سیاست عمومی نام استاد به کلاس 2020 کارنگی همراهان

هارون Panofsky, دانشیار استاد سیاست عمومی در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی شده است به نام یک سال 2020

توسط NEWSSALAM در 24 اردیبهشت 1399

هارون Panofsky, دانشیار استاد سیاست عمومی در دانشگاه UCLA Luskin دانشکده امور عمومی شده است به نام یک سال 2020 کارنگی همکار. در حال حاضر در ششمین سال کمک هزینه تحصیلی فراهم می کند $200,000 دستمزد طراحی اجازه می دهد تا گیرنده به اختصاص تا دو سال قابل توجهی به پژوهش و نوشتن است.

Panofsky, که همچنین دارای قرار ملاقات در جامعه شناسی و جامعه و ژنتیک است که در میان یک کلاس از 27 همراهان در سراسر کشور — 14 از نهادهای عمومی — به افتخار. Panofsky انتخاب شد از میان بیش از 300 نامزد ارسال به خیریه بنیاد ایجاد شده توسط اندرو کارنگی در سال 1911.

این جایزه را حمایت Panofsky کار در آینده کتاب با عنوان "ناعادلانه ضعف: مسابقه در مه از ژنتیک است." Panofsky اصلی علاقه پژوهش در جامعه شناسی علم و دانش با تمرکز ویژه بر روی ژنتیک. اولین کتاب "بدرفتار علم: جنجال و توسعه رفتار ژنتیک" منتشر شده در سال 2014 مورد تجزیه و تحلیل علل و عواقب ناشی از اختلاف در زمینه سرعت در حال رشد. در کتاب جدید خود Panofsky خواهد نشان دهد که به عنوان عمومی و محققان را به دادگاه تجدید نظر به علم ژنتیک به تعریف مسابقه و توضیح نژادی و نابرابری در سلامت رفتاری و اجتماعی, موفقیت, نتایج شده است گیج کننده و مبهم است.

"ابهام پخته است به علم خود نه فقط خود تفسیر" Panofsky گفت. تحقیقات خود را به بررسی ژنتیکی حوزه مانند نژادی تعریف رفتاری, تحقیق, اصل و نسب و هویت و سلامت جامعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن