دادستان بازگشایی رسیدگی به سفید مرد سیاه و سفید قابل توجه دختر پس از NAACP اعتراض

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:15 PM EDT مه 27 سال 2020در پاسخ به جامعه نگرانی دادستانی دوبار

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

در پاسخ به جامعه نگرانی دادستانی دوباره بررسی کودک آزاری مورد مربوط به یک فرد بالغ سفید مرد که گفته می شود آمار یک جوان سیاه, دختر بچه در سر با یک کلید ماشین مسجل بین پنجه خود را.

با توجه به یک گزارش بازداشت چارلز ری Wyscaver, 60, زده و نوجوانان پس از او رو به مختصری درگیری فیزیکی با دختر خود را در یک اتوبوس مدرسه را متوقف Feb. 7. Wyscaver دستگیر شد Feb. 27 در یک تعداد از سوء استفاده از کودکان بدون آسیب جسمی اما دادستانی در نهایت اخراج این صورت پس از تعیین Wyscaver بود "اقدام در دفاع از دیگران."

این Pensacola فصل NAACP و جنبش ملی برای حقوق بشر و مدنی هر دو ابراز ناامیدی از این تصمیم. در یک کنفرانس مطبوعاتی در مرکز شهر Pensacola روز چهارشنبه سازمانها نمایندگان گفت: هر دو Wyscaver و قربانی سزاوار به روز خود را در دادگاه.

"یک مرد سفید پوست ضرب و جرح یک دختر 14 ساله, سیاه, فرزند وجود دارد هیچ پیگرد قانونی و مسخره گفت:" الیسون بنت عضو هیئت مدیره جنبش برای حقوق بشر و مدنی. "آنها ارسال کودکان از طریق juvenile justice روزانه برای چیزهایی که کمتر از این است. بنابراین من شفاعت به (دولت وکیل بیل) Eddins و کارکنان خود را به انجام کار درست. آوردن این مرد به عدالت است."

بنت گفت به اعتقاد او دولت تا به حال انجام کامل به اندازه کافی بررسی این حادثه و اشاره کرد که وجود دارد متعدد شاهدان عینی که تا به حال بوده است نه مصاحبه.

دستیار دادستان گرگ Marcille گفت: بعد از ظهر چهارشنبه که پس از یادگیری از نگرانی های او و Eddins گرفته بود نگاه دوم در مورد فایل و همراه تصویری از این حادثه. Marcille گفت: بر اساس بررسی خود و نگرانی از جامعه آنها را بازگشایی پرونده به دنبال مصاحبه همه شهود و نقد و بررسی اینکه آیا آنها حق تصمیم گیری اولین بار در اطراف.

"ما را از نگرانی هایی که مطرح شده به طور جدی" Marcille گفت. "ما درک می کنیم که سازمان های جامعه نگران هستند در مورد این موضوع. ما در حال رفتن به به طور کامل آن را بررسی و ما با هر کسی که معتقد است آنها باید اطلاعات در مورد وضعیت."

Marcille گفت: دولت در آن قانونی و رویه حقوق به بازگشایی پرونده. او گفت: Wyscaver است نه مواجهه با هر گونه اتهامات که ممکن است یا ممکن است تغییر بر اساس نتیجه بررسی است.

در Wyscaver بازداشت گزارش معاون نوشت: تلفن همراه تصویری به نظر می رسید برای نشان دادن Wyscaver تلاش برای تحریک یک مبارزه بین او و دیگر اطفال و سپس ضربت دختر با شانه خود را. یک درگیری فیزیکی درگیری بین دو دختر, اما آن را شکسته بود تا در عرض چند ثانیه.

Wyscaver گزارش سپس نقل مکان کرد و به سمت دختر بچه چرخش مشت خود را در او و از دست رفته و سپس چرخش دیگر مشت در و متصل خاراندن دست و پیشانی خود را با یک کلید گریبانگیر بین انگشتان خود را.

بر اساس یک NAACP مطبوعاتی, مادر بزرگ دختر فشرده اتهامات حدود دو هفته بعد به دست آورد و به هیچ کشش داشتن Wyscaver شارژ تا زمانی که او ارائه تصویری از این حادثه. یک وکیل محلی و NAACP ملاقات با دولت به بحث در مورد آن اظهار داشت: "آنها را دیدم Wyscaver دفاع از دختر خود را و به همین دلیل دولت

دفتر دادستان دنبال نمی کنند.

رادنی جونز یک کشیش محلی یک فعال مدنی گفت: آن را غیر قابل توجیه برای یک مرد رشد کرده است برای حمله به یک فرزند و بی وجدان برای دولت به اجازه یک مرد رشد کرده است به یک کودک بدون مواجهه با هر گونه عواقب.

"من فکر می کردم که چه سیستم قضایی بود برای, اجازه دهید به هر مرد یا زن باید روز خود را در دادگاه" جونز گفت. "من فکر می کنم این چیزی است که دولت اوباما باید انجام شود. آنها باید برگزار شد که آقایان پاسخگو باشد."

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن