معترضان انجام شده بر روی کاپوت SUV بیش از پنساکولا پل خلیج صحبت می کند

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:45 PM EDT Jun 7, 2020سیاه و سفید زندگی می کند موضوع معترض بود که ان

توسط NEWSSALAM در 19 خرداد 1399

سیاه و سفید زندگی می کند موضوع معترض بود که انجام شده بر روی کاپوت یک SUV برای سه مایل در سراسر Pensacola پل خلیج به عنوان معترضان پوشش شنبه برای جلوگیری از ترافیک می گوید او می خواهم برای دیدن راننده خودرو دستگیر شد.

"او را تهدید زندگی همه در آن خط" اردوگاه ساکن Jason Uphaus گفت: اخبار و مجله در روز یکشنبه. "او تا به حال به درایو در اطراف متوقف ترافیک و از طریق مردم برای رسیدن به پلی استور و او نمی مراقبت در مورد هر یک از آن."

پلیس گفت: آنها صحبت کرد و به هر دو طرف پس از متوقف راننده در سمت دیگر پل خلیج فارس نسیم. یکشنبه, راننده است دستگیر شده است. Pensacola پلیس گفت: این تحقیقات هنوز باز است و نام راننده نمی شود منتشر شده است.

شنبه در اعتراض نشت بر روی سه مایل پل: رویای مدافعان جلوگیری از ترافیک در پنساکولا پل خلیج مقابله با شهردار

تلفن همراه ویدئوها از رانندگان متوقف در ترافیک بر روی پل نشان می دهد Uphaus یک زن 36 ساله سفید, مرد روی کاپوت یک نقره فورد فلکس — در یک نقطه شکستن راننده و آینه های جانبی — به عنوان معترضان ساخته شده راه خود را از نقاشی های دیواری پل به Bayfront پارک وی برای جلوگیری از ترافیک در مدت کوتاهی قبل از 1 بعد از ظهر

این فیلم نشان می دهد که چگونه درگیری آغاز شد اما Uphaus گفت: این حادثه زمانی آغاز شد که راننده, که او به عنوان یک مرد سفید پوست در 20s خود شروع به شتاب و ترمز در Bayfront پارک وی نزدیک به او و برخی دیگر از معترضان. Uphaus گفت که او و معترضان بودند یک زن و شوهر از ده پا در مقابل خط از معترضان بودند که شروع به اسلحه قفل در وسط جاده.

Uphaus گفت که او ضربه توسط راننده و احساس او تا به حال هیچ چاره ای اما به تکیه بر روی کاپوت ماشین.

"آن را مانند من آن را چون من فقط می خواستم به دلیل خواهد بود که به طور کامل دیوانه" Uphaus گفت. "دلیل من در هود است چرا که او پس از ضربه من اولین بار او شتاب. او تصمیم گرفت: "من قصد دارم به درایو را از طریق شما یک راه یا دیگری.' که در آن نقطه من احساس من تا به حال یک راه برای گرفتن اطراف. آن را یا زیر یا بالا برود."

Uphaus انجام شد و تمام طول پل در خودرو هود. او تخمین زده خودرو به 50 مایل در ساعت در یک نقطه و گفت: او را برداشت و در سمت راننده آینه در تلاش برای وادار کردن راننده برای متوقف کردن.

"این ایده آمد به سر من به اشک به همه چیز من می توانم دست من — برف پاک کن شیشه جلو و همه آن نوع از مسائل — اما من فکر کردم که ممکن است به تشدید این وضعیت به اندازه کافی به حال جایی که اگر او می خواهد به من کردن ماشین به اندازه کافی بد او ممکن است انتخاب کنید تا به سرعت و با شدت بهم زدن روی ترمز" Uphaus گفت. "تنها چیزی که من می تواند انجام دهد نگه دارید و فقط امیدوارم که او می آید به حواس خود را و می گوید:" این احمقانه است و متوقف می شود."

Uphaus گفت: خلیج فارس نسیم پلیس خودرو در انتظار بود در ميانه در سمت دیگر پل که در آن نقطه متوقف راننده و Uphaus صعود کردن ماشین.

Uphaus منتقل شد و توسط اورژانس به بیمارستان محلی است. او گفت: هیچ استخوان شکسته شد اما او زانو راست و شانه چپ خود را در شکل بسیار بد و او فکر می کند او خواهد بود و دوره نقاهت را در خانه برای چند روز حداقل.

"من زانو است که به اندازه یک گریپ فروت, این, صبح," او گفت:.

در طول هفته گذشته Uphaus بازدید کرده گرافیتی پل چندین بار در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. او گفت که در ذهن او نقش او در بازی حضور در این تظاهرات این بود که از "پس زمینه ناظر."

"به عنوان مورد نیاز من می خواستم برای حمایت به هیچ وجه من می توانم" او گفت:. "همانطور که ما دیده ایم در سراسر کشور ما تا به حال بسیاری از حوادث است. به طور خاص در برابر سیاه معترضان بنابراین اگر چیزی بود که رفتن به پایین من می خواهم سعی کنید برای قرار دادن خودم در راه است."

Uphaus گفت که در حالی که در بیمارستان یک PPD افسر پلیس اطلاع داد و از او خواهد شد برای بازجویی اما Uphaus گفت: هیچ چیزی در آمد که. او به خانه بازگشت و شنبه شب.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن