روانشناس Vickie ذرت به رسمیت شناخته شده توسط همسالان برای خدمات به UCLA

Vickie میز استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و UCLA, کالج, مفتخر شده است و توسط همکارانش برای خدمت به دانشگ

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

Vickie میز استاد در UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و UCLA, کالج, مفتخر شده است و توسط همکارانش برای خدمت به دانشگاه علمی سنا 2020 سنا جایزه خدمات.

این جایزه که سالانه به عضو هیات علمی که بیشتر نشان می دهد UCLA ماموریت آموزش و پژوهش و خدمات است.

"من بسیار افتخار. وجود دارد همکاران را ساخته اند که به کمک زیادی, بنابراین من در شرکت خوب" گفت: ذرت یک استاد برجسته حوزه سلامت, سیاست و مدیریت در فیلدینگ مدرسه و همچنین به عنوان یک استاد روانشناسی.

"با تشکر از شما برای مدت طولانی و مداوم رهبری و تعامل خود را با دانشگاه UCLA و جامعه" نوشته مایکل Meranze استاد تاریخ و رئیس دانشگاهی سنا.

ذرت یک روانشناس بالینی که برای اولین بار آمد به UCLA در سال 1979 نیز خدمت کرده است گذشته از 14 سال به عنوان مدیر مرکز پل تحقیقات و نوآوری آموزش و پرورش برای اقلیت سلامت اختلافات راه حل های یک NIH-بودجه مرکز با حدود 80 هیات علمی و کارکنان و دانشجویان و فعالان جامعه کار برای از بین بردن سلامت جسمی و روانی نابرابری نژادی در/جمعیت اقلیت قومی. ذرت سابق صندلی مجلس سنا و ریاست چندین کمیته های سنا.

"آنچه که من بیشتر درک است که او سخاوتمندانه با زمان خود را برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات ارائه پیشنهادات و بیرون رفتن از راه خود را برای کمک به پیدا کردن پاسخ و راه حل برای مسائل زمانی که آنها بوجود می آیند" نوشته آنت استانتون استاد و صندلی روانشناسی در نامه اش میز نامزدی برای این جایزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن