بنفش پیاز جدید آمریکایی در رستوران باز می شود در جنگل های کاج جاده در نزدیکی خارج

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 18, 2020Foodies ممکن است به طور معمول

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

Foodies ممکن است به طور معمول کاردانی کوچک پلازا رستوران با بالا پایان خانه به سبک اما این چیزی است که آنها خواهید بود در به تازگی افتتاح بنفش پیاز در جنگل های کاج جاده ها است.

پس از یک توقف-و-ماه شروع و تغییر بنفش پیاز در نهایت باز از جنگل های کاج خارج مجتمع خرید در 6705 جنگل های کاج Road, Suite 500.

با رستوران های برتر برنج در محل بنفش پیاز می تواند تمرکز بر شلاق تا دلچسب غذاهای خانگی و تخصص ساندویچ به خدمت در سریع گاه به گاه carryout دوستدار محیط است.

"من می خواهم به مردم بگویم ما در حال خدمت به کشور, باشگاه مواد غذایی در یک فضای گاه به گاه" گفت: صاحب بخشی گرگ پریر که توصیف مواد غذایی به عنوان غذاهای آمریکایی. "و بسیار به طور کلی گذاشته پشت طرز فکر چرا که ما تحویل به درب خود را."

Fall-off-the-استخوان ترد گوشت ماهیچه با ترب پوره سیب زمینی بیکن و پیاز مارمالاد و حیطه و همچنین تخصص میگو و بلغور ساخته شده با پان خشکیده خلیج فارس میگو تند, آتش کبابی, گوجه فرنگی و Andouille سوسیس فقط دو تا از ده و یا پس از امضای اصلی entrees که پیش بینی توسط پریر و در حال حاضر تسلط و ساخته شده به سفارش توسط سرآشپز اجرایی اریک Drogosch.

"آن گاه به گاه, ناهارخوری زیبا" گفت: Drogosch. "جایی است که شما می توانید توسط نوسان پس از کار و انتخاب کنید تا یک چهار یا پنج ستاره وعده غذایی است."

در حال حاضر باز در اطراف شهر:

محله یخ کرم اطاق نشیمن باز می شود در غرب Pensacola فقط در زمان برای فصل تابستان

شراب نوار Palafox دوباره باز می شود با ramped تا منوها هجوم Pensacola با مضمون هنر

مرغ 'N تخم مرغ صبحانه, ناهار و شام رستوران جایگزین Pensacola IHOP

این یک گردباد از چند هفته برای Drogosch به عنوان به خوبی به عنوان او حتی نمی دانند که خود شرکای جدید در پایان ماه مه. بنفش پیاز و تلاش از طریق آن در سه روز اول از کسب و کار و تصمیم گرفت برای تمیز کردن خانه رها مقدار اصلی کارکنان از جمله آن دو اجرایی سرآشپزها.

اما پریر گفت که او احساس می کند مانند تلاطم است که در پشت او و همه که سمت چپ انجام دهید در حال حاضر است که بوسیله اسباب گردنده از با کیفیت بالا entrees, حق بیمه, بیف, برگر, ساندویچ, سالاد و دسر برای foodies در جنگل های کاج جاده و موبایل بزرگراه مناطق.

هر سفارش در بنفش پیاز — از مریلند-سبک توده خرچنگ غذای اصلی به خشنود کوبا ساندویچ — دارای علامت تجاری خود پیچ و تاب.

"این مادر و پاپ غذاهای آماده در یک پیشرفته تر با استفاده از یادداشت های مختلف تا آنجا که گیاهان و مواد تشکیل دهنده دیگر گفت:" پریر است که در دهه های آشپزی و رستوران تجربه مالکیت عمدتا در جنوب فلوریدا پالم بیچ شهرستان. "تا جایی که ممکن است ساده میگو و بلغور, ما می خواهم به فکر می کنم ما کمی متفاوت است چرا که ما با استفاده از یک بنیاد های مختلف در پایه سس. ما تغییر مشخصات عطر و طعم که در راه است. بنابراین ما باید یک جدید نسخه آمریکایی میگو و بلغور."

تمام غذاهای اصلی قیمت بین $16 و 22 دلار در حالی که ساندویچ دو دلی و تخصص تنوع می تواند شما را برای بین 9 دلار و 14 دلار.

رستوران که کرسی حدود 20 نفر بین محیط داخلی و فضای باز صندلی با همکاری DoorDash. پریر قرار داده خود اعمال محدودیت در تحویل شعاع همه به نام طراوت.

"ما نمی خواهد تحویل به هر کسی بیش از پنج مایل دورتر از من اصرار که" پریر گفت. "من می خواهم داغ ما غذا می رسند گرم و غذای سرد برای رسیدن به سرد است. بنابراین عایق مسائل برای همه سفارشات نه فقط گرفتن به درب خود را با مواد غذایی در کیسه های پلاستیکی."

رستوران باز است از ساعت 11 صبح تا 8 بعد از ظهر دوشنبه و پنج شنبه و بسته است در روزهای یکشنبه.

بنفش پیاز علاقه مند است در مواجهه با هنرمندان محلی توسط canvassing رستوران دیوار با کار خود را بدون هیچ هزینه به هنرمند. این رستوران را می توان در 850-857-8919.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن