Q&A: برنده جایزه نوبل می گوید COVID-19 منحنی می تواند به طور طبیعی خود مسطح

روزانه نشستم با برنده جایزه نوبل و ساختاری زیست شناسی پروفسور مایکل لویت به بحث در مورد پژوهش خود را در مدار ا

توسط NEWSSALAM در 16 اردیبهشت 1399

روزانه نشستم با برنده جایزه نوبل و ساختاری زیست شناسی پروفسور مایکل لویت به بحث در مورد پژوهش خود را در مدار از COVID-19 شیوع بیماری در سراسر جهان است. لویت بد نامی برای موفقیت به پیش بینی زمانی که نرخ افزایش در تعداد مرگ و میر در چین آهسته خواهد بود و او پس از آن چرخد و به سمت مطالعه و نموداری شیوع بیماری در کشورهای دیگر و شهرستانها در ایالات متحده است. اخیرا لویت و تیم تحقیقاتی خود را منتشر طبقه بندی 131 مکان های با بیش از 50 کشته و 3000 موارد شناسایی که در آن در منحنی این مناطق از نظر مرگ و میر.

استنفورد روزانه [TSD]: می تواند به شما به من بگویید در مورد تحقیقات خود را در مسیر چین شیوع?

مایکل لویت [ML]: من شروع به مطالعه شیوع این بیماری در چین حدود Jan. 20. هر کس مذاکرات در مورد ویروس ها در حال رشد نمایی و زمانی که شما تقسیم تعداد مرگ و میر امروز با تعداد مرگ و میر, دیروز, شما باید انتظار به همان تعداد. اما زمانی که به دنبال شیوع بیماری در چین متوجه شدم که در سه یا چهار روز متوالی مقدار آن را افزایش بود و در واقع گرفتن کمتر است. من فکر می کنم یک روز آن را 30 درصد در روز بعد از آن بود که 26 ٪ و پس از آن 22 درصد و 18 درصد. من فکر کردم "عجب این است که در واقع رفتن به سمت هیچ افزایش می دهد."

TSD: چگونه شما را به یک پیش بینی در مورد زمانی که وقوع خواهد اوج از این داده ؟

ML: این [نرخ که در آن مرگ و میر افزایش یافته بود از روز قبل] شبیه [آن را] کاهش یافت و در یک خط مستقیم. مطمئن شوید به اندازه کافی وجود دارد برخی از جهش در تعداد اما هر روز وجود دارد کوچکتر درصد افزایش از شما انتظار می رود. از این, شما می توانید یک ایده خوب از زمانی که آن را به پایان و یا اگر نه پایان زمانی که ما رسیدن به یک نقطه که در آن این امر توقف رشد و شروع به کم کردن سرعت.

TSD: می تواند به شما به من بگویید در مورد چگونه شما رفت و به مطالعه شیوع بیماری در کشورهای دیگر ؟

ML: پس از چین و پس از آن بود که کره جنوبی و پس از آن ایتالیا. و کشورهای دیگر در واقع نگاه بسیاری مانند چین و حتی اگر چین را بسیار سخت اجتماعی فاصله. من مرتب از گفت خوب اجتماعی فاصله ممکن است بسیار مهم است. اما واقعیت این است که حتی بدون این ویروس به نظر می رسد کار برای صاف منحنی. این ویروس به نظر می رسد که این ذاتی اموال نمی نمایی در حال رشد است اما در واقع در حال رشد کندتر و آهسته تر از هر روز.

TSD: چرا شما فکر می کنم coronavirus این تمایل?

ML: تصور کنید که من تا به حال یک مورد تایید شده از COVID. نادانسته به من اعلام کرد در مورد من نیز آلوده دوستان بچه ها من مردم نزدیک من. و این به این معنی که در روز اول به من می مردم آلوده, اما روز بعد من نمی توانم پیدا کردن مردم به راحتی به آلوده. در برخی از راه آنچه اتفاق می افتد این است که قابل مشاهده موارد داشتن یک زمان سخت پیدا کردن افراد آلوده به این دلیل که نامرئی موارد در حال حاضر آلوده آنها. از آن شده است وجود دارد بسیاری از یافته های اضافی دربارهی شاید ما برخی از ایمنی طبیعی به این ویروس نیز هست.

TSD: توصیف می کنید این مکانیزم به عنوان جمعیت دستیابی به گله ایمنی ؟

ML: شما در واقع نیست که برای آلوده کردن همه بسته به اینکه چگونه سریع ویروس ها رشد می کند. برخی از مردم می گویند 80 درصد [از جمعیت نیاز به توسعه آنتی بادی] برخی از مردم می گویند 60 درصد. من شخصا فکر می کنم آن را به کمتر از 30 درصد است. و برخی از مردم می گویند ما در حال رفتن هرگز برای دریافت گله ایمنی. من فکر نمی کنم.

TSD: چرا که نه ؟

ML: وجود داشته است شاید پنج یا شش موقعیت های که در آن وجود دارد عظیم عفونت از جمله در الماس شاهزاده کشتی کروز یا استان در ایتالیا. شما را پیدا خواهد کرد که نهایی تعداد مرگ چیزی است شبیه به یک دهم از یک درصد از جمعیت است. شما می توانید می گویند که هر یک از این مکان متوقف شده بود چرا که آنها فوق العاده اجتماعی فاصله و یا ما به سادگی می توانید می گویند که آنها متوقف شود چرا که وجود دارد هیچ کس از چپ به آلوده. ما می دانید در چند هفته پاسخ به این سوال به دلیل آنچه اتفاق می افتد در سوئد.

TSD: سوئد ؟

ML: اگر سوئد متوقف می شود در حدود 5000 یا 6000 نفر مرگ و میر ما می دانیم که آنها رسیده ام گله ایمنی و ما لازم نیست برای انجام هر نوع مستند. احساس خود من این است که آن را احتمالا توقف به دلیل گله ایمنی. COVID جدی است, آن را حداقل جدی آنفولانزا. اما آن را نمی خواهید به از بین بردن بشریت به فکر مردم.

TSD: آنچه که پیش بینی خود را برای زمانی که بقیه جهان را به نقطه اوج تعداد مرگ و میر ؟

ML: چیزی بین هشت تا 14 هفته است. اما حتی در مکان هایی مانند کره جنوبی که به اوج خود رسید و آنها هنوز هم از دیدن مرگ و میر. تلاش برای پیش بینی مرگ نهایی است که هنوز هم بسیار سخت است.

لویت نیز رسم سانتا کلارا کانتی را COVID-19 شیوع. "به نظر می رسد خوب به من" لویت نوشت: در یک ایمیل روزانه.

TSD: برای پایان دادن به در یک فندک سوال که پیش بینی شما برای اینکه سقوط سه ماهه برگزار خواهد شد در دانشگاه ؟

ML: این یک مسئله سیاسی است که موضوع را از دولت و سیاست است. من کاملا مطمئنم که ما در دانشگاه برای سقوط سه ماهه. شهرستان سانتا کلارا, به نظر می رسد به من مانند موارد به اوج خود رسید و اگر چه مرگ و میر در حال نوسان است. آن را به نظر نمی آید بیش از حد بد است. من قطعا امیدواریم که دانشگاه استنفورد باز می شود برای سقوط.

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن