود را در حالی که آتش نشانان در هلیکوپتر بالای سر تخلیه آب موجود فروغ به کمک خنک کردن آن تا زمانی که آن متوقف می شود.

"آنها کسانی تراکتور در مقابل شعله ور جلو و مطرح کردن شن و ماسه طبیعی برای خلاص شدن از شر تمام پوشش گیاهی گفت:" مایک Facente منطقه جنگل سرپرست و مدیر بیش از شرق طرف شعبه دارد.

در حالی که آتش بود و آرام با مقايسه در جمعه آتش نشانان می گویند فروغ است که هنوز هم بسیار خطرناک است و ثابت کرده است که خود را به یک حریف نیرومند ساخت حتی بیشتر چاشنی آتش نشانان انجام دو تا را.

Austin شعبه یک جنگل سرویس مامور اتش نشانی از Alachua County روز جمعه گفت که آتش بود در میان بیشتر وحشی است که او می خواهم دیده می شود در کار خود را.

پنج مایل آتش باتلاق زندگی می کنند به روز رسانی: بادهای قوی افزایش فعالیت آتش در شمال محیط

"من صادقانه باشد من اعتراف که من ترسیده بود چهارشنبه شب" شعبه گفت. "شعله ظهر و وزش باد 30-به علاوه مایل در ساعت و رطوبت کم آن سخت بود. گاهی اوقات آن را دریافت کنید بد است."

هیچ آتش نشانان را گزارش کرده اند و صدمات و ده ها تن از پشتیبان تیم از سراسر کشور در سانتا رزا شهرستان برای کمک به آتش نشانان محلی محافظت از خانه و شامل آتش است.

برخی از خانواده ها برای بازگشت به خانه به کل از دست دادن; دیگران شمارش نعمت

به عنوان تمرکز آتش منتقل شمالی, همه 1,100 یا بیشتر ساکنان که گفته شده بود برای تخلیه جمعه اجازه داده شد به بازگشت به خانه های خود را بعد از ظهر جمعه به عنوان طولانی به عنوان آنها آماده شدند که قادر به ترک در یک لحظه متوجه دلیل به طور مداوم در حال تغییر شرایط است.

حداقل 14 خانواده به خانه بازگشت و به هیچ چیز با آتش درست خانه های خود را با توجه به بخش اورژانس مدیریت مدیر براد بیکر. اضافی هفت خانه های آسیب دیده و هشت outbuildings نابود شدند و هفت بیشتر آسیب دیده است.

رابرت و کتی دیویس شد دو نفر از تاسف ، پدربزرگ و مادربزرگ شده در آلاباما در بعد از ظهر چهارشنبه برای انتصاب دکتر زمانی که آنها متوجه شدند آتش گرفتن خارج از کنترل و تصمیم به درایو به عنوان به سرعت به عنوان آنها می توانید سعی کنید و به حیوانات خانگی خود را و اسناد و مدارک مهم در خارج از خانه خود را.

آنها بیش از حد دیر است.

"آن زمان ما یک ساعت و نیم برای رسیدن به خروج 22 و ما در تلاش برای رسیدن به خانه خود را, اما پلیس نمی خواهد اجازه دهید ما به پایین وجود دارد به دلیل چقدر بد آتش پخش شد گفت:" آلیسون کارتر نوه رابرت و کتی دیویس.

Davis' سالمندان, chihuahua, فرشته, جان در آتش در حالی که گربه خود را بو جان سالم به در برد. خانه و همه چیز در داخل آن و در اطراف آن بود و در کل از دست دادن.

"پدر بزرگ من است بهتر از مادر بزرگ من. او را بیشتر ناراحت در مورد حیوانات و او ناراحت است و او خود را از دست داد, پیر فورد کامیون و عتیقه موستانگ" کارتر گفت. "و آنها هم ناراحت از دست دادن تمام آن تصاویر خود مجوز ازدواج و دیگر اسناد مهم است. حتی بسیاری از کلکسیونی عتیقه بودند. خانه سوخته است به زمین. تا کنون هیچ چیز نمی تواند ذخیره شود. آن را کردم تا آن را پیچانده یک جراحی بلند کردن در گاراژ او تا به حال یک ماشین برداشته است. آن ذوب شده من مادر بزرگ, ماشین, قایق خود را, خود را با تراکتور و چند تریلر."

کارتر راه اندازی یک GoFundMe حساب برای کمک به پدربزرگ و مادربزرگ او جبران برخی از ضرر و زیان خود را. آنها در حال حاضر ماندن با خانواده در حالی که آنها صبر کنید برای شرکت بیمه خود را برای آمدن ارزیابی خسارت در روز دوشنبه.

خانواده های دیگر مانند رایان و کلی Kniss و فرزندان خود 14 سال Kyley و 15 ساله Kyran برگشتم به دیدن خانه های خود را در یک قطعه اما آنها تا به حال از دست داده و دیگر چیزهایی که بر روی اموال خود را.

این Kniss خانواده مجبور شد از خانه خود را در Garcon نقطه جاده در روز چهارشنبه و تا به حال فقط 40 دقیقه به جمع آوری به عنوان بسیاری از وسایل مهم به عنوان آنها می تواند قبل از آنها مجبور به فرار.

آنها از دست یک گاراژ مانند ساختار بعدی را به خانه خود را به عنوان به خوبی به عنوان قایق خود را RV و یک کامیون به فروغ اما رها شدند به بازگشت جمعه و پیدا کردن خانه های خود را دست نخورده باقی مانده.

"خانه خوب است. ما از دست دادن نیست که کاملا شگفت آور" رایان Kniss گفت. "من به دنبال در خانه و یا چه استفاده می شود به خانه در سراسر خیابان و آن را رفته است. این که چگونه نزدیک ما به آن است."

خدا را شکر برای آنچه آنها: Garcon نقطه جاده خانواده شمارش نعمت آنها به عنوان دیده بان محله رایت

رایان Kniss گفت: او نیز برطرف شد که تمام 25 از جوجه های خود را در امان بودند. خانواده رفتن به ادامه اقامت در هتل تا محله خود را به طور کامل امن برای آنها را به بازگشت به طور دائم.

آنها با قرار دادن یک ژنراتور-مجهز بارانی در پشت بام خود را به کمک به کاهش هر گونه آسیب بیشتر و باقی مانده در لبه تا آتش است که 100% از بین رفته اند.

"ما در حال پریشان در مورد چیزهایی که ما از دست داده اما ما بسیار خوشحال هستیم ما هنوز چیزهای که ما" گفت: Ryan Kniss. "در همان زمان ما هنوز هم می ترسم چرا که هنوز هم وجود دارد که سطح عدم قطعیت است. که آتش می تواند دوباره. ما هنوز در حال آماده شدن برای بدترین. ما نمی توانیم حل و فصل است که مضطرب احساس که همه چیز در حال رفتن به نوبه خود. ما می خواهیم برای خوشحال بود و خدا را شکر اما در همان زمان, این هنوز هم ممکن است بیش از."

آتش نشانان در شب جمعه شد و امیدوار است که 60 درصد احتمال بارش باران کمک خواهد کرد اما می دانستم که اندکی احتمال رعد و برق نیز می تواند با روشن.

روز شنبه پیش بینی آب و هوا خواستار کاهش سطح رطوبت پایین به 29 درصد و باد به شمال شرق در 12-13 mph با gusts هوا تا 20 مایل در ساعت.

 آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب