استاد روانشناسی افتخار برای کار پیشگام در شناخت اجتماعی'

شلی تیلور برجسته تحقیقات استاد روانشناسی در کالج UCLA و تاسیس محقق در زمینه شناخت اجتماعی, سلامت, روانشناسی و

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

شلی تیلور برجسته تحقیقات استاد روانشناسی در کالج UCLA و تاسیس محقق در زمینه شناخت اجتماعی, سلامت, روانشناسی و اجتماعی, علوم اعصاب اهدا شده است BBVA بنیاد مرزهای دانش جایزه در علوم اجتماعی است.

BBVA بنیاد ستایش تیلور است که در دانشکده در UCLA از سال 1979 به عنوان یکی از پیشگامان شناخت اجتماعی نشان داد که نقش شناختی تعصب در روابط اجتماعی. شناخت اجتماعی است که روند ساخت حس از جهان اجتماعی — مردم چگونه فکر می کنم در مورد خود افراد دیگر گروه های اجتماعی بشر, تاریخچه و آینده است. این اجتماعی دانش شروع به توسعه در مراحل ابتدایی و راهنمایی انسان باورها در مورد دیگران و رفتار اجتماعی.

"این افتخار بزرگی است که به دریافت این جایزه گفت:" تیلور عضو آکادمی ملی علوم و آکادمی آمریکایی علوم و هنر که یک متخصص در چگونه مردم در مقابله با سختی. "در دهههای گذشته و شناخت اجتماعی رفته است از اینکه یک ایده جالب به عنوان یک نیروی هدایت کننده در تحقیق علمی در مورد چگونه مردم فکر می کنم در مورد خود و جهان اجتماعی. من ممنون به خصوص همکار من سوزان تلنگر برای او مهم مشارکتی نقش مهمی در توسعه و پس از آن برجسته در این زمینه."

بنیاد جایزه استناد ستایش تیلور به عنوان یکی از با نفوذ ترین روانشناسان اجتماعی کار امروز که "بینش شگفت انگیز" و "سهم برجسته" را روشن نقش شناختی کلید های میانبر در شکل گیری تعاملات اجتماعی.

BBVA بنیاد مرزهای دانش جوایز تاسیس در سال 2008 به رسمیت شناختن و پاداش سهم تاثیر استثنایی در علم و تکنولوژی و علوم اجتماعی و علوم انسانی. BBVA بنیاد بخشی از گروه مالی BBVA همکاران با اسپانیایی شورای پژوهش ملی, اسپانیا, برتر تحقیقات عمومی سازمان است. بنیاد ترویج جهانی تحقیقات علمی به رسمیت می شناسد و سهم قابل توجهی در تحقیقات علمی با مرزهای دانش جوایز که شامل یک جایزه نقدی از 400 ، 000€.

تیلور و تلنگر استاد روانشناسی در پرینستون کسی که با او شده است به همکاری از سال 1972 منتشر شده در سال 1984 "شناخت اجتماعی" یک نقطه عطفی کتاب; نسخه چهارم آن در سال 2012 است که با عنوان "شناخت اجتماعی: از مغز به فرهنگ است." نویسندگان این مقاله پیشنهاد یک مدل که در آن مردم با اطلاعات در محیط اجتماعی خود را (مردم و گروه های اجتماعی) در دو متمایز سرعت: آهسته دقیق, سرعت, بر اساس تجزیه و تحلیل نظام مند از تمام اطلاعات موجود و سریعتر نسبتا سطحی یک رسم در "شناختی میانبر" تعصبات و استراتژی است که ساده به مشکلات پیچیده است.

به جای رسیدن به نتیجه گیری در یک شیوه ای منطقی مردم اغلب تکیه بر کلید های میانبر از جمله کلیشه. تیلور و Fiske تعریف انواع مختلفی از اجتماعی متفکران از جمله آنچه آنها به نام "شناختی خسیس" که نمایشگاه یک نوع تعصب طرفدار اطلاعاتی که تایید اعتقادات خود کاهش تلاش ذهنی درگیر در پردازش. شناختی خسیس به طور همزمان تساوی و تقویت کلیشه های موجود مانند نژاد و جنسیت و سن و وضعیت مهاجر. مدل خود را به کمیته نوشت: "جزئیات شرایط که تحت آن بیشتر مشروح شناختی فرآیندهای مورد استفاده به عنوان پایه ای برای تصمیم گیری است."

تیلور نیز در میان بنیانگذاران سلامت روانشناسی مشهور برای سهم خود را در, چگونه استرس بر سلامتی و چگونه عوامل اجتماعی قادر به بافر این اثر است.

تحقیقات خود را در سلامت روانشناسی او منجر به کشف "مثبت توهمات" است که با مردم تمایل به درک چیزهایی که در خوش بینانه, نور, باور آنها بهتر از آنها هستند. تیلور نشان داد که این تعصب منجر به بهبود بهداشت و سلامت است که این توهم بسیار تطبیقی. تیلور یک رهبر در تحقیقات به چگونه استرس بر سلامتی و چگونه عوامل اجتماعی می تواند در خدمت به عنوان یک بافر در این رابطه است.

چه اتفاقی می افتد زمانی که شما حمایت اجتماعی می شود خطرناک است ؟

در یک مقاله جدید منتشر شده توسط BBVA بنیاد تیلور و Fiske تجزیه و تحلیل تاثیر COVID-19 همه گیر ممکن است در زندگی اجتماعی است. دیگر مردم به آنها توجه داشته باشید منبع ما بزرگترین خطر است و ما بزرگترین پشتیبانی می کند. ما چگونه تصمیم می گیرید که امن و قابل اعتماد? آنها توضیح دهید که چگونه شناخت اجتماعی اجازه می دهد تا ما را به این تعیین.

تحت شرایط عادی حمایت اجتماعی یکی از موثر ترین منابع یک فرد برای مقابله با تهدید.

"یکی از ویژه نگران کننده جنبه های کروناویروس بیماری همه گیر است که آن را تضعیف می کند و حتی می تواند به از بین بردن این منابع حیاتی" مقاله گفت. "عفونت است البته اجتماعی منتقل می شود بنابراین فرد آلوده به احتمال زیاد آن را از تماس های اجتماعی و پس از آن ممکن است سهوا آن را به دیگران منتقل. چگونه ویرانگر است بدانید که یکی از حمایت اجتماعی ممکن است حذف بسیار زای یکی است و در تلاش برای مبارزه با, مدیریت و یا جلوگیری از."

در این مقاله آمده است که وجود دارد می تواند عواقب دیگر نیز مانند ضربه به فرم دوستی های جدید ممکن است خاموش شود و مردم می آیند برای مشاهده جهان با بیش سوء ظن و نگرانی است.

"و در عین حال نیز وجود دارد احتمال است که ما را از ظهور این بار تلاش با تجدید قدردانی برای ما روابط اجتماعی و فیزیکی و عاطفی مزایای آنها فراهم می کند. هرگز در آن است روشن تر از در یک بحران است که هیچ کس حل چنین مشکلات شدید به تنهایی. ما باید بستگی دارد یکی دیگر برای گرما و کمک کند و با ارائه و دریافت پشتیبانی است که جوهر انسانیت ما."

تیلور همچنین در حال توسعه یک جایگزین برای غالب مبارزه یا پرواز نظریه از نحوه پاسخ افراد به استرس است که این ایده که پاسخ مردم هم به شدت به حوادث استرس و یا فرار از آنها. او جایگزین "تمایل و رفتار و برخورد" مدل متحده است که مردم و به خصوص زنان به دنبال مثبت پرورش روابط اجتماعی است.

هشت نفر از تیلور مقالات پژوهشی در کارشناسی مجلات علمی هر یک ذکر شده است بیش از 1000 بار. او تحقیقات پشتیبانی شده توسط بنیاد ملی علوم و موسسه ملی بهداشت از سال 1974.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن