Pulitzers و شاعرانه اشکال: مصاحبه با پاتریک فیلیپس

می خواند ضرب و شتم ویرایشگر اسکات Stevens مصاحبه با شاعر و استاد دانشگاه استنفورد پاتریک فیلیپس. تازه ترین کتا

توسط NEWSSALAM در 31 اردیبهشت 1399

می خواند ضرب و شتم ویرایشگر اسکات Stevens مصاحبه با شاعر و استاد دانشگاه استنفورد پاتریک فیلیپس. تازه ترین کتاب او "خون در ریشه: یک پاکسازی نژادی در امریکا" بازگو سابقه طولانی نژادی و بی عدالتی و خشونت در Forsyth County, Georgia. "مرثیه برای یک ماشین شکسته," تازه ترین کتاب او, از, شعر, شد, فینالیست برای جایزه ملی کتاب.

اسکات استیونس (SS): چگونه شما را تبدیل به یک داور برای جایزه پولیتزر?

پاتریک فیلیپس (ص): مانند بسیاری از چیزهای خوب در این مورد از طریق یک کاملا غیر منتظره ایمیل. جایزه پولیتزر است که توسط اداره دانشگاه کلمبیا به طوری که مردم از دفتر خود را ایمیل فرستاده و گفت: "ما می خواهم شما را دعوت به داوران." من خوشحال به خواسته می شود. آن را تبدیل به یک مقدار زیادی از کار و درگیر یک برج غول از کتاب جعبه که آنها را حمل به خانه من. اما عمدتا این یک افتخار بود که در حضور هیئت منصفه و به حمایت از کتاب من تحسین.

اس اس: به نظر می رسد مانند آن را بزرگ و حجم کار. من فکر می کنم من تو را دیدم یک مقاله گفت که آنها می تواند شما را به تقریبا 500 کتاب گاهی اوقات.

ص: آره! من به یاد داشته باشید چه تعداد دقیق است اما جعبه آمد سریع و خشمگین که تقریبا هر ناشر در کشور تسلیم جدید خود را به عنوان. این بدان معنی است که بیش از هر سال دیگر در زندگی من تا به حال واقعی سربار نظر دولت آمریکا, شعر در 2019.

اس اس: چقدر از خواندن خود است که ترکیبی از کلاسیک چیزهای قدیمی و معاصر داغ جدید چیزهای ؟

ص: من به عنوان خوانده شده همه چیز و هر چیزی که تجدید ایمان من در هنر نوشتن. تا آنجا که چیزهای قدیمی من یک پس زمینه در دوره مدرن اولیه و دکترای متمرکز در 17 قرن ادبیات انگلیس. پایان نامه من در مورد بود Ben Jonson و یک دسته از اشعار و نمایشنامه نوشت و در دوران طاعون شیوع الیزابت و مربوط بدوره سلطنت جیم لندن — است که می گویند شکسپیر لندن است. آن را آسان تر به فروش به تدریس بسیار اخیر نوشتن و من عشق زیادی که بیش از حد, اما من اغلب در تلاش برای استفاده از شعر در حال حاضر به عنوان یک نوع از "دروازه ورود به مواد مخدر" برای دانش آموزان به سرمایه گذاری بیشتر در خارج از منطقه راحتی خود را.

من همچنین به عنوان خوانده شده بسیاری از معاصر آمریکایی شعر اما هرگز در این مقیاس است که من برای داوران پولیتزر که در آن من تا به حال جعبه و جعبه کتاب پایین آمدن تسمه نقاله. سه نفر وجود دارد از ما در این کمیته و همکار من منصفه شدند و به شاعران مرلین چانه و آدم Kirsch شناخته می شود. به عنوان ماه علامت و به عنوان کتاب برج رشد آن را به خوبی می دانیم که آنها در خارج وجود دارد خواندن نیز هست. در پایان آن را دوست داشتنی تلاش گروه.

SS: وجود هر گونه روند در کتاب شما را در بر داشت در سال 2019? هر چیزی که نگه داشته تکرار?

ص: شما شروع به توجه کنید که برخی از سبک ها و افراد بخشی از روح زمانه و برخی شاعرانه حرکت عود در بسیاری از کتاب است. من فقط خواندن یک نقل قول از یوسف Komunyakaa از اواسط دهه 90 که در آن او می گوید که در هر زمان چیز جدید اتفاق می افتد در شعر جهان, آن است که توسط بسیاری از تقلید. من فکر می کنم که اجتناب ناپذیر به عنوان ما همه تحت تاثیر یک دیگر و من می دانم که زمانی که من به نوبه خود بازگشت به کار خود من پس از خواندن یک شاعر من واقعا دوست دارم که صدا را اغلب راه خود را پایین آغوش من و در سراسر روی صفحه کلید.

به این معنا که بسیاری از شاعران در حال شنا کردن در همان جهت است که چرا آن را بسیار خطر ناک برای پیدا کردن یک کتاب است که واقعا منحصر به فرد و صوتی است که برای تلفن های موبایل مانند هیچ کس دیگری. ما سه فینالیست شد Dorianne Laux را "تنها به عنوان روز طولانی" مری Ruefle را "بیشعور" و جریکو قهوه ای را "سنت" و در هر سه مورد آن منحصر به فرد کیفیت صدا که شروع به پریدن کرد به من ... مفرد با کیفیت از آگاهی است. حتی با صدها کتاب در شمع در اتاق نشیمن من فکر نمی کنم من می خواهم اشتباه خود اشعار برای هر کس دیگری.

همه مستحق و من امیدوارم که پولیتزر اعلام کمک کرده است را با توجه به هر سه مجموعه. Dorianne Laux کتاب بسیاری از مرثیه برای مادرش که یک پرستار بود. من برای اولین بار به عنوان خوانده شده "تنها به عنوان روز طولانی" ماه قبل از همه گیر و آن را به من زده و سپس فقط چگونه نادر آن را به یک پرستار به عنوان شکل اصلی را در یک شعر و یا به شنیدن این نوع کار ها را جشن گرفتند. بازگشت به آن اشعار در دنیای جدید از COVID-19 من زده چقدر prescient Laux بود و چگونه عاقلانه: برای کمک به ما این قهرمانی از همه ضروری کارگران ما در حال حاضر در نهایت جشن.

مریم Reufle را "بیشعور" شگفت انگیز است و همچنین, و در شعر بعد از شعر او به نحوی موفق به تواند به طور همزمان مسخره و مناقصه, companionable و وحشیانه, terrifyingly صادق است. من نمی دانم او چگونه است اما Ruefle نوع شاعر که می توانید زوم در یک catered بوفه کوچک حک شده تربچه مرد نوسانی در کمی تربچه و من کاملا پرچ. و سپس به من فشرد تا با احساسات قبل از شعر است.

جریکو براون کتاب "سنت" نیز احساس فوق العاده فوری است. در میان بسیاری از افراد دیگر آن شامل سال سوزاننده و متین اشعار در مورد نژادی و بی عدالتی و مورد تهدید ثابت از خشونت پلیس علیه مردم رنگ. این باید به عنوان جای تعجب نیست که بسیاری از شاعران بودند که نوشتن در مورد این مسائل در کتاب است که ما به عنوان خوانده شده. اما این اشعار به "سنت" ایستاده بود برای استادانه راه قهوه ای صحبت می کند — اغلب در همان شعر — به عمومی و خصوصی inescapably سیاسی و عمیقا شخصی است.

SS: آره آنها جالب توجه است انجام می شود. و بخشی از آن بود, حداقل در درک من چون از رمان خود را با استفاده از فرم های سنتی مانند مجموعه غزلیات غزل و بلوز. و سپس من کاملا مطمئنم که او اختراع "دوبلکس" فرم. آیا شما هر گونه افکار در فرم ؟ براون استفاده از فرم ؟

ص: بله که رسمی ضربه ای به عنوان یک راه برای شکل دادن به یک واقعیت گیج کننده و عاطفی محدوده بسیار نزدیک و عزیز را به قلب خود من. دوبلکس شکل که قهوه ای اختراع واز بسیاری از خوبی سزاوار توجه نه تنها به خاطر اشعار او در فرم بسیار قوی هستند بلکه به این خاطر که در حال حاضر وجود دارد بسیاری از دیگر شاعران نوشتن نسخه های خود را از دوبلکس.

این است که همه فقط می گویند که قهوه ای رسمی به نوبه خود و تبدیل از فرم جدید استفاده می کند — خوشحال اما تعجب من است. وجود دارد منسوخ مفهوم که به لحاظ سیاسی درگیر شعر باید انتخاب رسمی آزادی بالاتر از همه چیز و که برای نوشتن رسمی الگوهای — آیا اختراع و یا دریافت — ذاتا محافظه کار است. اما این همیشه یک دوگانگی کاذب بر اساس یک مفهوم است که رسمی الگوهای متعلق به یک گروه از مردم بیش از هر دیگر. بنابراین من لذت بردم از تماشای بسیاری از معاصر آمریکایی آفریقایی تبار شاعران ما نشان دادن راه به یک جدید جدید فرمالیسم اگر شما خواهد شد. و قهوه ای را از "سنت" است که علاوه بر قدرتمند است که به خوبی ... سنت است.

SS: کاملا.

من تمایل به راه رفتن به گذشته یا معاصر برای خود من خواندن. بنابراین گاهی اوقات احساس می کنم مثل من اندکی درک سیاسی که شعر را از دهه 60 یا 70. در اندک درک وجود این شکست بزرگ و دور از کسانی که سختگیرانه تر اشکال به عنوان بخشی از اعتراض سیاسی.

PP: این موضوع از دو ساعت سخنرانی. [خنده]

اما بله در طول رایگان-آیه انقلاب از 1950s و 60s ترین شاعران روت در سبک رسمی انداخت سنتی متر با صلیبیون مانند Robert Bly دعوت از همه شاعران آمریکایی به دنبال او بیش از باروها در جنگ علیه iambic آیه. اما من فکر نمی کنم که تمایز نگه می دارد تا به عنوان به خوبی به عنوان منتقدان خواهد بود چرا که نسل که منجر رایگان-آیه انقلاب ... همه آنها آموزش دیده به عنوان formalists و همه چیز آنها در شعر آزاد مطلع شد که دیگر سختگیرانه تر موسیقی. نه به ذکر است که بسیاری از آنها مانند جیمز رایت رفت مخفیانه نوشتن کامل غزل (و پنهان کردن آنها از Bly).

من حدس می زنم از طریق خط در اینجا است که من دوست دارم "سنت"'s نوآوری و بازیگوشی با شکل و من نمی بینم که به عنوان برخی از veering از تجویز مسیر در قرن 21 شعر آمریکا. آن همیشه وجود دارد.

SS: آیا شما را از هر چیز دیگری برای گفتن در مورد آنچه آن را مانند به کار با قضات ؟

ص: آن را به من یادآوری بسیاری از لذت از آموزش به صداقت. نوشتن بسیار انفرادی حرفه و در حالی که تنهایی یکی از چیزهایی که من در مورد آن, نیز وجود دارد یک نقطه که در آن شما طلب جامعه و اصحاب در هنر است.

خیلی دوست داشتنی بود به در نظر گرفتن تمام این کتاب دانستن که آنچه باقی مانده بود یک نوع خواندن کارگاه با دو شاعر من تحسین آدم Kirsch شناخته می شود و مرلین چانه. دور هم جمع شدیم و جشن های مورد علاقه, اشعار مورد علاقه مجموعه. وجود ندارد بسیاری از مشاجره به عنوان یکی ممکن است ترس ... فقط یک مقدار زیادی از نکات دقیق وظریف جالب برای مکالمه. به طوری که واقعا شاد و پرارزش ترین بخش این فرآیند است. من فکر می کنم زمانی که شما یک نویسنده جوان و شما در حال ارسال به مسابقات و برنامه های کاربردی کمک و مدرسه گراد می توان آن را آسان به تصور برخی شوم کمیته عبور از قضاوت در کار خود را. [خنده] اما در واقع آن کاملا مخالف بود.

SS: خوب است برای شنیدن.

ص: آره ... من امیدوارم که مردم را به جای تصور کنید گروهی از قضات که عشق این مسائل و ریشه برای هر نویسنده است. هر بار که شما تلنگر صفحه شما امیدوار به دور دمیده می شود با اشعار.

اس اس: که خوب است. [خنده] خوب دانش را که آنها در حال ریشه کن برای نویسندگان.

ص: خوب هیچ کس می شود سرشار از خواندن کتاب شعر برای یک جایزه کمیته! این یک کار از عشق.

SS: آیا شما احساس می کنید مانند شما در حال مهار رایگان در قضاوت? آیا شما احساس می کنید مانند پولیتزر هیئت مدیره فقط گفت": کتاب! خواندن آنها به ما بگویید که در مورد آن"?

ص: پولیتزر مدیران توزیع دقیق و بسیار دستورالعمل های روشن و سپس ترک کمیته به انجام کار خود را. چیز دیگری که باعث می شود قضاوت پولیتزر یک لذت است که ما مجبور به انتخاب نهایی. ما رو به جلو سه فینالیست و پس از آن جایزه پولیتزر هیئت مدیره باعث می شود که تصمیم نهایی. پس از آن ما را نجات داد از برخی از دانه های عرق که فرم به عنوان شما سعی می کنید برای انتخاب بین سه بسیار شایسته فینالیست.

SS: ما در حال حاضر لمس کردن در برخی از زمینه های مورد علاقه در کار خود را. ما صحبت کردیم کمی مورد علاقه خود را در 17 قرن زبان و ادبیات انگلیسی و صحبت ما در مورد Ben Jonson. اما وجود دارد هیچ دیگر نویسندگان از آن دوره زمانی و یا در سراسر سنین است که شما فکر می کنید مردم واقعا نمی بحث در مورد به همان اندازه در مورد آنها به شما می خواهم به می گویند: "این افراد کار هیجان انگیز است. شما باید در مورد آنها را می دانیم."

ص: وجود دارد بیش از حد بسیاری از فوق العاده شاعران به نام پس اجازه دهید من فقط با جورج هربرت بود که یک قرن 17 مذهبی شاعر است. او نوشت: این واقعا, وابسته به عشق شهوانی, اشعار به خدا و تاملات در مرگ و میر هستند که فوقالعاده زیبا است. شعر خود را "کلیسای آثار" یکی از مورد علاقه های شما. من حفظ آن سال پیش تا هر زمان که من راه رفتن به تنهایی و یا سوار دوچرخه من من می توانید آن را بکشید و فقط می گویند خطوط با صدای بلند برای لذت خالص است. من احتمالا انجام شده است که برای 30 سال است.

اما در حال حاضر من احساس بد به عنوان انتخاب هربرت یعنی من نمی انتخاب John Keats. بنابراین اگر من مجبور به انتخاب دو شعر از دو شاعر از گذشته من می خواهم بگویم جورج هربرت "کلیسا و بناهای تاریخی" و " جان کیتس "در پاییز." روی نیمکت به عنوان پشتیبان گیری: اندرو مارول "باغ" و Ben Jonson "در اولین پسر."

SS: از نظر تأثیرات اما دیگر از تأثیرات ادبی — چیزهایی هستند که وجود دارد خارج از آنچه که ما به عنوان خوانده شده که نفوذ ما شعر است. من خواندن یک مصاحبه در مورد اخیر مجموعه "مرثیه برای یک ماشین شکسته" و در مصاحبه شما بحث در مورد چگونه کتاب خود را به "ترافیک و کول menthols پسر را شهر فرنگ ساخته شده از لگو, یک شعر با یک صدای وحشتناک, گوزیدن,'" که من فکر کردم عالی بود. [خنده حضار] این نوع از جزئیات nitty ریگ دار از زندگی شده اند به خود شعر ، در حال حاضر چه نوع از اطلاعات شما وارد این اشعار که شما در حال نوشتن?

ص: من علاقه مند هستم در ستمکار در سراسر مرزهای آن است که ما تمایل به راست در اطراف آنچه شایسته بودن در شعر و چه چیزی نیست. و من برای پیدا کردن که بیشتر از من مطیع آن مرز و تنها با قرار دادن در چیزهایی که به نظر می رسد "شاعرانه" بدتر از آن است که به عنوان یک کار هنری است. بیشتر من تجاوز که در سراسر و اجازه دهید که واقعا چه چیزی در زندگی من به شعر بیشتر از چیزهای جالب را دریافت کنید.

که اتفاق افتاده زیادی که من تا به حال بچه ها آنجا زندگی می شود بسیار کمتر فریبنده هنگامی که شما در حال مراقبت از کودکان. [خنده حضار] شما می توانید یک مقدار مشخصی از کوله پشتی و یک مقدار مشخصی از سرد اما یک بار یک بچه است barfing بر روی شانه خود را و هنگامی که شما wincing از آنجا که شما پا روی لگو عبور از اتاق نشیمن خود را, آن را کمی سخت تر می شود دراماتیک و سرد در همه زمان ها. بنابراین بالا بردن کودکان و در حال حاضر با داشتن نوجوانان در خانه من می خواستم به اجازه دهید که بر روی صفحه.

در حال حاضر زندگی من بسیار درگیر با پسران نوجوان که زمان زیادی را صرف بازی های ویدئویی و پارس سفارشات خود را به هدست. من نمیفهمد که چه نوع از شعر را خارج از آن. اما پس از آن من همیشه تجربه تاخیر: آن زمان من حدود 10 سال به شکل از چگونه به نوشتن در مورد زمان هنگامی که ما بچه ها متولد شدند. و هنگامی که پدر من بسیار بیمار و پدر من در قانون سرطان درگذشت, من نوشت, اشعار در مورد آن تجربه فقط خیلی زود. بنابراین در حالی که من مطمئن هستم که هر کس متفاوت است برای من حداقل وجود دارد به نظر می رسد به یک دهه از جوجه کشی قبل از من تغییر به اندازه کافی برای نوشتن در مورد شخص من یک بار بود. آن را یک نوع هنر برای کسانی که در عجله بسر می رسانید.

این متن ویرایش شده و تغلیظ شده برای وضوح.

تماس با اسکات استیونس در scotts7 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن