'پروژه جالب توجه است آخرین شرکت برای ایجاد یک پیشنهاد برای سانتا رزا من-10 پارک صنعتی پیچیده

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:43 PM EDT Jul 23, 2020"پروژه جالب" آخرین سرمایه گذاری eyeing من-10 ش

توسط NEWSSALAM در 3 مرداد 1399

"پروژه جالب" آخرین سرمایه گذاری eyeing من-10 شهرک صنعتی در شهرستان سانتا رزا با مقامات و گفت: توزیع مواد غذایی شرکت می تواند تا 30 شغل با درآمد بالا به میلتون و سرمایه گذاری 3 میلیون دلار در اقتصاد محلی.

این شرکت در پشت این پروژه است که تحت کاری ادامه داده اند به عنوان بخش اقتصادی گروه توسعه کار کردن جزئیات یک توزیع مواد غذایی شرکت است که می خواهد به خرید پنج هکتار برای ساخت 25000 فوت مربع تسهیلات برای فاز اول با توانایی به گسترش است.

پروژه جالب خواهد پیوستن به پروژه شیردل, یک شرکت تجهیزات پزشکی و پروژه دونده عمده فروشی و توزیع مواد غذایی شرکت در پارک صنعتی که در شهرستان بانکی در جذب صنایع جدید و مشاغل جدید به سانتا رزا شهرستان است.

نفر دوم: سانتا رزا شهرستان به دنبال 3.5 میلیون دلار از پیروزی برای 'پروژه دونده' معامله

دولت جاده 87 می تواند تقویت پارک: آن را در نهایت انجام می شود: 17 سال و $101 میلیون بعد دولت جاده 87 ساخت و ساز کامل است

"هر چند ما در هیئت مدیره می شود سوال که چرا ما خرید زمین صنعتی," District 3 کمیسر همین سالتر گفت: صبح روز پنج شنبه. "گاهی اوقات ما آن را خرید و آن را به پنج تا 10 سال برای گرفتن یک پروژه از طریق این خط لوله است. اگر شما لازم نیست که محصول به معنی زمین شما در این بازی است. اگر شما در حال رفتن به در ایجاد شغل کسب و کار شما بهتر محصول است."

اریکا Grancagnolo دانشیار مدیر بخش توسعه اقتصادی بخش گفت: کمیسیون که پروژه شیردل است که هنوز هم با شوق و ذوق به دنبال من-10 پارک صنعتی پیچیده است اما یک مکث در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

Grancagnolo گفت: اخبار مجله که پروژه دونده است که تحت کاری ادامه داده اند برای دو سال است که هنوز هم به دنبال این پارک صنعتی به عنوان به خوبی.

Grancagnolo گفت: این شهرستان می تواند پیش بینی آشنایی با زیرساخت برای هر دو جالب و شیردل تا پایان سال 2020 و هر دو شرکت در حال انتظار برای شکستن زمین در اوایل سال آینده.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن