Q&A: George Takei در فعالیت, طنز و رسانه های اجتماعی

George Takei, هنگامی که بهترین و شناخته شده برای نقش خود را به عنوان آقای سولو در اصل ستاره بازحمت حرکت کردن ا

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

George Takei, هنگامی که بهترین و شناخته شده برای نقش خود را به عنوان آقای سولو در اصل ستاره بازحمت حرکت کردن است و پس از تبدیل شدن به شناخته شده به نسل بعدی از طرفداران به عنوان یک فعال عدالت اجتماعی نویسنده و رسانه های اجتماعی ، UCLA فارغ التحصیل صحبت خواهد شد در مجازی جشن UCLA کالج کلاس 2020 در ژوئن 12, عموم قابل مشاهده آنلاین. پیش از این روز بزرگ Takei صحبت با UCLA اتاق خبر در مورد برخی از نیروهایی که به شکل خود فعالیت, توصیه های خود را برای این کلاس از 2020 و یک زن و شوهر از دستورالعمل ها برای مهار طنز و رسانه های اجتماعی در حمایت از حقوق بشر است.

به عنوان یک کودک در طول جنگ جهانی دوم شما در میان هزاران نفر از آمریکایی های زندانی در اردوگاه های اقامت اجباری توسط دولت ایالات متحده صرفا بر اساس میراث خود را. چگونه است که تجربه اولیه اطلاع درک خود را از اقتدار و تعهد خود را به عدالت اجتماعی امروز ؟

من 5 سال از زمانی که من و خانواده ام زندانی شدند در یک سیم های خاردار اردوگاه در مرداب های جنوب شرقی آرکانزاس -- بیش از حد جوان به درک تجربه. اما به عنوان یک نوجوان شدم به شدت کنجکاو در مورد توقیف. من می توانم هر چیزی را در کتاب های تاریخ از زمان مورد اردوگاه. پدر من و من تا به حال بسیاری از پس از شام بحث ما در مورد حبس — برخی کاملا گرم می شود.

او به من توضیح داد که ما یک "مردم " دموکراسی" است که در آن مردم باید از این ظرفیت برای انجام کارهای بزرگ و در همان زمان مردم خطاپذیر انسان است. رئیس جمهور انسان هستند با خطاپذیر همه انسان ها است. آنها اشتباه می کنند. اما ما دموکراسی مشارکتی و دموکراسی است. آن است که اگزیستانسیالیسم وابسته به افرادی که گرامی داشتن آرمان های دموکراسی ما به طور فعال شرکت کنند. در اوایل 1950s پدرم مرا به مرکز شهر لس آنجلس به Adlai استیونسون رئیس جمهور ستاد و ما داوطلب. در واقع او به طور داوطلبانه به من و من درک آنچه که او به معنای دموکراسی مشارکتی. پس از آن من شده اند فعال در انتخابات و سیاست و عدالت اجتماعی مبارزات.

شما یک فعال شناخته شده برای سخن گفتن از حقوق بشر و همچنین شما می توانید یک حضور رسانه های اجتماعی با یک نام تجاری خاص از طنز. چگونه می توانم به شما فکر می کنم در مورد استفاده از طنز به درخشش نور در بی عدالتی ؟

سیاستمداران مانند همه ما گاهی می گویند مسخره همه چیز. تبدیل شدن آنها رسیده برای lampooning. زمانی که پیشنهادات خود را منعکس کننده اظهارات احمقانه تبدیل شدن آنها باز به مسخره. آن را سرگرم کننده برای کشتن کسانی که قبض های خنده آنها را به مرگ.

در رسانه های اجتماعی شما علنا از تماس افراد برجسته هنگامی که شما فکر می کنم که آنها در اشتباه هستند. چه راهنماهای تصمیمات خود را در مورد نحوه تعامل با افرادی که مخالف با شما ؟

من با قرار دادن بیانیه از شخص من با آنها اختلاف نظر دارند در یک چارچوب بزرگتر که ممکن است تاکید نامناسب و یا unjustness خود را نقطه. اگر طنز را از من اجتناب از استفاده از تمسخر و یا تقلید مسخره امیز.

کلاس 2020 است فارغ التحصیل شدن به جهانی همه گیر افسرده اقتصاد بحران آب و هوا و آنچه که برخی از آنها خواستار بزرگترین حقوق مدنی تظاهرات از اواخر 1960s. چه توصیه شما باید برای کمک به این فارغ التحصیلان مقابله با مشکلات آنها روبرو هستند ؟

آن را قطعا یک dauntingly به چالش کشیدن جهان است که به 2020 کلاس وارد می شود. به من گفت: من در سخنرانی های دشوار دنیای جدید که در آن آنها خواهد شد به شدت مورد آزمایش قرار. آنها را به افزایش به چالش می شود به سختی حتی سخت تر از این چالش است. نوآورانه به عنوان ما نبوده اند. ما در حال شمارش در آنها به اختراع جدید در جامعه ما شناخته شده هرگز قبل از. با قاطعیت به ...

شما تبدیل به یک تئاتر عمده در UCLA با وجود هشدارهای از دوستان که آسیایی آمریکایی را محدود اقدام چشم انداز و شما در ادامه برای تبدیل شدن به یک آیکون به عنوان آقای سولو در پیشتازان فضا در اواخر دهه 1960 و فراتر از آن. شما از طریق زندگی می کردند زمانی که شما نمی تواند آشکارا همجنسگرا و در حال حاضر شما و شوهر خود را در حال گی-فعالان حقوق. برای دیگران که نیاز به شبیه پشتکار توصیه شما چیست?

همین توصیه من به بالا. هنگامی که پدر من به من هشدار داد در مورد صحنه هالیوود و تاریخ آن از کلیشه های من بیشتر از جسارت از فکر گفت: "پدر من قصد دارم به آن را تغییر دهید!" و شاید من در نهایت درآورده و آن را کمی.

اما همان نوجوان به عنوان یک مرد بود "مستور" بسیاری از زندگی بزرگسالی من چون من به شدت می خواستم من بازیگری حرفه ای است. آن را کابوسی برای من به عنوان یک فعال در شمار مسائل اجتماعی به سکوت در حالی که دیگر پررنگ و تعیین افراد خود را قربانی شغل, فرصت های شغلی, همه چیز برای مبارزه با تجاوز برابری موضوع تا شخصی به من. آن نیست تا زمانی که من در دهه 60 زمانی که کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. آرنولد شوارتزنگر وتو این لایحه برابری ازدواج در سال 2005 که من عصبانی بود به اندازه کافی برای تصمیم گیری را به "بیرون می آیند." و من بیرون آمد خروش! اما من که قهرمانانه مرد من اصرار 2020 نسل به نسل تبدیل شده است. من هم هستم و خطاپذیر ،



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن