پازل, هوای آزاد, ابزار جنسی, اوج فروش: بازی مردم در حال خرید کردن در طول coronavirus قرنطینه

ربکا پادشاه NorthJersey.comمنتشر شده 6:57 AM EDT مه 1 سال 2020این گوشی در حال زنگ دائما در نوسان مجموعه &

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

این گوشی در حال زنگ دائما در نوسان مجموعه & اسباب انبار در شرق هانوفر, New Jersey.

سو ویلیامز نماینده فروش این شرکت برای 30 سال گذشته هرگز تجربه هر چیزی مانند آن.

"این تکان دهنده ماه گذشته و نیم," او گفت:.

مجموعه نوسان و اسباب بازی Warehouse, که همچنین دارای مکان در Upper Saddle River, موروثی و فلمینگ دیده است در حدود 50 درصد افزایش در فروش, در بیرون playsets ، trampolines و بسکتبال پرتال تخصصی اولی.

"معمولا خانواده ها تصمیم به خرید مجموعه نوسان هنگامی که فرزندان خود را متناسب با سن. اما در حال حاضر من از دیدن مردم حتی با بچه های جوان خرید" گفت: ویلیامز.

با فروشگاه ها و رستوران و باشگاه تئاتر رویداد فضاهای عمومی پارک ها و تقریبا هر محل تجمع بسته با توجه به COVID-19 شیوع نوردی در نوسان مجموعه, clacking پازل در کنار هم و اتصال بیش از هیئت مدیره بازی ها تبدیل شده اند بسیار جذاب تر راه برای صرف زمان.

اثبات در پول است.

افزایش فروش

بازی شرکت سلام دوستان هی رفیق آمازون فروش شد تا 4,000% در آخرین هفته از ماه مارس و در فروش فروشگاه در خارج شد تا 100% با توجه به فوربس. پازل ساز Ravensburger فروش شد تا 370 درصد در ماه مارس فوربس نیز گزارش شده است. Hasbro مدیر عامل برایان Goldner گفت CNBC بازی های این شرکت بوده است در تقاضای بالا از مارس.

جیم نقره, یک, ابزار جنسی, روزنامه نگار و سردبیر اسباب بازی نقد و بررسی سایت TTPM با 36 سال در biz کار کرده است از طریق بازار سقوط '87 و '08 زمانی که مردمی بودند جوانه سکه و به دنبال خانه سرگرمی. او می تواند به یاد حملات 9/11 هنگامی که خانواده ها به هم چسبیده در خانه های خود. اما او هرگز دیده می شود پازل فروش شلیک کنید تا مثل این -- در حدود 300% نقره گفت.

"پازل تجدید نظر به یک بسیار گسترده جمعیتی. مهم نیست که اگر شما 5 یا 85 سال سن گفت:" نقره ای.

به طور مشابه, اسباب بازی ساخت و ساز مانند لگو و مگا در حال لذت بردن از فروش افزایش یافته است. ساختمان مجموعه یک جایگزین برای مردمی که نمی مانند پازل — نقره ای است که در میان آنها است.

"اگر من هم به کشتن من انجام یک هزار قطعه لگو مجموعه به جای آن از یک هزار قطعه پازل. من می توانم یک لگو ستاره مرگ یا 'Game of Thrones' مجموعه" او گفت:. "این یک بازی پازل برای طرفداران و یا ماهواره."

شراب خواری مشاهده در قرنطینه?: 5 راه برای بالا خود را پاپ کورن با شکوه بازی

بیشتر: آنچه به پخت در طول coronavirus قرنطینه زمانی که شما از تخم مرغ و شیر و یا کره

صفحه صرفه جویی در

در حالی که پازل را می توان در یک گروه و یا توسط خود بازی های هیئت مدیره خط لوله از تعامل اجتماعی است. زمانی که کار لپ تاپ قرار داده دور تلویزیون خاموش است و پی در پی پیمایش در Infinite متوقف, خانواده, هم اتاقی و قرنطینه بگیرید و یاد دهید می توانید جمع آوری با هم همانطور که در روز های قدیمی در اطراف یک هیئت مدیره بازی.

تكیه ارزان, سرگرم کننده, بازی تخته, فروش نقره گزارش شده اند دیده می شود را افزایش می دهد زمانی که اقتصاد چهار در گذشته است. با میلیون ها نفر از آمریکایی ها از کار هیئت مدیره بازی فروش یک بار دیگر در حال افزایش است.

"شما می توانید با استفاده از بازی های هیئت مدیره با چند نفر برای دوره های طولانی از زمان بارها و بارها گفت:" نقره ای. "در طول دوران سخت اقتصادی مصرف کنندگان را در بر داشت ارزش از هیئت مدیره بازی."

پازل تخته و playsets همه جذاب عوارض: آنها ما را به دور از صفحه نمایش ما.

"پدر و مادر نمی خواهید بچه ها در یک صفحه نمایش 24/7 گفت:" نقره ای. "آنها همچنین نمی خواهید بر روی صفحه نمایش 24/7."

البته ویدیو های آنلاین, بازی همچنان محبوب است و حتی می تواند اجتماعی همبند در هنگام بازی چند بازیکن بازی با دوستان و خانواده گفت: نقره ای. اما در نظر گرفتن یک استراحت از تب و تاب بودن از یک صفحه نمایش شاید به نظر می رسید هرگز جذاب تر از طول قرنطینه.

"خارج شدن است کمک به هر خانواده من صحبت کرده گفت: ویلیامز از مجموعه نوسان و اسباب بازی انبار. "آن را آسان می کند استرس با هم بودن در همه زمان ها."

کوچک در مقابل بزرگ کسب و کار

اما نه هر بازی بخش پر رونق است. مستقل کوچک بازی مغازه ها نه ضروری و بسیاری است که می تواند پشتیبانی آنلاین سفارشات بسته اند. داده ها نشان می دهد که آمازون خارج شده و هدف – فروشگاههای جعبه بزرگ با سفارش آنلاین زیرساخت در حال حاضر در محل – فروش ترین بازی های پازل و گفت: نقره ای.

تو رفتگی در دیوار سازندگان بازی انجام نمی دهد و همچنین نام های تجاری بزرگ ، انحصار اونو شما چه الگوی رفتاری نسبت جنون و Rummikub – بازی با به رسمیت شناختن نام تجاری – فروش هستند در حالی که کمتر شناخته شده بازی در حال مبارزه.

ماندن از هم جدا با هم: یک خبرنامه در مورد چگونه برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس

ماورا ماورا تخته یک فروشگاه که مبادرت به فروش جدید و با استفاده از بازی های هیئت مدیره در وودبوری شده است فروش بازی به اندازه کافی به ماندن در کسب و کار, اما نه به عنوان بسیاری از آن را به عنوان قبل از coronavirus. صاحب Ryan موریسون استفاده می شود هرگز به او موجودی آنلاین به دلیل آن را تغییر اغلب او بیش از 4000 بازی در انبار.

خوشبختانه موریسون و کسب و کار خود شریک بدانید در مورد برنامه نویسی کامپیوتر و قادر به محوری برای فروش آنلاین پس از نزدیک به فروشگاه خود را با توجه به همه گیر. آنها قرار داده ایم یک قفل خارج از فروشگاه خود را که در آن مردم می توانند انتخاب کنید تا بازی آنها دستور داده آنلاین.

"ما در حال فروش بازی ها به طور مداوم" گفت: Morrison. "پایه مشتری ما باور نکردنی است. بیشتر رسیدن به ما در هر روز است."

موریسون نمی تواند در رقابت با فروشگاههای جعبه بزرگ وقتی که می آید به قیمت از بازی های جدید. اما مشتریان خود را آمده اند تا بر او تکیه می کنند برای توصیه و یک صدای آشنا در انتهای دیگر از تلفن چیزی است که مکان هایی مانند آمازون و خارج نمی تواند پیشنهاد موریسون گفت.

او نگران است که فروشگاه های بزرگتر را سرقت مشتریان خود را? هنوز رتبهدهی نشده است. او از ترس فیزیکی و مقوا و پلاستیک ها را تبدیل به منسوخ شده در جهان ما از سرگرمی های آنلاین? نه یک فرصت.

"بازی ها نمی خواهید در هر نقطه" گفت: Morrison. "یکی از چیزهایی که عمده این بیماری همه گیر شده است مردم درک زمان بازی کردن بازی ها با یکدیگر بیشتر است."

بازی خانواده توصیه های

از ماورا ماورا تخته صاحب Ryan Morrison. ما لیست Amazon.com قیمت و لینک اما شما را تشویق به تماس خود را محلی فروشگاه اسباب بازی برای دیدن اگر آن را به بازی در انبار.

کینکو Linko

هدف از کینکو Linko است که برای اتصال به پنج نفر از خود را به کاشی های رنگی در یک افقی verticle یا مورب. آن را ساده و در عین حال تکنیک-رانندگی بازی. "ما معمولا در شروع یا پایان بازی ما شب با آن گفت:" موریسون. "آن را مانند حرکات غیر ارادی اندامها-tac-انگشت پا اما با تنوع بیشتر."

هزینه $7.88 در Amazon.com.

نگاهی به پنج

نگاهی به پنج درجه یک چاپ از آلمان بازی 6 nimmt و X nimmt. در هر یک از کارت شما تلاش برای نمره به عنوان معدود نقاط که ممکن است با قرار دادن کارت به خلاص شدن از کارت های خود را و ضرب و شتم بازیکنان دیگر. "این غیر قابل پیش بینی اعداد, بازی گفت:" موریسون.

هزینه $13.16 در Amazon.com.

شکوه و جلال

در شکوه و جلال بازیکنان سعی در ساخت جواهر امپراتوری خرید سنگ معادن و مغازه ها و استفاده از حمل و نقل. بیشتر به شما به دست آوردن امتیاز بیشتری شما دریافت کنید.

هزینه $31.39 در Amazon.com.

Can't Stop

Can't Stop یک بازی قدیمی است که از '80s, که در آن شما باید به فشار شانس خود را توسط نورد تاس و تخمگذار ادعا می کنند به ستون در هیئت مدیره بازی. بازیکنان می توانید نگه دارید نورد تاس تا آنها را انتخاب کنید برای پایان دادن به نوبه خود -- بیشتر آنها رول بیشتر آنها می توانید برنده شوید و یا از دست دادن.

15 دلار هزینه مورد استفاده در Amazon.com.

بیشتر: آیا به ورزش بیش از حد در طول coronavirus قرنطینه. در اینجا به همین دلیل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن