Q&A: فضانوردان آشکار آنها واقعا فقط نیاز به این سیاره'

این گاهی اوقات نشستم با جانباز فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley که از دیروز در پرواز بودند با نام تجاری جدید

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

این گاهی اوقات نشستم با جانباز فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley که از دیروز در پرواز بودند با نام تجاری جدید فضاپیما به مدار آزمایشگاه. مصاحبه کوتاهتر شده است و خلاصه برای راحتی خواننده.

استنفورد گاهی اوقات [TSO]: برای اولین بار پس از ناسا بازنشسته شد آن شاتل فضایی در سال 2011 ناسا خرید صندلی خدمه اژدها ساخت هر دو شما یک بخشی از تاریخ است. چگونه آن را احساس می کنید ؟

باب Behnken [BB]: به صداقت این یک فصل جدید از تاریخ, بنابراین من باید احساس هیجان زده اما با همه چیز در رفتن در آن احساس می کند مانند وجود دارد چالش های بزرگتر برای بشریت در حال حاضر.

داگ Hurley [DH]: آره زمین نوع از ظروف سرباز یا مسافر در حال حاضر. بین همه گیر جهانی اعتراض علیه خشونت پلیس و اثرات تغییر آب و هوا بدتر به عنوان یک نتیجه از دولت انفعال من نوعی فقط می خواهم به دور از آن همه است.

TSO: اما آنچه در مورد این افراد که فقط می توانید ترک ؟

BB: آره بلیط به این تجاری spaceflights نیست دقیقا رفتن به در دسترس برای همه.

یورونیوز: مردم در قدرت بر روی زمین واقعا نیاز به عمل خود را با هم و شروع به گوش دادن و توانمند سازی مناطق حاشیه, صدای, اما تا آن زمان, فضا, من حدس می زنم.

BB: آه و "فضا زور" است که در Netflix بکشد.

یورونیوز: آیا شما فکر می کنم آن خواهید بود هر گونه خوب است ؟

TSO: راستش چه کسی می داند اما برای ساخت آن زمان به زوم با ما.

BB: آره البته.

DH: من دوست دارم فضای خود را زوم زمينه ،

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با ریچارد کوکا در richcoca 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب