کشيش اعلام سقوط سه ماهه را در غول hamster توپ

دولت را در نهایت به یک تصمیم در مورد سقوط سه ماهه پس از شور و مشورت بسیار. اواخر شب گذشته کشيش Persis Drell اط

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

دولت را در نهایت به یک تصمیم در مورد سقوط سه ماهه پس از شور و مشورت بسیار. اواخر شب گذشته کشيش Persis Drell اطلاع استنفورد جامعه است که طبقات را در پردیس در پاییز اما همه دانش آموزان را به حضور در کلاس های غول پیکر, blow-up hamster توپ.

لیلیان Michaels '21 ارائه شده بود این پیشنهاد را به عنوان یک شوخی است.

"ما با استفاده از توپ برای یک کاردینال شب رویداد سال گذشته" مایکل توضیح داد. "من فقط بی حوصله در قرنطینه زمانی که من فرستاده شده در پیشنهاد. من فکر نمی کنم آنها در واقع ما را در غول جوندگان بالن."

کشيش Drell اما فوق العاده جدی در مورد این طرح. دانش آموزان هر یک با توجه به منفجر کردن توپ و تلمبه و از آنها انتظار می رود به "کت و شلوار" قبل از رفتن به کلاس و یا فضاهای مشترک. همستر توپ در خدمت دو تابع: جلوگیری از دانشجویان از تنفس در هر یک از دیگر و همچنین تشویق اجتماعی فاصله خود را با توجه به پوچ اندازه. این کپسوله سازی طبیعت از توپ های جلوگیری از تماس فیزیکی.

این همه بد نیست با توجه به کشيش که برجسته مثبت در ایمیل خود. او توضیح داد که دانش آموزان دیگر نمی خواهد نیاز به دوچرخه در محوطه دانشگاه به عنوان آنها می توانید به سادگی رول به کلاس خود را. او همچنین معتقد است که توپ را تهیه و به دانشگاه استنفورد سرگرم کننده دوست طبیعت است.

"آنچه را سرگرم کننده تر از نشستن در چهار با دوستان خود را؟" کشيش Drell توضیح داد. "در حال حاضر شما می توانید با دوستان خود را در چهار نورد در اطراف در حالی که در لوله توپ های ساحل. آن را مانند یک زمین بازی قابل حمل."

برخی از دانش آموزان که نگرانی در مورد عملی از توپ بود و چگونه می توانید از طریق درگاه و چگونه که مسئولیت رسیدگی به ، یک دانشجو در برابر ابتکار هنری لی '22 تا سوال.

"من فقط نیاز به دانستن" لی گفت. "چگونه من مدفوع زمانی که من به دام افتاده در یک بالون زندان؟"

این سوال هنوز پاسخ داده شود اما برخی از دانش آموزان کمتر مردد در مورد شهردار اعلام مایکلز در میان آنها است.

"من قصد خرید یکی از این hamster توپ برای خودم به هر حال" مایکل گفت. "راستش این نوع حماسه است."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با کیرستن متلر در kmettler 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن