عمومی نیست درک ایده 'بیهوده درمان برای بیماران بدحال

سلامت + رفتار تحقیقات جدید ممکن است به خصوص مربوط به زمان COVID-19 همه گیر پزشکان و بيماران اعضای خانواده گ

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399
سلامت + رفتار

تحقیقات جدید ممکن است به خصوص مربوط به زمان COVID-19 همه گیر

پزشکان و بيماران اعضای خانواده گاهی اوقات برخورد هنگامی که یک بیمار است تا بیمار که درمان بیشتر به سادگی نمی خواهد کمک کند. شناخته شده به عنوان "بیهوده درمان" و یا "به طور بالقوه نامناسب درمان" تهاجمی مداخلات پزشكي هستند که بسیار بعید است به نفع بیماران گاهی اوقات ادامه دهید چرا که خانواده ها تمایلی به قبول توصیه پزشکان است.

جدید UCLA مطالعه نشان می دهد عموم مردم نه به طور کامل درک معنای این شرایط اگر چه این مفهوم مهم است که درک کنند به طوری که خانواده ها می تواند به طور کامل مطلع تصمیم گیری برای عزیزان خود. این مطالعه که محققان می گویند برای اولین بار به بررسی این موضوعمنتشر شده در peer-reviewed مجله Annals ATS.

بیهوده درمان بحث شده است برای سال ها توسط پزشکان ethicists و مشاوران حقوقی اما کارشناسان به تازگی مشخص شده نیاز به افزایش تعامل عمومی در این بحث گفت: سرب نویسنده دکتر Thanh نویل دستیار استاد ریوی و مراقبت بحرانی پزشکی در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

"مطالعه ما نشان داد که اکثر افراد غیرمتخصص بر این باورند که خانواده ها حق دارند که به دنبال درمانهای تهاجمی بیش از امتناع از پزشکان و ترویج بيمار در حالی که انقیاد نگرانی در مورد محدود اجتماعی منابع," او گفت:. "این مسائل به احتمال زیاد تبدیل به بیشتر مربوط به منابع برای مراقبت های پزشکی به طور فزاینده ای کمیاب در یک نامعقول سیستم مراقبت های بهداشتی مانند طول COVID-19 بیماری همه گیر."

بین المللی پزشکی تجربه نشان داده است که برای برخی از افرادی که ضعیف هستند و یا کسانی که باید بالا-خطر در شرایط تهاجمی مراقبت شده است موثر است. پیگیری غیر مفید درمان نیز می تواند منجر به کاهش در دسترس بودن مراقبت از بیماران دیگر نویل گفت: که باعث می شود درک مفهوم نامناسب فشرده-درمان مراقبت ویژه مهم است.

محققان انجام تمرکز گروه با 39 شرکت کنندگان در سنd 18 ساله و مسن تر که یا تا به حال در بیمارستان بستری بستگان و یا در بیمارستان بستری شده بود خود را دارند. هیچ یک آموزش دیده بودند در زمینه های پزشکی. شرکت کنندگان در ابتدا به سختی درک مفهوم بالقوه نامناسب و درمان گفت: در حال حاضر نامگذاری شد و ناکافی است. آنها همچنین گفته است که " کمتر از حد مطلوب پزشک–ارتباط با بيمار و بحث های عمومی در مورد پایان زندگی مسائل. شرکت کنندگان در شک و تردید بودند که درمان های پزشکی می تواند کاملا نامناسب و یا بیهوده و ابراز ترس که مفهوم پزشکی بیهودگی می تواند به تضعیف بیمار و خانواده استقلال است.

در حالی که شرکت کنندگان در نهایت درک مفهوم بیهوده درمان پس از اینکه با ارائه یک سری از فرضی مواردبسیاری هنوز احساس می شود که خانواده ها باید به دنبال درمانهای تهاجمی با وجود پزشکان توصیه هایی در برابر آنها. نویل توصیف یک بحث است که در آن شرکت کنندگان توافق کردند که آن را از نظر پزشکی نامناسب برای نگه داشتن یک اغماء, سالمند, بیمار, با پایان مرحله متاستاز سرطان زنده مکانیکی حمایت از زندگی و در عین حال آنها نیز به شدت بر این باور است که خانواده از حق درخواست و دریافت این درمان باید آنها را انتخاب کنید.

"یافته های ما التماس برای جلب توجه افکار عمومی و توجه بحث, گفت:" دکتر نیل ونگر مطالعه ارشد نویسنده و استاد کلی داخلی پزشکی و خدمات بهداشتی پژوهش در گفن مدرسه.

این یافته ها محدود محققان اشاره کردند, به دلیل تمرکز-گروه شرکت کنندگان انتخاب شدند و از میان یک گروه از داوطلبان و بیمار–خانواده مشورتی اعضای شورا در یک مرکز پزشکی. علاوه بر این اکثر آنها سفید و کالج, تحصیل و پاسخ ممکن است منعکس کننده تنوع افکار است که می تواند وجود داشته باشد در میان قومی مختلف و گروه های نژادی است.

همان UCLA تیم قبلا نشان داده شده در مطالعات منتشر شده در JAMA Internal Medicine و مراقبت بحرانی پزشکی که بیهوده درمان شایع است و که در آن رخ می دهد در هزینه به خطر بیافتد برای مراقبت از بیماران که ممکن است بهره مند شوند.

مطالعه همکاری نویسنده دکتر Derjung تارن و کارول Pavlish از UCLA.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب